voor iedereen:updeetje over mij(sanderijn)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

voor iedereen:updeetje over mij(sanderijn)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-02 21:53

tja ik zou iedereen wel een pb willen sturen met wie ik veel contact heb maar ja dan moet ik wel een heel inetcafe afhuren Haha! omdat dat zoveel tijd kost hihi

maar goed:
met mij gaat het zo nu en dan niet echt toppie maar ik weet zeker dat ik er wel uit kom.het is niet altijd even makkelijk als ineens alles op alleen mij terecht komt en financieel er helemaal alleen voor staan mét pony en kat is moeilijk hoor.maar goed ik sla me er wel doorheen en ik heb gelukkig veel lieve vriendinnen die me helpen!
tinkie doet het geweldig en is heel goed gezond gelukkig.we dressuren veel en ze is mooi gegroeid de laatste tijd.nog altijd een ondeugend boefje maar in het tuig onwijs gehoorzaam!
snow is de liefste kat op heel de wereld,hij is zo aanhankelijk en zo lief voor mij,snachts slaapt ie bij mij als ik me alleen voel en hij wil al-tijd knuffelen.echt altijd!geweldige poes.......

tja ik bok regelmatig eventjes op het arbeidsbureau,dus ik kan nog steeds jammer genoeg niet alles bijhouden van iedereen want de site is zo groot geworden!!pffff ik zie ook zoveel nieuwe gebruikers.
tot slot:ik denk aan jullie allemaal en aan een aantal bokkers in het bijzonder(diegene weten wel dat ik hun bedoel)en ik hoop gauw heel gauw weer echt op en top te kunnen bokken!

owja en een boze-oren-in- de-nek-leggende-tinkerbell- die-eigenlijk-toch-wel- nieuwsgierig-is-naar-wie-er- een-snoepje-voor-haar-heeft

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 22:22

Hey, wat goed om weer wat van je te horen! Hoop je snel vaker te zien. Succes verder met alles! Lachen

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 22:38

Ja,goed dat het zo goed met je gaat.
Veel succes ermee,en ik hoop je weer wat vaker te zien!
Groetjes

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 22:41

Wel snel terug komen hoor Lachen
Vond het ook altijd super leuk om met je te e-mailen...

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 09:25

Leuk om te lezen dat het aardig goed met je gaat!
Ik hoop dat je snel je draai weer helemaal hebt gevonden en ook weer onbeperkt kan bokken.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 09:28

Leuk om weer wat van je te lezen! Lachen
Snel weer terugkomen hoor Knipoog Succes verder met alles, he!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 09:31

Hey San!!! Je gaat het wel redden hoor, heel veel succes en ik spreek je wel weer een keer! Haha! Leuk dat je even een berichtje neerzet!!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Re: voor iedereen:updeetje over mij(sanderijn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 02:20

sanderijn schreef:
owja en een boze-oren-in- de-nek-leggende-tinkerbell- die-eigenlijk-toch-wel- nieuwsgierig-is-naar-wie-er- een-snoepje-voor-haar-heeft


Mmm... dan wordt het nu toch echt wel eens tijd dat ik langs kom. Ik weet een winkel waar ze hele lekkere ambachtelijke paardensnoepjes verkopen, zal wel een zakje meenemen voor Tink! Lachen

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 09:51

He fijn san dat het zo lekker gaat ga zo door. En volhouden he?

Ik hoop dat je van de zomer weer tijd en ruimte hebt omgezellig tekomen meeten want we missen je hoor Lovers .

Dikke knuf aan Tink. Lovers

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 17:47

he san
lang niet meer gezien hier. en het is inderdaad errug groot geworden
maar ik hoop dat het goed gaat nog verder met jou en tink en de kat.
groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 18:18

He Sanderijntje!!!! Ik heb de eerste 2 weken van april vrij dus dan kom ik een dagje naar het oosten als je het goed vindt, om jou en Tinkie te bewonderen en Snowy te aaien!
Hele dikke zoen van mij en een lebber van Milena!

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 19:46

Fijn dat het weer wat beter met je gaat. Hopenlijk krijg je binnenkort ook weer wat meer tijd / gelegenheid om lekker te bokken!