HBO-stagetip (per september)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mssX
Berichten: 254
Geregistreerd: 18-12-01
Woonplaats: Dordrecht

HBO-stagetip (per september)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 10:53

Moet je in september op stage, heb je nog geen stageplaats kunnen vinden en woon je in Zuid-Holland?

Ik werk momenteel bij een heel leuk bedrijf en ben voor september op zoek naar een opvolger (stage). Kernwoorden: teamwork, uitdaging, goede begeleiding, veel jonge mensen en volop mogelijkheden.

Heb je interesse? Stuur even een pb of reactie en je hoort meer.

Nadir

Berichten: 12721
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 10:57

Ehm... Wat voor opleiding heb je er voor nodig? Welke richting?
Wat is het voor bedrijf? Wat zijn de werkzaamheden... Haha!

mssX
Berichten: 254
Geregistreerd: 18-12-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 11:04

Het gaat om een stage bij een makelaarskantoor. Je hoeft echter niet per se een opleiding in die richting te doen. Er werken hier mensen met opleidingen varierend van MER (management, economie en recht) t/m commerciele economie of weer totaal iets anders. Het gaat vooral om het feit dat iemand een HBO-opleiding doet, graag met mensen omgaat en interesse heeft in de makelaardij. Zowel opdracht- als meeloopstages zijn mogelijk.

Ik doe zelf ook geen makelaardij en vastgoed opleiding en had voor ik hier kwam totaal geen ervaring of kennis van het hele makelaarsgebeuren. Tot nu toe heb ik vooral het vastgoedbeheer gedaan en daarnaast verdere opdrachten.

Ik wil hier ook zeker niet weg, maar ga me op andere dingen richten binnen het bedrijf.

mssX
Berichten: 254
Geregistreerd: 18-12-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 17:53

Ik hoor geregeld dat mensen hard op zoek zijn naar een stageplaats. Zijn die mensen ineens van de aardbodem verdwenen? Knipoog

Anne_GTI

Berichten: 18203
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:31

Citaat:
Zijn die mensen ineens van de aardbodem verdwenen?


Dat niet, die zijn andere plekjes op deze aardkloot aan het ontdekken...
Op vakantie dus....