o wat een pijn heb ik gehad

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

o wat een pijn heb ik gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 20:40

Zo ik moest gisteren naar de tandarts (ben ik al helemaal geen held bij)
om een gaatje een een afgebrokkelde kies te vuleen ik heen geweest en had daarna verder nergens last van. rond 20 over 4 s`middags was ik aan de beurt geweest met het vullen. Rond zeven uur kreeg ik last van de kies waarin ik een gaatje had. Sàvonds om 10 uur kon ik wel door de grond heen zakken zo`n pijn had ik er aan dus mijn moeder vannochtend weer gebeld kon vandaag weer terecht om 20 over 4 of dat welk was vol te houden. nou vanmiddag om 20 over 4 was ik eindelijk aaan de beurt. bleek de vulling er weer uit te zijn en de zenuw van mijn tand lag bloot daarom had ik zoveel pijn. ik werd toen verdoofd ( was ik zeer blij mee had ik geen pijn meer) en na een kwartiertje heeft hij mijn hele kies open geboord en iets op de zenuwen gedaan zodat die dood gaan. Een wortelkanaalbehandeling helemaal niet leuk allemaal. De verdoving is er ondertussen weer helemaal uit en ik heb al weer wat ingenomen tegen de pijn. dit is echt heel erg vervelend allemaal. heb gisteravond zelfs nog tegen mijn tweeling zus gezegd (sandorra op bokt ) dat ze me wel naar het ziekenhuis konden brengen om me plat te laten spuiten echt waar zzzzo`n pijn heb ik nog nooit gehad en dit wens je ook helemaal niemand. Na twee keer een advil in te hebben genomen om tien uur s`avonds was ik van de pijn af rond half in de nacht heb dus ook zeer brak geslapen en ja toen dat was uitgewerkt was ik weer vroeg wakkervanmorgen voel me dus helamaal brak

Strooigoed [o]


fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 21:41

nope

Strooigoed [o]

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 13:44

bedankt allemaal het zeurt nu alleen de hele tijd ook al neem ik een paracetamolletje wat kan je nog meer er voor nemen

Strooigoed [o]


fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 09:04

nee ik al helemaal niet wat kan je nog meer innemen tegen de zeurende pijn heb al paracetamol en advil gehad maar het blijft zeer doen

wie o wie helpt?

Strooigoed [o]

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 09:10

jah ga dat denk ik ook halen want het gaat weer erg zeer doen niet zoals maandag avond maaar je voelt gewoon de gehele tijd een zeurderig gevoel en ja de linker kant is wat gevoellig

Strooigoed [o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, kirsten87, Lalidan, Telpeva, YandexBot en 106 bezoekers