Geen slaap :S

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nomy_Baby
Berichten: 354
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Groningen

Geen slaap :S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 06:23

Hallo!

Ik moet dit toch even kwijt Verward saai misschien maar ik kan t neit voor me houden dan word ik gek... en aangezien mn moeder nog slaapt... Bloos! wat logisch is op dit tijdstip maar oke!

Ik heb dus morgen een solicitatie gesprek... dan denk je misschien naja lekker boeiend maar dat is niets om je zoo druk over te maken als ik doe... Schijnheilig
Ik heb er dus gewoon niet van kunnen slapen. Gaaaap Lekker handig zit ik daar enorm moe straks!!!

Ik ben dus al sinds ik vroegtijdig met mn opleiding ben gestop (dit was in februari, wegens prive omstandigheden ) intensief op zoek naar werk! Tot nog toe is er niets op mn pad gekomen waar ik echt wat mee verdienen kan... Nu heb ik eindelijk iets gevonden, waar ik dus strax een gesprek voor heb, wat goed verdient en me ook nog eens leuk lijk!

Ik heb besloten dat ik de helft van wat ik verdien opzij ga zetten en ga sparen zodat ik een ideaal paard nou ja voor mij dan kan kopen! Ik heb alles uitgerekend en gedaan gekeken hoeveel ik nu heb Ziek en kwam dus tot de conclusie dat ik over 12 maanden een paard kan kopen met alles er op en er aan... het paard moet overigens neit duurder zijn dan E4500.-, maar dat lijkt me wel mogelijk!

Maar als ik dat werk niet krijg *poef* weg droom nog meer uitstellen en ik weet niet of ik dat wel kan... misschien vinden jullie dat ik me enorm aanstel maar het spookt nu steeds door mn hoofd... Frusty als ik dit werk niet krijg, geen paard.

Ik wou t ff kwijt ik weet dat ik mezelf iets teveel opfok misschien maar ik kan er echt niets aan doen... Verdrietig
Ik hoop ZO dat het straks goed gaat (het gesprek dan he)!!
Heeft iemand nog goede raad??? OK dan!

Ik hou jullie op de hoogte

Alvast bedankt! Doei, doei doei doei!
KiZz Naomi!!!

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 06:34

Hoe laat is je gesprek morgen? Als je nog minimaal een uur of zes kan slapen is het misschien beter een slaappil te nemen, zodat je tenminste nog een beetje rust krijgt. Anders misschien wat warme melk drinken en toch maar proberen te slapen.

In ieder geval, alvast heel veel succes morgen! Ik vind trouwens niet dat je je aanstelt ... natuurlijk is zoiets hartstikke spannend en het is nooit leuk om je dromen te moeten uitstellen. Maar aan de andere kant, beter laat dan nooit en tot die tijd kan je misschien een bijrijdpaard zoeken. Dat is natuurlijk niet hetzelfde, maar iets is beter dan niets. Lachen

Nomy_Baby
Berichten: 354
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 06:51

tnx!
maar ik ben echt iemand dat als ik slaap ik moeilijk wakker word! ik ben nu ook totaal niet moe raar genoeg!
tuurlijk is uitstel beter dan afstel...
en over bij rijdpaardje! ik heb 3 pony's die ik (in) rij en 2 paardjes en ben ook zeker NIET ontevreden daar over maar een eigen paard is toch... tja!! enorm leuk!!! Lachen
bedank iig!
KiZz Naomi

oh ja om 4 uur is het gesprek pas! dus ik heb nog een lange weg te gaan!