Rare vraag: hoe parkiet euthaniseren?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:46

een gasaansteker onder zn snaveltje douwen......... en dan alleen het gas open zetten........... Parkieten kunnen daar dus absoluut niet tegen en leggen gelijk het loodje.........

Vroegah in de mijnen namen ze parkieten mee in kooien, want als er dan ergens een koolmonixide lek was dan gingen die dingen gelijk dood, en wisten de mensen dat het tijd werd om de mijn te verlaten Haha! Haha! Haha!



KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:51

Justy schreef:
Dan zou ik zeggen, als je een gasoven hebt, leg hem in de oven en zet het gas open zonder het aan te steken

...


Dat is denk ik het allerbeste,.......... ik heb geen gasoven, vandaar dat ik daar nou net even niet aan dacht

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:54

Gas werkt gegarandeerd


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, afkepieteke, Anoukjuuuhh, C_estmoi, ChanelR, chinnie, Dobby91, Evito_06, gerbilGizmo, Jade91, janneke_S, jojoleinee, Kayleigh__, Kimberley_, Patriesje, Polarize, Sintara, YandexBot en 75 bezoekers