Vraagje;verzekering jeep cabrio??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Vraagje;verzekering jeep cabrio??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 15:57

Hallo allemaal,

We hadden een straatfeest bij ons en daar kwam een mobiele disco, houd in, draaitafel op aanhanger etc..geparkeerd in een parkje. Ik wist niet dat dat ding daar stond, want heb een hekel aan dat zogenaamde sociaal doen, terwijl je eigenlijk een hekel aan je buren hebt..Dus ik parkeer mn jeepje gewoon in een parkeervak, was niet afgezet met linten of wat dan ook.
Belt er iemand om 01:30 uur aan, ik helemaal over de rooie want welke debiel belt er nou snachts aan?? Juist, die buurman, of ik mijn jeep ff weg wilde halen, want die stond in de weg. Ik na wat gevloek over en weer toch maar ff gauw een jogginsbroek aangetrokken en gezegd dat ik m wel weg zou rijden. Die aanhanger met draaitafel moest nl uit het parkje en mijn Jeep stond voor de ingang.
Kom ik 5 minuten later aangerend, staat mijn auto al naar voren. Is er iemand via mn leren dakje in mn auto gekropen en heeft m in zn vrij gedaan om hem vervolgens naar voren te rijden..Wel GVD!! Nu is dus een stukje van mn dakje gescheurd door die actie van die eikel en kan die niet goed meer dicht.
Wat ik mij dus afvroeg na mn lange verhaal, ben ik verzekerd tegen dit soort dingen? Kan ik het bv aanhalen op mijn WA-verzekering, maar dan niet die van mn auto maar een persoonlijke verzekering? Of is het mogelijk om die man aan te klagen? Er zijn nl wel getuigen, maarja dat is dus die nare buurman en die gaat heus niet meewerken..

Hoop dat iemand hier tips over heeft. Bedankt.

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 16:12

Kimberley77 schreef:
Kom ik 5 minuten later aangerend, staat mijn auto al naar voren. Is er iemand via mn leren dakje in mn auto gekropen en heeft m in zn vrij gedaan om hem vervolgens naar voren te rijden..


Waar haalt hij het gore lef vandaan zeg Boos! Je gaat toch ook niet via het raam bij de buren naar binnen om dat irritante lampje even uit te doen...
Ik weet helaas niet hoe het zit met de verzekering maar als ze het niet zouden vergoeden dan zou ik zeker aangiften gaan doen want hij heeft dat gewoon niet te doen...

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 16:21

Nou idd, ik stond ook te shaken van woede toen ik dat zag, vroeg nog wie dat egdaan had en begon te schelden dat het niet normaal is, niemand gaf antwoord en zaten me stom aan te kijken alsof ik arabisch sprak..grr