Grrr al dat vakantiegedoe!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caira
Berichten: 26056
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Grrr al dat vakantiegedoe!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 08:11

's ochtends om 7 uur begint het al:
Rtl nieuws heeft nu ook de temperaturen in alle vakantiebestemmingen, jubelend aangekondigd door een waarschijnlijk spoedig op vakantie gaand iemand van het weer!

Daarna pak je de krant:
Die is het liefst voorzien van een voorpagina met spelende kinderen in een heerlijk zwembad. En naast alle rottigheid in de wereld wordt ook in de krant nog even vermeld hoe en waar je wezen moet( inclusief de nodige lastminute aanbiedingen)

Op de tv:
Is alles reisprogramma's, weersvoorspellingen en geweldige vakantieaanbiedingen!

Dan:
Zijn mijn ouders terug van een heerlijke vakantie Kos, en heb ik al 3 keer de bijbehorende foto's en video's "mogen" bekijken!

En als klap op de vuurpijl is er dagelijks wel iemand die vraagt: "En waar ga jij heen dit jaar?"

"Uhhhhhhhhhhhhhhhhhh, naar mijn werk!! En dat 5 dagen in de week!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 09:01

ja je hebt werkpaarden en luxepaarden. Knipoog

Ach mijn vakantie zit er ook al weer op en ik wil nu al weer terug. Lachen

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 09:12

Ik ken je situatie natuurlijk niet maar ik vind wel dat je wat overdreven reageert. Het is nu eenmaal hoogseizoen wat vakanties betreft.
Ik werk ook gewoon in het vakantieseizoen en zie iedereen komen en gaan. Geen probleem hoor, ik gun alle mensen hun vakantie.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 10:14

Tsja, jammer voor je Knipoog
Wij gaan zelf pas in september op vakantie, dus dat duurt ook nog wel even.
Maar dat wil niet zeggen dat anderen nu geen vakantie mogen vieren, het is nu eenmaal vakantietijd Knipoog
De wereld draait gewoon door, incl. vakanties, en ik gun het anderen van harte

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 10:18

Tsja, dat is balen. Maar ga je dan helemaal niet op vakantie?
Rond deze tijd van het jaar horen de vakanties er nou eenmaal bij, niks aan te doen.

Caira
Berichten: 26056
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 11:42

hihi het was meer om het even vrolijk van me af te schrijven, nu wordt er gedaan alsof ik niemand zijn vakantie gun?

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 11:49

Waarschijnlijk verdien je met je harde werken zoveel geld dat je over een tijdje een heeeeeele lange en luxe vakantie kan boeken. Daarnaast op je paardje rijden is een bepaalde luxe die ook niet iedereen heeft in het leven!!! Knipoog

Caira
Berichten: 26056
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 11:55

hihi nou van mijn hongerloontje ( ik geloof 3,5 per uur!) wordt ik niet rijk genoeg hoor, hooguit een weekje op de hei!

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 12:04

Dat kan toch ook leuk zijn, als je je paard meeneemt Lachen

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 12:53

Je werkt 5 dagen in de week schrijf je hierboven. Bedoel je dan elke dag 3,5 uur? ( kan je er wel een baantje bijzoeken)

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 12:57

samantha5 schreef:
Je werkt 5 dagen in de week schrijf je hierboven. Bedoel je dan elke dag 3,5 uur? ( kan je er wel een baantje bijzoeken)


Volgens mij verdient ze 3,5 euro per uur... hoeveel uur ze werkt kan ik zo gauw nergens terug vinden... verder leef ik helemaal met je mee hoor Irish Lady!!! Ik ga ook niet op vakantie... *snik* zit er dit jaar helaas niet in met mijn import Aussie... maar ach, onze tijd komt ook wel...

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 12:59

vikki schreef:
Volgens mij verdient ze 3,5 euro per uur... hoeveel uur ze werkt kan ik zo gauw nergens terug vinden...



sorry ik kan niet lezen Bloos.

Maar als je 3,5 per uur verdiend en je werkt 5 dagen per week in de zomervakantie. Kan het bedrag toch wel aardig oplopen.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 13:06

3,5 euro per uur voor iemand van 20 is behoorlijk onderbetaald zeg!
Het minimunjeugdloon ligt ergens bij de 4,5 euro Knipoog

Ik vond je berichtje wel leuk.
Ik ben dit jaar al 3 keer weg geweest maar dat is ook een uitzondering, normaal ga ik ook nooit op vakantie ( geen geld voor ) en kan dan idd ook wel eens gek worden van al dat vakantiegedoe Knipoog

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 13:18

Ik ga ook niet deze zomer, maar ik hoeft gelukkig niet 5 dagen per week te werken. Ik ga in de winter naar Australie met mijn vriend dus heb twee keer zomer.