Hoezo eigenwijs? (uiteraard gaat het om een man :-) )

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Hoezo eigenwijs? (uiteraard gaat het om een man :-) )

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 11:01

*zucht* Af en toe kan mijn lieve partner zo ontzettend eigenwijs zijn. Ze zeggen wel eens iets van mij (ik ben gewoon erfelijk belast dus ik kan er niks aan doen )maar mijn Mauriceje kan er ook wat van. En hoe heerlijk is het dan als ik wel gelijk heb !

Gisteravond vierden we zijn verjaardag. Hij had alvast melk en suiker in de daarvoor bestemde 'potjes' gedaan. Ik keek eens goed en zag dat hij de suiker in het melkkannetje had gedaan en de melk in het suikerschenkdingetje (je weet wel met zo'n tuutje zodat je gedoseerd de suiker er uit krijgt). Ik zei dat het andersom moet maar Maurice beweerde bij hoog en laag dat we het altijd verkeerd hadden gedaan en dat het echt zo moest. De melk kon je dan goed doseren en schenken met het tuutje. Hij wist het helemaal zeker, ik ook uiteraard (dat ik gelijk had) .
Als eerste kwamen Opa en Oma binnen, uiteraard vroeg ik meteen waar volgens hun de suiker en de melk in moest .
Ha ha, ik had lekker gelijk. Ik wilde de suiker en melk even in andere kannetjes doen maar dat vond het bezoek niet nodig. Mijn schoonmoeder wil later melk in haar koffie doen maar dat lekte als een gek...dus toch gauw in een ander melkkannetje.
Mijn schoonvader wil suiker in zijn koffieschenken maar er komt helemaal geen suiker uit het potje. Het lijkt wel alsof er vocht in zit. Zegt Maurice:"Oja, ik heb van te voren de deksel (waar je ook door moet schenken) even afgespoeld". Dus de suiker was helemaal nat. Echt een handige actie.
En ik had lol, gemeen he

Later op de avond: ik sta droogworst te snijden en wil er mosterd bij doen in een kommetje. Mijn liefje zegt dat ik de verkeerde mosterd heb, dat ik de Franse mosterd moet hebben die in het glazen potje zit. Ik wist dat dat precies dezelfde mosterd was als ik nu uit de tube haalde. Maar nee hoor, de mosterd uit het potje zou veel Franser en echter zijn. Ik pak dus het potje er bij. Is het echt 100% dezelfde mosterd, zelfs hetzelfde merk

Dus wie heeft er altijd gelijk?
Juist, Ik dus
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-03-02 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 17:48

ikke schreef:
Overigens Katrien, je hebt die eigenwijzigheid vast niet van je moeder geƫrft Schijnheilig


Nee volgens haar heb ik het van mijn vader.... Knipoog


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 09:25

*Marije* schreef:
Af en toe moet je een man wel gelijk geven, ookal heeft hij uiteraard geen gelijk. Soms KAN het gewoon niet, echt niet...

En dan is het zoooo heerlijk als blijkt dat jij toch gelijk hebt. Als je je er al bij hebt neergelegd dat hij nu eenmaal echt denkt dat hij gelijk heeft en dan opeens blijkt dat het echt niet werkt om melk in een suikerdingetje te schenken...HEERLIJK Extreme duivel


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Utah_, alweerkwijt, ardanwan, C_estmoi, Camino_S, ComscoreBot, Goldwynn, GrapeshotBot, Gwenvd, karlos, Selina, Solmyrkvi, Toushie, Valentinotje, WildDreams, xAnthea en 153 bezoekers