Zere ogen! (lenzen vergeten uit te doen)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Zere ogen! (lenzen vergeten uit te doen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 08:58

Gisteravond ben ik vergeten om m'n zachte lenzen weer uit te doen voordat ik ging slapen. Koe Dus een paar uren geleden werd ik wakker omdat het voelde alsof m'n ogen in brand stonden, echt heel pijnlijk. Om ze er toen nog uit te halen was nog erger, maar goed, daarna werd het langzaam weer minder. Maar nu doen m'n ogen nog pijn, en ik zie ook slecht. Hebben de andere lensdragers dit ook wel eens? Moet ik nu maar gewoon wachten tot het weer minder wordt? Over een paar uurtjes moet ik weer werken, en ik kan zo niet weer m'n lenzen indoen.


Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 09:07

Ik bedoel of er misschien iets is wat ik tegen die zere ogen kan doen? Of moet ik maar gewoon afwachten tot het beter wordt? En met bril zie ik nog steeds heel wazig, dat komt gewoon omdat m'n lenzen veel te lang in zijn geweest.

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 09:19

Nee, ik heb dat soort dingen niet in huis. Maar m'n moeder is doktersassistente, misschien kan ze wat meenemen van haar werk. Tsja, dan moet ik inderdaad maar even langs de opticien, alleen zo vervelend dat die niet echt in de buurt zit, en ik de komende dagen moet werken.

Smurf, hoe lang versta je onder 'voorlopig'? Knipoog
En ik kan nu m'n bril wel opzetten, maar dan nog zie ik wazig, heel irritant.


Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 09:32

Oh dat wist ik niet eens, daar heeft de opticien me ook niks over verteld.
Kun je zo'n zoutoplossing ook zelf maken, en heeft dat nu nog zin?

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 19:25

Het is nu alweer wat beter, maar ik zie nog steeds slecht, en soms gaan m'n ogen ineens veel tranen, en dan heb ik zo'n stekende pijn.
Als het morgen nog zo is wordt ik met de ambulance even bij de opticien gebracht Knipoog

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 20:04

Ik weet het niet precies, weet alleen dat ik ze nu te lang had. Tong uitsteken

En dat met de ambu was een beetje een grapje hoor, ik rijd morgen op de dierenambu, en we moeten toch wel naar de stad Knipoog

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 17:11

Was je ze ook 's nachts vergeten uit te doen dan?
Nou ja, dan zul je het iig niet zo snel weer vergeten Knipoog Ik iig niet Schijnheilig

Maar ik heb bijna geen last meer van m'n ogen. Soms gaan ze ineens pijn doen en tranen, maar zodra m'n make up weer verkeerd zit is het ook weer over. Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers