Ome Jelle gestorven aan longemboli

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Ome Jelle gestorven aan longemboli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-02 15:56

pfff was ik net even verlost van alle verdrietigheid (zit nogal met Anna en Poekie) worden we gisteravond opgebeld door mijn oma, ome Jelle (oom van mijn vader) is gestorven zondag Verdrietig Zaterdag was hij jarig en was hij nog helemaal gezond enzo. Maar zondag was het mis hij zag heel bleek en toen viel hij van z'n stoel af, zijn vrouw ambulance gebeld, later moest er nog een 2e komen. Hij is in het ziekenhuis gestorven. Ik wist eerst neit wie het was, maar toen vertelde mijn vader dat het die man was (kende zijn naam niet Haha! ), damn ik vind het echt niet leuk.
Ik had gehoopt dat alles nu even over zou zijn, maar nee Frusty

eerst Anna, is onderhand al 2 jaar geleden maar mijn verdriet is nog steeds zo groot als mijn liefde voor haar.
Toen Poekie, mijn lieve poes die we al hadden toen ik geboren werd, in augustus doodgegaan aan ouderdom en had slechte nieren.
Toen ging Geertje dood, de moeder van mijn instructrice waar ik erg goed mee op kon schieten en al vrij lang kende (5/6 jaar), aan een spierziekte overleden.
Mijn overgrootopa ook nog overleden dat haar in de zomervakantie, 94 geworden. Hij vond het prachtig dat ik paard reed en kwama ltijd op mijn verjaardag enzo, reed tot zijn 90e nog auto....

Ik vind het echt niet leuk en zit nu weer helemaal in een dip Huilen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 18:24

Sterkte, wat naar.

Gecondoleerd.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 19:10

jeetje zeg, ik wist niet dat je daar dood aan kon gaan, mijn moeder heeft het ook gehad.

sterkte en veel succes