Dagje uit eindigd k*t ~ Tas gestolen en ruzie...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24029
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Dagje uit eindigd k*t ~ Tas gestolen en ruzie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 22:35

Vandaag een dagje SixFlags. Harstikke veel zin in!
Lekker vroeg vertrokken, en ietsjes over 10en wandelden we al in het park.
Alle achtbanen genomen, de Goliath is echt helemaal geweldig! We hebben de vele keren dat we erin zaten, helemaal vooraan gezeten, echt zoooo kick! Moest wel steeds janken, van het lachen en van de wind :d
El Condore, eronder hangen, was ook erg leuk en de La Via Volta was echt ENG! Eerst een schroef en twee loepings vooruit, en daarna diezelfde loepings en schroef in de achteruit. Eng, maar wel zooo vet kick!

Heeeel veel lol gehad, beetje licht in het hoofd geworden maar ach Haha!

We waren al wat moe aan het worden, en zouden als afsluiter nog even in de El Condore... Dat werd dus niet zo'n leuke afsluiter...
Maris en ik hadden onze tassen samen in een vakje staan... Je voelt hem al aankomen, Maris haar tas was gejat... Die van mij is te opvallend met een beest eraan, lichtbruin met een tekening erop, die van Maris was enkel donker blauw... Gejat, alles erin, telefoon, portomonee met pasjes... En haar jas...

Ik als een gek gaan rennen toen ik zag dat ze tas miste, mischien waren ze nog niet zo ver weg??? Maar helaas zag ik niets...
Volgende stap bellen... er werd opgenomen, maar niet gepraat. Op de achtergrond hoorde ik mensen met een buitenlands accent, waarschijnlijk marokanen... Sorry, maar toen ging mijn bloed helemaal koken en werd is dus echt vet pissed! (en nee, ik heb niet zo'n hoge dunk als het om marokkanen gaat nee...)

Maar goed... Ik en maris de ene kant op, de andere twee de andere kant op. Nergens verdachte personen gezien, maar moet toegeven dat op zo'n moment iedereen er verdacht uit ziet. Meisjes (het waren meide stemmen) die patat gingen kopen... Iemand die haar portomonee aan het uitkammen was...

We hebben aangifte gedaan, een hele lijst vol dingen en kenmerken opgeschreven, heel wat telefoon nummers... Telefoontjes gepleegd om pasjes en dergelijke te blokeren... En verder goed de ogen open houden....

Nog een park ventje de schrik van zijn leven gegeven, door keihard achter hem aan te rennen en te roepen of de tas die hij in zijn handen was was gevonden, maar uiteindelijk zijn eigen tas bleek te zijn Bloos

We waren even aan het bijkomen en toen zagen we ze....
Er opvallend groepje, een stel van 4 buitelanders en 1 blonde... En toen ging er een lampje branden - He, die stonden een paar voor ons in de attractie waar de tas was gejat, en die zaten toen ook al zo te kijken!!!

Dus wij zette de achtervolging in... Niet opvallend helemaal niet zelfs, maar blijkbaar voelde de mensjes wat borrelen...
Ze gingen een attractie in, wij normaal kletsend achter ze aan. Helaas was inmiddels Maris haar tel uitgezet, anders hadden we het zeker kunnen weten dat zij het waren... Want ALLES wees naar hun.

Naar de attractie toelopen, zaten ze al wat te kijken en te smoezen. In de rij hadden ze het over "Vraag het dan..." "Haar naam..." en maar smoezen... Achteraf kan het niet anders dat het over Eef ging die een aantal keer naar de mobiel had gebeld, en in de mobiel van maris staat als Eeffeteef...

Maar goed... Zo te merken voelde ze zich nogal betrapt, in de gaten gehouden... Ze waren gespannen, gedroegen zich verdacht, smoezen, steeds kijken...

Opeens vroeg zo'n medewerker, is er nog een groep van vier... Dus ik keihard met mijn schreeuwstem: "JA HIER!!" waarom een van die wijfen me na gaat staan schreeuwen op een rot manier. Dus is zoiets van: "*rollende ogen* Tssss". Nou toen barste de bom... Alsof ik haar had uitgemaakt voor alles wat mooi of lelijk is, ik kreeg toch de wind naar voren!! "Wat zeg, kom op dan blablablabla". Natuurlijk net de grootste van de groep, stond ik daar Rolleyes En een gescheld joh, ik brabbelde iets van: "Als je het zo nodig wilde horen (ik zei niets) moet je je oren open zetten" en tja, toen was het helemaal raak... Ik dacht werkelijk echt: "Ik ga naar huis met een blauw oog..." Gelukkig toen niet...

Maar ja, gaan ze lopen zeiken tegen die 'bewaker' ventjes, dat ik ruzie zocht blabla... En ik had echt niets anders gezegt naast dat.
Dus uit de attractie, moest je een stukje door bush bush. Gaan ze kei langzaam lopen... Wij dus ook langzaam, het kwam echt niet in ons hoofd om ze proberen in te halen, dan waren de rapen helemaal gaar.

En toen bleek ik opeens mijn middel vinger te hebben opgestoken Bloos! Ik had enkel een blaadje in mijn handen, en ja, ik rollde een keer met mijn ogen. Niet anders dan normaal voor zulke zielige personen! En weer een regen van scheldwoorden, ik hield me maar in, had geen zin in vechten...

Stormt er opeens een van die gasten in een rotvaart schreeuwend op me af... Ik dacht echt Nu komt het... Maar ik probeerde gewoon nonchalant stil te blijven staan, niet terug deinzen en al helemala niet de eerste knal verkopen. Gelukkig bleef het enkel bij net voor me stilstaan, schreeuwen, weglopen en voor mijn voeten spugen Rolleyes Getver, wat kots ik van zulk soort mensen.

We waren zoooooooooooooo boos, het was zooooo overduidelijk dat zij gewoon de daders waren. Alles viel zo netjes op zijn plaats, de puzzelstukjes... Dat achterlijke gedrag, de vijandigheid, dat steeds kijken in de El Condore, dat over die naam...

En dan weet je het gewoon vrijwel zeker, en dan kun je niets...
Hele gesprekken gehad met bewakings gastjes, we moesten weer melden als we werden bedreigd door ze (dat deden ze namelijk echt volop!), maar we hadden echt geen zin langer te blijven, helemaal niet om dat het stel zich op grote afstand dan wel, leek te volgen...

Ze hadden ons de info balie uit zien komen (aangifte doen en dergelijke), zij zijn er later ook in gegaan... Vast om ons in een zwart daglicht te zetten, net als toen bij die attractie waar de ruzie was...

Je staat zo vreselijk machteloos... Bewaking en politie konden niet meer dan enkel vragen (en natuurlijk het antwoord: "Nee, we hebben niets gestolen en je mag onze tas niet onderzoeken" krijgen). Ze kunnen niets, mogen geen tassen zomaar inkijken... Gewoon machteloos Boos!

Ik hield me wel groot met die ruzie, maar diep scheet ik echt alle kleuren van de regenboog... Zaten we op de bus te wachten, komen ze ook het park uit. Toen had ik het al helemaal bijna niet meer, was zo bang dat ze dezelfde bus en straks ook nog dezelfde trein zouden nemen Bloos! Scheve mond Gelukkig gingen ze met de auto, maar keken wel onwijs (val op met mijn groen Tong uitsteken).

Een heel stuk minder leuk einde van de dag... Kon er ook nog wel bij, naast de miljoenen wespen die we de gehele dag probeerde te ontlopen en te killen... Boos!

Gelukkig geen problems in de trein en bus gehad, vanwege een ondertekend briefje MET telefoon nr van de vrouw die ons hielp EN een sixflags stempel...

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:46

VvdD is alleen voor verhalen die met paarden te maken hebben. Vandaar dat dit topic naar AM gaat.

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:54

Pff da's echt minder zeg... Zo diep triest dat er altijd weer van die mensen zijn die het voor je verpesten... stelen en ruzie zoeken, bah dat vind ik zo'n onvolwassen kinderachtig pubergedrag!

Hebben jullie nog wat gehoord van de tas of issie echt weg?

Yessy

Berichten: 23022
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:59

Wat een verschrikkelijk trieste mensen idd, ook idioot dat ze hen niet gewoon kunnen ondervragen, tas afpakken en onderzoeken, ik bedoel daar is toch niets mis mee? ik heb liever dat ze mijn tas 10x onderzoeken omdat ze denken dat ik hem gejat heb, dan dat 1x iemand tussen hun vingers doorglipt eerlijk gezegd...

Tancreda4

Berichten: 24029
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 23:00

Ik weet het niet. Ze zouden of vanavond bellen als er iets zou worden gevonden, of morgen (en dagen erna natuurlijk). Vaak gooien ze de tas ergens weg, laten ze ergens achter, en nemen enkel het waardevolle mee.

Overigens werd ik net gebeld door iemand die niets zei... Nu kunnen ze niets met de sim van Maris, maar sommige telefoon toestellen onthouden nummers die dan ook met een andere sim te zien zijn... Dat is waarschijnlijk hier ook het geval, en heb ik (zowel thuis als mobiel) er een stalker bij Boos!

Farjen

Berichten: 7985
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 00:12

Bah op en top triest is het..
Wat stom dat die mensen van de bewaking niet in tassen mogen kijken..

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 00:19

Ik zou ook echt bang zijn en me machteloos voelen zeg!
Bahbah..sommige mensen..

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 08:56

Bah het vervelende is echt gwoon dat je weet wie het waren maar gwoon niet bij je spullen kan.

Inderdaad een rotdag geweest.

gr

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:18

Wat vervelend zeg! Echt trieste mensen idd. Ze wisten zich tegenover jullie waarss geen houding te geven en gaan ze maar schelden e.d.

Stom dat de bewakers niks konden doen zeg Scheve mond
Anders waren de spullen waarss wel boven water gekomen!
Zegt toch ook al genoeg dat de bewaker niet in hun tas mocht kijken, als ik niks bijzonders erin heb mogen ze er altijd in kijken! Bewijst dus ook maar weer dat hun het hebben/hadden! Balen joh!!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:55

Rot zeg, wat een trieste personen . En noig rotter dat je er nix aan kan doen..Belachelijk zeg..

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 11:09

Gadverdamme zeg, echt gewoon in en in triest dat er zulke mensen mogen rondlopen..

Wat belachelijk trouwens dat ze niet die tassen mogen doorzoeken, dus alles mag zo gejat worden en niemand die de daders iets kan maken :S god waar gaat het toch weer heen met de wereld Lips are sealed
privacy zeggen ze dan... pffff

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 11:38

Wat ontzettend vervelend voor Maris en jou zeg...

Ik hoop dat ze nog spullen terugvinden!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 12:05

Daarom laat ik NOOIT me waardevolle spullen in een tas zitten !
ik laat mijn telefoon thuis,
portomonnee in de jaszak,
en als ze de tas weghalen,jammer voor hun !

maar wel stom van ze dat ze zo kinderachtig ruzie gaans taan maken,
ik walg daarvan.

Tancreda4

Berichten: 24029
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 12:07

We hadden mobieltjes mee omdat we een stuk apart reisden, en voor het geval we elkaar niet zouden zien... In je zak houden in een achtbaan is niet helemaal geweldig...

Overigens is haar tas terug gevonden. Alles eruit, behalve wat drinken, deo en GELUKKIg haar sleutels! Op pasjes stond namelijk haar adres, en als ze dan ook nog een huisleute hebben...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 12:35

Klote zeg!!! Dat een leuke dag zo verpest wordt!!
Ik vind wel dat je niet zomaar iemand kan beschuldigen zonder dat je het daadwerkelijk ook heb zien gebeuren.
Ik zou ook kwaad worden dan.

Ik hoop dat haar tas nog terug gevonden wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 12:43

Wanneer is die tas teruggevonden? Na hoeveel tijd? Van sleutels kan je heel makkelijk een kopie maken… en omdat ze er nog in zitten, denken jullie dat je veilig zijn… Maar dan staan ze ineens weer voor je neus…
Verder is het natuurlijk alleen maar onwijs balen Ach gut

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 12:48

Jeetje, ik haat zulke mensen echt.. Laat je handen toch bij jezelf!!!

Gelukkig zijn de sleutels terug maar Maya kan gelijk hebben Scheve mond

Echt balen zeg!! Ach gut

Tancreda4

Berichten: 24029
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 13:12

Sorane schreef:
stinkmodder zeg!!! Dat een leuke dag zo verpest wordt!!
Ik vind wel dat je niet zomaar iemand kan beschuldigen zonder dat je het daadwerkelijk ook heb zien gebeuren.
Ik zou ook kwaad worden dan.

Ik hoop dat haar tas nog terug gevonden wordt.


Dat was ook het probleem... We hebben het niet zien gebeuren en kunnen daarom ook niets bewijzen en ook het niet zeker weten.
Maar het kan niet anders, ze deden zooo overdreven. Ze voelde zich gewoon in een hoek gedreven toen we achter ze kwamen staan... Alles valt als puzzelstukjes in elkaar, maar we konden niets doen Boos!

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 13:23

ik ben al kwaad door het lezen van dit verhaal.. laat staan als je het zelf meemaakt Stoom uit je oren je zou toch echt moordnijgingen krijgen van zulke mensen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 13:25

Damn dat is echt balen.... Volgende keer met die tas als ze hem niet mogen controleren gewoon roepen: er zit een bom in de tas! Wedden dat ze snel worden? Boos!

chillse

Berichten: 1198
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:10

Ik hou al helemaal niet van dat je je tas moet achterlaten, en doe dan alles van waardevol in me zakken enzo, me telefoon neem ik dan ook vaak niet mee of geef ik aan iemand die niet in de achtbaan durft (ja die mensen heb je ook nog).
Twee jaar terug ging ik met school ook naar six flags, ook geen goede ervaringen met de mensen die daar rondlopen. Ik liep in een redelijk grote groep, maar er zat 1 meisje bij die er 'anders' uit zag dan die prutsmutsen voor ons. Die begonnen te schelden enzo, want dat meisje stond vooraan. Ik ben toen met een vriendin vooraan gaan staan, want wij zijn groter en met een arro kop (hoe we keken naar hun) houden ze wel vaak hun mond, dachten we. Begonnen ze aan me vriendin te zitten enzo, heel wat duwen en klappen gevalllen tot ik weg werd gehaald door zo een beveiligmannetje wat daar liep, hij dacht dat ik de aanstichter was. Nja ik had alles uitgelegd en hij kon er niet veel van maken maar dat andere meisje was helemaal bang, ik en me vriendin waren alleen maar woest Boos! echt die mensen kunnen je dag zó verpesten!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:16

Wat dat betreft is Six Flags echt een rotpark.
In het begin van het seizoen verkopen ze abonnementen voor erg weinig geld en zo'n beetje al het gajes van Flevoland loopt daar rond.
Er wordt erg veel gejat, gevochten en bedreigt.
Het ligt tegen mijn werkgebied aan en ik heb er al diverse keren bijstand moeten verlenen met Kira.
Geef mij maar de Efteling

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:17

Ilindra schreef:
Wat dat betreft is Six Flags echt een rotpark.
In het begin van het seizoen verkopen ze abonnementen voor erg weinig geld en zo'n beetje al het gajes van Flevoland loopt daar rond.
Er wordt erg veel gejat, gevochten en bedreigt.
Het ligt tegen mijn werkgebied aan en ik heb er al diverse keren bijstand moeten verlenen met Kira.
Geef mij maar de Efteling


En er zit wat gajes in Flevoland, niet te geloven..

Tancreda4

Berichten: 24029
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 15:23

Maya schreef:
Wanneer is die tas teruggevonden? Na hoeveel tijd? Van sleutels kan je heel makkelijk een kopie maken… en omdat ze er nog in zitten, denken jullie dat je veilig zijn… Maar dan staan ze ineens weer voor je neus…
Verder is het natuurlijk alleen maar onwijs balen Ach gut


Aan het eind van de dag. Wij gingen 6 uur naar huis. E
Maar van die gasten waar we dus ruzie mee hadden, en hoogst waarschijnlijk de daders zijn, hadden geen tas die van ons leek bij zich. Zou ook niet slim zijn natuurlijk... Denk dat ze snel het waardevolle eruit hebben gehaald, en toen de tas hebben weggedonderd...
En daarnaast gingen ze ook rond die tijd van ons naar huis, we zagen ze uit het park komen... De tas is in het park gevonden

Tancreda4

Berichten: 24029
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 15:26

Ilindra schreef:
Wat dat betreft is Six Flags echt een rotpark.
In het begin van het seizoen verkopen ze abonnementen voor erg weinig geld en zo'n beetje al het gajes van Flevoland loopt daar rond.
Er wordt erg veel gejat, gevochten en bedreigt.
Het ligt tegen mijn werkgebied aan en ik heb er al diverse keren bijstand moeten verlenen met Kira.
Geef mij maar de Efteling


We zaten ook te twijfelen utssen efteling en sixflags... Maar ja, achtbanen he. Die waren wel onwijs gaaf, maar de rest is niets.
Volgende keer mobs thuislaten, en geld in de broek zak douwen. Geen tas mee, dan koop ik daar wel wat.

Nu weten we overigens ook gelijk wat mensen in dat park doen met sporttassen... Die zagen we namelijk lopen, en snapte er niets van waarom je zon grote tas mee neemt in een park... Nu wel dus Boos!