Mierengif neemt de benen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 16:40

Guinevere schreef:
Ik heb er over gedacht het derde tinnetje vanavond ook in de berging te zetten en dan met een kaarsje de wacht houden, maar wie weet nemen ze mij dan wel mee in plaats van het tinnetje Tong uitsteken


Haha!

Nou , ik hoop dan maar voor je dat je slaapwandelt ofzo , en zodoende het tinnetje verplaatst ... anders zou ik subiet verhuizen Nagelbijten / Gniffelen

Kun je niet iets om het tinnetje heen strooien , heel fijn meel ofzo , zodat je voetsporen hebt *LOL*


pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 16:45

Moet je wel eerst iets van meel vinden dat fijn genoeg is om mieren-sporen in te krijgen


pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 17:15

In dit soort gevallen gebeurd er natuurlijk nooit meer iets mee ,
nadat je betrap-maatregelen genomen hebt Tong uitsteken

pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 23:08

Clown Het lijken wel foto's van de FBI zo joh , met die letters , pijltjes en cirkels erop *LOL*

Getver zeg , die met die flessen prik is wel eng , hoe kan dat nu ??! Nagelbijten / Gniffelen

Dat lijkt er nooit tussendoor te kunnen.... zijn ze omgelopen om die stoel heen ofzo dan Verward

pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 17:58

Ja...neee...nu met dat stukje kaas erop wordt hij natuurlijk te zwaar voor je Supermieren Rolleyes Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, Gittta, Lalidan, Lola25, Mrskiwi, Priscilla27, thequeensmum, waikiki_6, Zebrastreep, Zick_Zack en 78 bezoekers