HET Tankonijn (met foto's)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

HET Tankonijn (met foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-02 20:03

oke oke, om jullie tankonijnen aan te smeren ( }> ) hier wat info over het uiterlijk van de tankonijnen, ik heb daarbij mijn konijn als voorbeeld genomen Haha! helaas zijn tankonijnen levendige dieren wat je op de foto's terug kan vinden (niet stilzitten). ik heb zwarte tan's dus daar alleen foto's van Haha!


Afbeelding
als eerst het tankonijn helemaal, dit is Delfie Tong uitsteken

Afbeelding
de neus, je ziet dat er een rood/bruin randje zit, dat moet elk tankonijn zo mooi rond mogelijk hebben, maar mag niet te groot zijn. Delfie heeft dit precies goed. (dit bedoelde ik met levendige konijnen, ze kon dr kop neit stilhouden, vandaar brieke foto)

Afbeelding
het OOG, weer zo'n mooie foto, er moet een circel van rood/bruin om het ook zitten, ook weer zo rond mogelijk en niet te groot, ook heeft Delfie deze weer precies goed, wat uitzonderlijk is, want normaal gesproken hebben tankonijnen een goede neustekening OF een goede oogtekening Lachen

Afbeelding
ik zal maar ophouden over de foto's Tong uitsteken , op de rand van het oor moet ook weer een rand van rood/bruin zitten en binnenin is ook rood/bruin, mag niet over het oor heen lopen zeg maar, maar alleen de rand en binnenin Lachen

Afbeelding
beetje moeilijk te zien, maar ze hebben een kraag en een triangel, de triangel is een driehoek in de nek, zoals je op de foto (vaag) ziet. hij is neit zo groot, maar ik heb hem even groot 'getrokken' voor de foto Haha!

Afbeelding
De spitsen Lachen zitten bij de buik (zie 1e foto), af en toe wat haartjes tussen het zwart (, bruin, gouwenaar of blauw)kleurige haar...

Afbeelding
de staart }> , alleen naar de staart kijken he Knipoog oke dit heeft Delfie dus verkeerd, want zij heeft blauw in dr staart en dan krijg je op een keuring gelijk een vette O (onvoldoende), je ziet op de foto bovenaan een blauwige kleur, das dus fout, de rest is de goede kleur (iets lichter als de rood/bruine kleur)


De buik: is helemaal rood/bruin
De onderkant van poot: is wit/creme kleurig

nou, zijn het mooie nijntjes ofniet Knipoog

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-02 11:48

dank je Bloos
Sando: tan is inderdaad een kleur daarom heet dit ras ook: Black and Tan Haha!
Jurga: die muisje zijn lief he??? ik vind de black and Tan jack russel (of was dat nou een foxhondje??) ook gaaf!
Clautje: klopt Knipoog
LindaM: ze zijn niet super dur alleen de echte goede, ik verkoop mijn konijnen altijd voor 25,- je ziet ze ook wel voor 75,- En dat is wel een fabeltje, want mijn konijn is ook alweer 5 jaar, en het zou wel heel raar zijn Knipoog

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-02 11:57

ik heb ze veen opgezocht in mijn boek, Jurga, vind ze ook lief, hihi:
Afbeelding
Afbeelding

ennuh LindaM, heb jij zo'n konijn?
Afbeelding

Dit ras heet: Witte van Hotot Haha!
als je meer info wilt kan ik dat wel even scannen Lachen
Ik heb trouwens van alle konijnen/muizen/hamsters/degoe's/chinchilla's/ratten info

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-02 18:58

he getsie, 12 is idd al erg lang en oud!
maarja het is idd ook de natuur, zoals ik er niks aan kan doen dat mijn kat mijn vis op at Frusty

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnetteFlame, Astrid_Brann, DotBot, ellen05, Fair, HELder, Kaetibangsi, ontherun, Prairy, Saintelette, secricible, senna21, StonedRomy, sunshine, Tientjeblij, Whizz en 62 bezoekers