Damn.. Wat een kick :D

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Damn.. Wat een kick :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 16:50

Ik heb vandaag echt een kick gekregen van wat mij overkomen is Haha!

Eergisteren zag ik op internet een advertentie voor een baan als junior verkoper binnendienst Haha! Ik heb gebeld ( dat is ook voornamelijk de reden dat ik dus uitgenodigd ben ) en heb vanmorgen een gesprek gehad Haha!

ik moest er om 9.30 zijn en was er al om 9.10 Knipoog pluspunt volgens degene van het gesprek Knipoog

Goed gesprek gehad en hij heeft zich laten ontvallen dat ik een fonkeling in mijn ogen heb als ik het over verkopen heb ( geeft een behoorlijke powerboost als ik goed verkoop Tong uitsteken ) Meteen ff proef gedraaid ( paar uurtjes geinvesteerd, doet het toch goed ) En om half een kreeg ik te horen dat ze me dolgraag willen hebben Haha! Maar..... Ze boden behoorlijk laag salaris ( een salaris waar ik mijn bed normaal niet voor uitkom Schijnheilig )

Heb gevraagd of ze het op mail willen zetten.. Ik kreeg om 15.30 een e-mail dat ze al 100 euro bruto meer boden.. Houd dus in dat er behoorlijk veel meer rek in zit Knipoog Maandag ga ik bellen en leg ik een ander bod neer wat nog eens 150 euro daarboven zit. Als ze dan daar 50 euro afhalen dan ga ik er werken Tong uitsteken En ik als verkoper moet toch zeker gaan onderhandelen Haha! Dat moet ik in die baan ook, dus dat onderhandelen MOET ik gewoon doen om mijn spirit te laten zien he Haha!

Ik werk op dit moment nog voor UPC. Hier doe ik ook telefonische verkoop Schijnheilig Ik zit NIET op een schopstoel en het is dichter bij huis.. Ik MOET dus zeker niet weg en dat weten ze bij dit bedrijf ook Knipoog Daarbij, ik ben per direct beschikbaar, dat pleit ook nog voor me Knipoog

Ik zit nu dus al in een roes.. Haha!

Sorry voor het lange verhaal Haha! Maar ik moet het gewoon ff kwijt Haha!

Ohh ja, nog een leuk detail Knipoog Bij UPC heb ik de afgelopen weken zo goed verkocht, dat ik nu een cadeau krijg.. Ik mag een proefles in een zweefvliegtuig doen op hun kosten Haha! Dus daar heb ik nu ook een kick van Tong uitsteken

Poeh, veel spannende dingen op 1 dag Haha!


Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 17:07

ik heb hoe dan ook recht op die proefles Haha! En ik vertrouw er op dat dat ook keurig geregeld word Haha!

Hoop trouwens dat ik iemand mag meenemen, dan wil mijn vader mee *LOL* Anders mag ik verhuizen zei hij Nagelbijten / Gniffelen

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 07:52

Hihi, het aanprijzen van het pretpakket zal ik vast wel missen!! Maar ik zal er ook een hoop vrijheid krijgen en mijn creativiteit op los kunnen laten. Lachen

Het is voornamelijk telefonisch, maar je zoekt natuurlijk ook regelmatig een klantje op

Ik ben heel druk aan het verzinnen hoe ik dat maandag aanpak Haha!

Het is wel zo dat ik behoorlijk veel meer reistijd kwijt ben, dat is het enige struikelblok.. En ik hoop dat ik dan niet mijn paardje eronder ga laten lijden..

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 14:25

MBASS schreef:
LOL, k weet in dat geval nog wel n plekkie voor je Knipoog


Hihi.. In Helmond zeker?? Haha!

Of bij Winnie in zijn stal?? Haha!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 15:00

Slapen in het hooi, haha.. Alleen maar lekker als je echt heel moe bent Tong uitsteken

Nee, doe mij dan maar een lekker zacht bedje Haha!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 10:12

pmarena schreef:
O leuk is dat he , als je die baan graag wilt maar het geen ramp is als je hem niet krijgt.... kun je heerlijk nonchelant en "veeleisend" zijn , geweldig is dat *LOL*

Succes !

Gaaf joh , vlieglesje...


Ja, inderdaad Haha! Maar ik neem toch aan dat er van mij verwacht word dat ik niet schorvoetend zomaar ja zeg tegen een salaris?? Knipoog Ik ben notabene verkoper, die moet echt onderhandelen om te krijgen wat ze wil..

De bal ligt nu nog bij mij Haha! En dat blijft hij voorlopig nog wel even denk ik Haha!

En als ze niet op een hoger salaris ingaan dan zoeken ze maar iemand anders Tong uitsteken Er is voor mij zat in de buurt wat ongeveer hetzelfde is en meer betaald Tong uitsteken Zelfs mijn kleine zusje verdiend nog meer Haha!


Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 12:01

Ik heb vanmorgen gebeld en gezegd dat ze meer moeten bieden als ik wil komen werken.. Ik ben heel benieuwd waar ze mee komen Haha!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 12:38

Ze begrepen het Knipoog En ze zei dat ze in beraad zou gaan over wat er meer geboden kon worden.. Ze bellen iig vandaag nog terug Tong uitsteken

Ik ben benieuwd, ze zullen wel balen trouwens Tong uitsteken Of je wilt me hebben, of je wil me niet.. als je wel wilt dan betaal je er maar naar Haha!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 13:12

Ik heb het 1e half jaar geen recht op provisie. Vandaar dat ik meer wil Tong uitsteken

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 13:31

Zo is het Knipoog

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 14:54

Ik heb antwoord Haha! Ze bieden me nu 300 euro meer als wat ik nu verdien.. En dat is echt heel veel geld Knipoog

Ik ga ze morgenochtend laten weten of ik het wel of niet doe.. Maar zoals het er nu naar uit ziet ga ik het doen Knipoog

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 17:12

Thanx!! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, Amazonbot, Anoukjuuuhh, AnoukS_, Apacheshadow, Buxy, corinec, Daninietje, Freekfuchs, Lis_Ol, Nayan, Nientsje, Niwla, NogSteedsGek, onpaard, Paardjes83, Reyndir, SannevZ, YandexBot en 151 bezoekers