keukenraam eruit gewaaid :-(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

keukenraam eruit gewaaid :-(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-02 18:01

Heb ik weer hoor... Frusty

Mijn keuken wordt dus verbouwd (zie ander topic op Algemeen) en daar hoort ook het nodige stof bij. Dus ik had die werkmannetjes gevraagd of ze de keukendeur dicht wilden houden. Hadden ze het raam een klein eindje open gezet, om zelf niet in het stof te staan (logisch). Begin van de middag, mannetjes net weg, ik zit lekker te werken in de woonkamer, telefoon gaat, ik ben aan de telefoon en ineens...

*PATS KEDENG RINKEL*

Ik kijk uit het raam en zie het balkon van de benedenburen vol glas liggen, en ook de tuin van de buren nog een huis verderop... Ja hoor, mijn keukenraam, opengeslagen door een rukwind en compleet uit de scharnieren gerukt. Stom ongelukje: werklui waren vergeten het raam dicht te doen, en ik had niet gecontroleerd of ze het raam wel hadden dichtgedaan... Gelukkig was het veiligheidsglas, maar toch was de benedenbuurvrouw niet zo blij met haar tuin vol glas vanwege de drie honden die ze heeft. Scheve mond

Anyway, ben 2 uur bezig geweest met woningbouw bellen, glasverzekering bellen, excuses aanbieden bij hondenbuurvrouw, briefjes schrijven voor balkonburen die niet thuis waren en uiteraard de glaszetter ontvangen die binnen een uur voor de deur stond. Zit nu een noodruit in, het nieuwe glas komt pas over 2 tot 3 weken want dat moet op maat gemaakt worden.

Het was me het dagje wel weer. Loop nu dus flink achter op schema en ga nu vlug weer door met mijn werk. Tsk, ik werk ook eens een dagje thuis... Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 18:09

Jeetje ik las net je andere verhaal op Algemeen, dan komt alles tegelijk he? Wij hadden het vorig jaar: er werd boven een nieuw raam in gezet: dubbel glas, ik zat ook aan de telefoon en KEDENGGGG hele raam van de slaapkamer lag op het balkon en die jongen die het glas zou zetten had zijn hele kop onder het bloed. Scheve mond
Ben toen ook uren bezig geweest alles een beetje te regelen. Alleen stormde het bij ons niet, dat scheelde weer *LOL*
Succes!

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 18:11

dat is niet zo leuk(helemaal niet eigenlijk)!!!
Bij ons heeft de wind (nog) geen schade aangericht, ben alleen bijna van mijn fiets gewaaid!!!
waait nu allemaal wind door je huis?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 18:14

Jeetje, dan schrik je je echt wezenloos!!
Hebben ze er wat tegen aan gedaan al, of waait het nu in je huis?

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 18:15

agg,wat erg zeg!
en nu net balen he Boos!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-02 01:11

Het was maar goed dat de keukendeur dicht zat toen het gebeurde. Ik heb net gestofzuigd (zodat de kat vannacht niet door het glas loopt als ze op de bak gaat) en ik vond echt door de hele keuken stukjes glas! Als die deur open was geweest, dan had m'n hele huis onder het glas gezeten. Gelukkig was het veiligheidsglas, dat van die brokken geeft waar je je niet aan kunt snijden, maar toch.

Het gat zit gelukkig dicht, er zit een noodraam in gespijkerd. Ik was erg blij dat het glasbedrijf al na een uur op de stoep stond, dat was nog eens service. Ook service was dat de opzichter van de keukenmannetjes me nog even belde. Hij had gehoord dat er een raam gesneuveld was en hij vroeg nu of alles in orde was en of hij nog een nieuw raam moest regelen. Was dus al niet meer nodig, maar toch erg netjes van hem! Lachen

Anyway, ik zit nu tot over m'n oren in de troep hier, echt een bende in huis. Keuken ligt vol zooi, slaapkamer is volgebouwd met de keukeninventaris en in de woonkamer ligt 20 m2 plastic om m'n vloerbedekking nog enigszins schoon te houden. Gelukkig krijg ik zondag hulp bij het weer op orde brengen. Dus nog maar drie daagjes in de zooi, hiep hoi! Haha!

Morgen is mijn vrije dag, ik denk dat ik maar even ga bijkomen bij Leys op de manege...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 10:46

brrr,
glaszooi is zoo smerig, inderdaad dan nog een gelukje bij een ongelukje dat het gelaagd glas is, anders heb je allemaal van die aspeervormige stukjes...

Maar goed, je krijgt er wel wat voor terug, dus dat moet je in zulke gevallen maar goed voor ogen houden anders wordt je helemaal stapelgek!