DVD ????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-01 20:46

Zijn er al meer mensen die een speler hebben??? Ik heb er zelf een op m'n computer, die weer aangesloten is op een surround-receiver. M'n ouders hebben er ook een, een SEG (laten we maar zeggen een no-name), een erg mooie Set-on-top-Box speler die ook nog eens redelijk geprijst is (net geen 400 piek).
Maar uh... Zo ja, wat vinden jullie van het systeem en over de beeld en geluidskwaliteit.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 20:56

Ik heb een nieuwe PC besteld en daar zit er wel 1 in (kost nog maar 200,- ipv 100,- voor een normale CD speler, dus ja.. waarom niet?).

Maar ik ben niet zo'n filmkijker. Nodig heb ik het dus zeker niet. Kan dus ook niks zeggen over beeldkwaliteit enzo Knipoog

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 20:59

Bart heb jij verstand van digitalefilmcamera's?
Ik heb sinds zaterdag zo'n een dat je foto's kan maken en je zou die op kunnen slaan als JPG en de filmpjes als Mpeg's ofzo had m'n pa erover.
Is dat zo kan dat met een digitalefilmcamera?
heb al wel het knopje foto's afdrukken gevonden maar hoe ik het ooit op de pc krijg? en of dat wel mogelijk is?
Hopen dat er volgende week iemand tijd heeft om de handleiding door te spitten want ik snap er niets van...
zegt het merk JVC iets? ene die waar heike foto's mee maakt das alleen een fotocamera?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 21:02

De ouders van Heike hebben dacht ik ook een digtale JVS camcorder (en ook een Sony digitale foto camera).

Maar ik weet dat verder niet, zul je toch echt ff de handleiding door moeten nemen Knipoog

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 21:04

my god.... ga mike wel lief aankijken ik heb geen geduld voor die megadikke handleidingen meestal blader ik door naar het hoofdstuk wat ik wil weten en daar staat dan druk op die en die toets en die kan ik dan niet vinden : conclusie: lees 'm vanaf het begin *grom*
Nouja .....

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 21:10

Citaat:
Op 2001-04-25 21:04, schreef Nimber:
...meestal blader ik door naar het hoofdstuk wat ik wil weten en daar staat dan druk op die en die toets en die kan ik dan niet vinden : conclusie: lees 'm vanaf het begin *grom*...


Neuh, is niet nodig. Ik doe het ook altijd zo. Het enige wat je nodig hebt is het hoofdstuk waar in staat wat je op dat moment wilt gaan doen en een overzichtsschema van het apparaat met allemaal nummertjes en pijltjes erbij. Dan kom je al een heel eind.

Ben afgestudeerd op die dingen en ben nu bezig met een baan in die richting, vandaar... Lachen

Maareh... de videocamera van Prisca is ook zo'n film-en-foto-combi. De foto's van haar springwedstrijd op het Plaatjesforum zijn in ieder geval afkomstig van haar filmcamera. Stuur haar anders ff een PB'tje, dan vindt ze dat wel als ze strakst terug is van de manege!

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-01 21:18

Als (trouwens) je bij de grens woont (en je van plan bent een dvd speler te kopen, en er niet zo gek ver een mediamarkt of andere grote keten in de buurt hebt, anders heeft het ook geen zin), koop er een in Duitsla Haha! nd. 1. Belasting is minder, 2. High-tech (Computers, radios, tvs, en de hele rits) zijn in het algemeen een stuk goedkoper (een Canon S400 printer was hier 80 piek goedkoper, computers schelen nog meer), 3. Je betaalt niet die 'op niets slaande' verwijderingsbijdrage (sorry, voor die mensen die vinden dat de bijdrage goed is en de regering helemaal niet probeert te ontdoen van zijn of haar bezittingen Haha! .)
DVD's en CD's zijn trouwens ook goedkoper (CD's meestal wel iets meer als een tientje, en DVD's meestal 20 piek, je krijgt alleen andere hoesjes, boeie }> ).
P.S.
Ik probeer niet de belasting te ontduiken hoor! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!