ik heb een paar dagen huisarrest...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

ik heb een paar dagen huisarrest...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-02 10:45

Ja echt waar: ik moet een paar dagen verplicht thuisblijven. Ik krijg een nieuwe keuken en dat geintje gaat drie dagen duren. Vandaag het oude blok eruit en de tegels eraf (zijn ze nu druk mee bezig, hoop lawaai aan de andere kant van de muur), morgen de nieuwe tegels erop, dan moet het nog een dag drogen en dus krijg ik vrijdag pas m'n nieuwe keuken. Ze doen vier appartementen tegelijk, dus werken ze zo efficiënt mogelijk (voor hen dan, voor mij is het niet echt efficiënt). Drie dagen stof en lawaai, de kat is al weggekropen achter het gordijn. Gelukkig heb ik één dag vrij en kan ik de andere twee dagen thuis werken, want ik zag het niet zo zitten om vreemde mensen in mijn huis te hebben tijdens mijn afwezigheid.

Nu ben ik een klein weekje aan het kamperen met alleen een magnetron en een waterkoker. Komend weekend ruim ik de boel weer in en dan verhuist ook de pc naar de keuken. Wordt die ruimte ook wat beter bij de rest van het huis betrokken. Lachen

Nou ja, voordeel van drie dagen thuis is dat ik nu eindelijk weer eens overdag kan bokken... Cool

...hoewel ik nu toch maar even aan het werk ga, ik werk niet voor niets thuis... Lachen

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 12:02

En je krijgt een nieuwe keuken (nou jah krijgen denk ik niet) Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 12:27

Mhh je mag wel bij mij komen koken hoor Schijnheilig Tong uitsteken .

Wij kunnen altijd wel een vitamine rijke maaltijd gebruiken Kwijl. Als het maar niet teveel is want dat kan mijn lichaam ook niet hebben Lips are sealed .

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 12:58

3 dagen? Mijn ouders hebben ruim 3 maanden in een puinhoop gezeten. En dan was het ook nog eens een woonkeuken, algemeen verzamelpunt van het halve dorp...

Dan waren de tegels er niet, het aanrechrblad is 2x terug gestuurd omdat het niet goed was, kastjes waren niet goed, deel is er na een half jaar NOG niet...
Ik wil je niet ongerust maken hoor Schijnheilig

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 15:15

Hoi, bij ons duurde het een paar weekjes. Wij waren lekker in Canada terwijl ze onze verbouwing in Finland deden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 21:42

Ik ben benieuwd, je raam is al kapot door de wind; wat zou er nog meer mis kunnen gaan? }>
Nee geintje hoor. Ik hoop voor je dat het allemaal snel en goed gebeurt en hopen dat poes weer tevoorschijn durft te komen.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 23:10

Nou... komen ze eindelijk de nieuwe keuken zetten? Lachen je hebt het er al maanden over, maar nu is het dan zover! Ben benieuwd of het er een beetje leuk uit komt te zien en of hij kookbaar is. (neeeeeeehhhhh... is geen hint om het een keer uit te komen proberen Karin! *LOL* )