Verjaardag verpest..(Alweer).. :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Beauty_yana0

Berichten: 1913
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Didam

Verjaardag verpest..(Alweer).. :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 13:15

ik ben dus 5 augustus jarig en nu heb ik dus iedere keer pech 2 jaar terug was ik op vakantie jarig vorig jaar ook en nu moeten mijn ouders werken op mijn verjaardag en 2 dagen erna gaan we op vakantie dus alweer geen leuke verjaardag.. Boos! Huilen
Wie heeft dat ook weleens..? dat je op vakantie etc. jarig bent..?
Groetjes Yana

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 13:18

kennut, ik heb zelfs een aantal jaren mezelf maar weggetovert op mn verjaardag......

even kijken hoor.......... sleutelbeen gebroken, hond moeten laten inslapen, auto totalloss gereden, kwam erachter dat mn toenmalige vrindje vreemdging........ en dat allemaal achter elkaar........ heb het wel gehad zo Haha! Haha! Haha! maar even afkloppen, de laatste tijd gaat dat veel beter

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 13:19

Ik had dit vroeger ook altijd en nog eigenlijk nog steeds.

Ik was 31 juli jarig. Veel familieleden zijn dan met vakantie. Of ik was zelf met vakantie.

Vorig jaar was ik dus met vakantie met mijn verjaardag. Ik baalde als een stekker natuurlijk ik was alleen met mijn ouders met vakantie en ik dacht dit word niks met mijn verjaardag. In tegendeel mijn vader had mijn verjaardag op zijn Turks georganiseerd (waren op vakantie in Turkeije) en dat ontzettend leuk!

Ik hoop dat je toch nog wel een leuke verjaardag gaat krijgen!

gr

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 13:20

Oeh gijsenkim dat klinkt niet bepaald lekker Lachen

Ik ben een dag na oud en nieuw jarig en dit resulteert erin dat iedereen helemaal lam is en nooit op mijn feestje wil komen Boos!
Ah vorig jaar heb ik het gecombineerd met housewarmingparty en toen waren er wel een heleboel mensen dus eigenlijk mag ik niet zeuren Haha!

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 13:22

Ja ik ken het.
Ik ben vaak met carnaval jarig, maar dat is eigenlijk wel gezellig. Lekker op stap en het met iedereen vieren. Alleen weten de meeste mensen het erna niet meer, omdat ze zich klem hebben gezopen.

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 13:24

Ik ken het probleem ook.. Ik ben 6 augustus jarig!
Ben er inmiddels wel aan gewend eigenlijk, en ik hecht ook eigenlijk niet zo veel waarde aan mijn verjaardag meer. Ik was trouwens zelf altijd op vakantie.
Wat je wel kan doen is het gewoon overslaan, en vanaf nu je "halve verjaardag" in februari dus vieren. Dan is ook niet iedereen op vakantie!

Beauty_yana0

Berichten: 1913
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Didam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 13:27

miepmiep schreef:
Ik ken het probleem ook.. Ik ben 6 augustus jarig!
Ben er inmiddels wel aan gewend eigenlijk, en ik hecht ook eigenlijk niet zo veel waarde aan mijn verjaardag meer. Ik was trouwens zelf altijd op vakantie.
Wat je wel kan doen is het gewoon overslaan, en vanaf nu je "halve verjaardag" in februari dus vieren. Dan is ook niet iedereen op vakantie!

het is wel een idee ja...inderdaad...ik heb nu ook zo iets van ja laa die verjaardag maar ..maar ik heb ook wel aan de andere kant zo iets van ja ik ben ook maar 1x per jaar jarig en wil dus wel gewoon dan gesellig met de familie bij elkaar zitten.... Scheve mond

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 13:29

[quote="miepmiep"]Ik ken het probleem ook.. Ik ben 6 augustus jarig![quote]
Ik ben ook op 6 augustus jarig Haha!
en bij mij is er ook niemand, iedereen die ik heb uitgenodigd is op vakantie of gaat op 6 augustus op vakantie Boos!
Maar hier laat ik me verjaardag niet door verpesten hoor, vraag voor straf een extra duur kado Tong uitsteken

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 14:15

Sh*t is dat he!!!

Ben zelf op 9 juli jarig en heb m'n verjaardag al in geen jaren geviert, gewoonweg omdat m'n hele familie op vakantie is...

Voor vrienden doe ik het meestal wel Haha!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 14:20

Troost je, mijn verjaardag vandaag wordt ook tijdelijk opgeschort door omstandigheden....

chillse

Berichten: 1198
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 14:23

Ik ben 28 juni jarig, toen ik op de basisschool zat was dit een van de laatste dagen school en waren er al vaak mensen weg, of was er bijvoorbeeld een sportdag op mijn verjaardag. Op de middelbare school hadden we alvaak vakantie, of moesten we onze boeken vroeg inleveren of rapport ofzo ophalen. Er is bijna altijd wel iets te doen op mijn verjaardag, maar meestal zijn de meeste al op vakantie, maar dit jaar viel het mee.

Beauty_yana0

Berichten: 1913
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Didam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 14:25

Tyrza schreef:
Troost je, mijn verjaardag vandaag wordt ook tijdelijk opgeschort door omstandigheden....

oooh....das echt sh*t...
Maarum Gefeliciteerd met je verjaardag dan maar he.. *LOL* Haha!
(hat de tekst weer ff verandert want ik plaats van sh*t stond er oliebol Verward Knipoog Tong uitsteken)

ruitje

Berichten: 12310
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 14:27

Ik ben op 27 augustus jarig en dan is iedereen of op vakantie of net weer naar school/werk.Ik heb zelfs nog een dubbel probleem.Een vriend van mij is ook op de 27e jarig en dan merk je wie jouw aardiger vind of die vriend Tong uitsteken !

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 14:34

Hee het is natuurlijk wat je er zelf van maakt! En dan vier je je verjaardag toch een paar weken later, heb je toch nog een feestje (en kadootjes!)
Ik kan je zeggen dat 24 december ook geen fijne dag is om jarig te zijn. Ik vier mijn verjaardag gewoon een week ofzo van te voren, of ik combineer het met kerst.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:14

En ik de dag voor koninginnedag, ook niet echt een pretje.
Vaak heb je dan wel vrij overdag, das wel fijn, maar je verjaardag dan vieren is wat minder, ivm dag erop feestdag.

ruitje

Berichten: 12310
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 17:10

Zo,nu weet de TS dat er meer mensen zijn met een mindere verjaardag Haha! !Zullen we het allemaal samen vieren Tong uitsteken ?

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 17:21

Jusp heb er ook last van. Heb al 5 jaar achter elkaar dat er altijd iemand uit het gezin mist...... Op vakantie dus...... Vorig jaar waren zelfs mijn ouders weg. Heb al JAAAAAAAAAAAREN geen feestje gegeven....

Maar nu gaat het er van komen! 18 augustus word ik 18, en is het hele gezin THUIS! En op 10 september mag ik van mijn ouders een GROOT feest geven, ik nodig 28 vrienden uit, en ga er echt een feest van maken.. dit jaar is het MIJN beurt... Haha! gewoon doorzetten, probeer na je vakantie een feest te geven voor je vrienden of zo. Jarig zijn in de zomervakantie is gewoon klote.

Note to myself, dit wil ik mijn kinderen niet aandoen, dus er worden geen kindjes verwekt in oktober, november, december....

ruitje

Berichten: 12310
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 17:26

hahaha,die note to myself is echt HEERLIJK Haha!

Farjen

Berichten: 7970
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 09:10

Ik verjaar altijd tijdens de examens Rolleyes