appelflap auto in de fik...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

appelflap auto in de fik...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 00:38

Dat kan er ook nog wel bij...

Ik dacht er even gezellig een avondje tussenuit te gaan met een vriendin, wordt ik gebeld door mijn moeder dat mijn auto in de brand staat.

Weg auto... de politie heeft hem nu mee om onderzoek te doen aangezien ik 99% zeker weet dat het mijn ex was (die ook de reservesleutel nog had)

Wat zit het weer mee..

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 00:42

jezus..!! Bloos!

woon je bij je ouders dan nog..

en was je verzekerd...

verder sterkte.. Ach gut

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 00:47

Mijn god, dat is schrikken.. Maar goed dat er 'alleen maar' blikschade is..
Sterkte..

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 00:51

Jeetje, dat is idd ook even schrikken.....
Toen ik je titel las was ik even bang dat het wat te maken had met de autobom uit het andere topic, maar dat is niet zo volgens mij of wel?

Sterkte Ach gut

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 01:45

Ik woon net weer bij mijn moeder, ik woonde samen met mijn ex.

Blikschade... ja, maar wel mijn enige vervoermiddel kwijt en spaargeld kwijt en geen idee hoe ik op mijn stageplek moet gaan komen na de vakantie.

En nee, ik ben alleen WA verzekerd.

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 01:50

Nee zeg! Die ex is echt gestoord Scheve mond
Bah, wat een klote situatie zit jij in zeg.
Sterkte.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 01:59

Ben er echt zo gigantisch klaar mee... wat moet ik in godsnaam doen om van die psychopaat af te komen. Ik vrees nu echt voor mijn katten en ons huis, ik blijf vannacht maar beneden slapen.

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:33

Getverderrie Flair, wat een ****** zeg!! Je hebt iig een goede keus gemaakt door bij hem weg te gaan... Weet je al iets van de politie? Als hij dit echt gedaan heeft dan kunnen ze hem nu wel vastzetten hopelijk, en dan heb jij tenminste even rust....

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 13:00

paasei wat een gek is die ex vriend van je, zoiets doet een normaal mens toch niet??

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 13:01

getver, wat een enge ex zeg Scheve mond mrruh, t heeft toch niets te maken het dat andere topic?

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 13:06

Dus je weet nog niet zeker of het je ex was?

Wel erg... Ik moest ook gelijk aan dat andere topic denken, maar daar heeft het dus niks mee te maken???

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 13:15

Ik weet voor mezelf zeker dat hij het was, niemand heeft er baat bij om mijn auto in de fik te steken en ik heb geen vijanden... ook is dit een rustige buurt waar nooit wat uitgehaald wordt. Hij weet hoe afhankelijk ik van een auto ben en dat ik het gewoon niet kan betalen om een nieuwe te kopen. Nu loopt mijn opleiding in de soep en ik kan nergens meer heen, dat is zijn bedoeling geweest hiervan. Mijn leven kapot proberen te maken.

Ik kan helaas niks bewijzen dus ze kunnen hem hier niet voor oppakken. Er zijn wel mensen in de buurt die beweren dat ze wat gezien hebben, maar ik weet haast wel zeker dat hij dit door iemand anders heeft laten doen.

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 13:18

Lekkere ex dan Scheve mond
Echt poedersuiker, vooral omdat je geen geld hebt voor een nieuwen, en dat dat ten koste gaat van je opleiding.........

Sterkte...

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 13:18

Lekker ex heb je dan wat zo iemand bezielt zeg...
Ik hoop dat je toch nog iets kan regelen met vervoer en dat ze hem toch op de een of andere manier op kunnen pakken.
Dit is echt ziek Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 13:20

Nou zeg, ben je ook mooi klaar mee
Wat een vieze gore etterbak.
Dat hij zijn leven gewoon op pakt ipv zo zielig te doen..

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 13:20

Een auto kan ook vanzelf in de fik vliegen, niet meteen aan je ex denken.
Als de politie er onderzoek naar laat doen kom je er iig achter of het brandstichting is geweest of een kortsluiting.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 13:21

Dacht dat hij op zou houden nadat zijn vader overleed vorige week, nam aan dat hij wel wat anders aan zijn hoofd zou hebben dan mij lastig vallen. Het is in totaal wel 5 dagen rustig geweest hier...

Cassidy, het is al zeker dat het brandstichting was.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 13:25

Aanklacht indienen tegen je ex wegens vernieling (of desnoods maak je er poging tot doodslag van?) . Misschien dat hij dan even bij zichzelf te raden gaat waar hij nu helemaal mee bezig is.
Heb je een rechtsbijstandsverzekering?

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 13:26

flair schreef:
Dat kan er ook nog wel bij...

Ik dacht er even gezellig een avondje tussenuit te gaan met een vriendin, wordt ik gebeld door mijn moeder dat mijn auto in de brand staat.

Weg auto... de politie heeft hem nu mee om onderzoek te doen aangezien ik 99% zeker weet dat het mijn ex was (die ook de reservesleutel nog had)

Wat zit het weer mee..


Hey Flair je woont toch niet toevallig bij mij in de straat he Bloos!

Was dat bij jou ook gisteren gebeurd Verward Wat een eikel die ex van jou zeg Boos!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 13:27

Nee, geen rechtsbijstandverzekering. Ik kan hem verder niks maken, ik heb het hem toch niet zien doen. Het is mijn woord tegen het zijne... ik heb wel bij mijn aangifte gemeld dat ik weet dat hij het was en waarom, ze kunnen er alleen niks mee tenzij hij het toegeeft. (en hij is een ster in liegen en mensen voor de gek houden)

En nee, ik woon niet in Amsterdam.

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 16:07

Wat een verschrikkelijke klootzak zeg! Bah! Geen getuigen die hem zeker weten hebben zien prutsen bij die auto? Echt heel erg irritant....

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 16:14

Is er geen manier om heb een keertje flink te grazen te nemen?

En ik zou maar even snel een rechtsbijstandsverzekering afsluiten. Je moet op zijn minst een half jaar die verzekering hebben voordat hij in werking treed (en dan ook niet voor gevallen die al langer spelen)

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 16:45

Jezus he dat doet me denken aan mijn ex die heeft het gelukkig alleen bij bekladden van m'n auto gelaten. Ik ben ook s'nachts opgebleven in de huiskamer kijken of ik hem kon betrappen maar dan komen ze niet he. Ik weet precies hoe je je voelt . Bij mij is het nu eindelijk een maand rust. Maar ja kan zo weer opnieuw beginnen. Maar dan sta ik niet voor mezelf in.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 16:49

Ik zou hem negeren. Hoe erg dit natuurlijk ook is. Hem niet laten merken dat het je wat doet. Probeer een oplossing voor je opleiding te vinden en ga vrolijk verder. Want als je ook nog eens laat merken dat je hier bang van wordt of zoiets dan heeft hij je precies waar hij je hebben wil.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 19:09

het 1e wat ik dacht toen ik je titel las, is dat het hopenlijk niet je ex is geweest, maar dat is dus wrsch wel zo

ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, het banketstaaf is dat de politie weer eens niets doet/kan doen en ja ik weet het niet

toen mijn ex hier stond met een brandende fakkel, schreeuwend dat ie de stal in brand ging steken, flipte ik helemaal, maar toen waren er getuigen dat hij hier stond, hij kreeg en straatverbod maar via de mail en telefoon bleef ie doorgaan met mij gekmaken.

ik ben toen in belgie iemand op gaan zoeken, die zou bij de eerst volgende streek van mn ex er voor zorgen dat mn ex t niet meer in zn hoofd zou halen nog iets te doen, die persoon heeft hem toen ook opgezocht, daarna heb ik er ruim 2 jaar niets van gehoord, tot hij me een paar maanden geleden ineens uit stond te schelden bij een stoplicht, toen deed ik of ik hem niet herkende, en toen ie zn naam zei, toen zei ik dat ie er verrot uitzag en dat ik hem niet had herkend, maand daarna probeerde hij me te rijden, ik heb toen niet gereageerd, hij zat toen in een andere auto en zag eerst niet eens dat hij het was. Nu woon ik met mn vriend in zijn woonplaats, heb nog niets van hem gehoord, maar als hij 1 ding probeert, dan wordt dat door een ander 'opgelost'

maargoed, dat werkt niet altijd, en is ook weer niet toegestaan

negeren is eigenlijk het beste, maar je negeerde hem nu al, iig weinig/geen contact met hem dus ik denk niet dat hij er iets om geeft of jij wel of niet hier een reactie op geeft, het gaat hem puur om het idee, dat hij weet dat hij jou hiermee te pakken heeft
en ik ben bang dat ie dus tot veel meer in staat is om te doen of om te laten doen

ik zou je katten uit jullie huis halen, en ze mee naar je moeder nemen, of bij iemand anders neerzetten
eigenlijk kan je het beste tijdelijk ergens naartoe gaan waarvan je weet dat hij die plaats niet kent.

ik leef echt met je mee, weet als geen ander hoe het is Scheve mond

sterkte Ach gut