meisje maandag avond verongelukt (uit elst gld)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pril85

Berichten: 1589
Geregistreerd: 07-01-03

meisje maandag avond verongelukt (uit elst gld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 14:32

maandag avond rond 10uur/half 11 is er een meisje op de manege "de hoeve" verongelukt door een val van een voertuig.
het voertuig lijkt op een soort skelter.
het meisje (melanie) was 18 jaar en de vriendin van de bestuurder van het voertuig.

er staat een stukje in de gelderlander, het voertuig is in beslag genomen voor verder onderzoek.

ik vind het heel erg wat er met haar gebeurd is een vriendin van mij kent haar heel goed, dus dan komt het wel dichtbij vind ik Verdrietig
Laatst bijgewerkt door pril85 op 28-07-04 15:06, in het totaal 1 keer bewerkt

shetland bokker #4

Als ik zin heb in huiswerk kruip ik stil in een hoekje en wacht tot het nare gevoel weer weg is



pril85

Berichten: 1589
Geregistreerd: 07-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 19:23


shetland bokker #4

Als ik zin heb in huiswerk kruip ik stil in een hoekje en wacht tot het nare gevoel weer weg is

pril85

Berichten: 1589
Geregistreerd: 07-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 22:09

ja dat was haar vriend en ik hoorde van een vriendin van me dat ie de hele dag loopt te schreeuwen in huis omdat ie het zo vreslikkelijk vind en zich zo schuldig voelt Verdrietig
maar ze was dr afgevallen en toen was dr hoofd geloof ik naar achter geklapt en toen weer naar voor, zoiets vertelde een vriendin van me maar ze vertelde het een beetje vaag dus dit is wat ik eruit begreep.
en daaraan is ze overleden....

shetland bokker #4

Als ik zin heb in huiswerk kruip ik stil in een hoekje en wacht tot het nare gevoel weer weg is


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, Amazonbot, Antgillya, colinneke, Facebook, marleen_88, Raineri, Stephaniiee_, YandexBot en 232 bezoekers