leuke kindermomenten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

leuke kindermomenten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 22:36

hoi! wil n nieuw topic starten over leuke/ontroerende/beschamende(kinderen flappen er nl alles uit) kinderuitspraken en gebeurtenissen.

Ik zal maar beginnen:

mijn dochtertje 2 jaar: noemt oma's kat inplaats van PLUISJE ,PUISTJE

mijn dochter;was nog babietje:lag heerlijk te slapen in haar bedje,..en had mooi de intercom aanstaan.Op een gegeven moment hoorde ik dat ze wakker was en hard zat te giechelen.Dacht dat ze lekker met haar knuffel aan t spelen was en had zo iets van:" ach ik laat haar nog maar ff-ies".Toen ze na 5 minuten nog steeds liep te giechelen besloot ik om toch maar ff-ies te gaan kijken wat er nou zo lollig was.Kreeg de schrik van mijn leven toen ik bovenkwam.Wat had mevrouwtje nl gedaan???? ze had haar kleertjes uitgetrokken(was voor t eerst),had haar luier losgemaakt,had gepoept en liep nu met die poep heerlijk op t nieuwe,gelige behangetje te tekenen. Pling .En een lol dat ze had hahahah was een erg grappig gezicht en schoot zelf ook spontaan in de lach hahahah(toen ik de muur moest schoonmaken lachtte ik aanzienlijk minder whahahah)

lesley 3 jaar oud : "kijk mam,..er zit een HIJGER in de tuin!!!!! *LOL* (bedoelde dus een reiger hahahah)

en ff een zeer generende opmerking van lesley 4 jaar oud:

we zaten samen in de bus,...ik bij t raam en lesley naast me,...aan de andere kant van t gangpaadje zat een oud omaatje waar lesley al de hele tijd naar aan t kijken was(dan weet je als moeder meestal al dat er wat gaat komen whahahaha) en inderdaad,...
mijn dochterlief: mevrouw,mag ik u wat vragen?(dacht toen,..pff,..ze is in ieder geval beleefd)
omaatje: tuurlijk kind,..zeg t eens
dochterlief: bent u ook een oma?
omaatje: ja meisje ik ben ook een oma
zag lesley toen heel bedenkelijk kijken en toen kwam t hoor!!!
dochterlief: hmmm,..als u maar weet dat MIJN oma er niet zo oud en gerimpeld uitziet als u!!!!! Bloos!
geneerde me dood op dat moment,maar dat omaatje kon er gelukkig hard om lachen!

lesley 5 jaar roepend vanaf de wc: mamaaaaaa,..help,help,help!!!!!
ik schrok me dus rot,.spurtte naar de wc ,maar toen ik bij de wc aankwam schoot ik spontaan in de lach.
wat had madam nou gedaan? ze wilde kijken of ze met haar billen t water in de wc aan kon raken en zat dus nu helemaal klem en opgevouwen op de wc en kon er du niet meer uit komen.hahahahha

nog zo'n wc-moment: lesley 4 jaar gaat te plassen.Duurde een tijdje en ik vond t veels te stil(weet dan al dat ze kattekwaad aan t uithalen is)Kom ik in de wc en wat zie ik daar: lesley met haar arm helemaal in de wc pot!!!!
ikke: "wat doe jij nou?
"lesley: nou mam,..ik wilde gewoon kijken wat er achter die bocht zat OK dan!
sorry,..hoor,maar op zulke momenten kun je mij wegdragen hahahahah
nog 1 laatste om t af te leren:

lesley en ik liggen samen in bed
lesley:mama zullen we verstoppertje doen in bed?
ik: uhm,..hoe wil je dat doen dan?in bed heb ik je nl zo gevonden
lesley: geeft niks mam,..doe nou maar dan ga ik je zoeken
ik dus onder die dekens gekropen,maar ik zat er nog niet eens helemaal onder of mevrouw liet ineens een hele harde scheet!!!!
dochterlief: hahahaha mama lekker gefopt!! je dacht tochniet echt dat we verstoppertje gingen doen?!?
Boos! Haha! Boos! hahahah wat zijn kinderen toch leuk!!!!

Alocasia

Berichten: 1568
Geregistreerd: 10-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 22:40

Haha, die van die hijger Haha! Ja ik heb ook leuke neefjes en nichtjes met leuke uitspraten alleen weet ik ze natuurlijk op dit moment niet...

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 22:42

Just_Me schreef:
Haha, die van die hijger Haha! Ja ik heb ook leuke neefjes en nichtjes met leuke uitspraten alleen weet ik ze natuurlijk op dit moment niet...

hahahah maar als je ze weer weet,...wel vertellen he!?!

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 22:44

mijn zus zei altijd tegen een kennis/vriend van me ouders (die rudie heet) "banketstaaf"
in de supermarkt heeft ze een keer heel hard staan roepen "banketstaaf!!! waar ben je nou!! banketstaaf!!!" haha

me buurmeisje was een keer met haar moeder aan het wandelen, kwamen ze op de straat een muisje tegen die (dood) op straat lag. zegt ze "kijk mamma! muisje ligt lekker in de zon!!"

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 22:47

Saskia008 schreef:

me buurmeisje was een keer met haar moeder aan het wandelen, kwamen ze op de straat een muisje tegen die (dood) op straat lag. zegt ze "kijk mamma! muisje ligt lekker in de zon!!"


whahahah die is ook goed!!!! OK dan! hoe verzinnen ze het he!?!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 22:50

Wij krijgen een heleboel kindjes in de winkel, leuke dingen hoor Haha!

De baas heeft ook een dochter die soms in de winkel wandelt, en iedere keer als de konijnen lekker lagen te slapen kwam ze naar ons toe:
Het konijn is dood, en wij schrokken ons iedere keer lam.
Dus weer een dag, ik sta bij de konijnen, ligt er weer 1.
Zij staat naast me en ik zeg: Kijk het konijn is weer dood.
Zij: nee joh suffie die ligt te slapen dat zie je toch wel Haha!

Verdere uitspraken zou ik zo 1 2 3 niet kunnen weten, zijn er vast wel, maar die vergeet ik altijd Tong uitsteken

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 23:12

Sily schreef:
Zij: nee joh suffie die ligt te slapen dat zie je toch wel Haha!



hahaha echt zo van: hoe kun je dat nou zeggen?!? snap je dat zelf niet?!?

whahahah echt leuk

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 23:13

Whahaha. Geweldig die kindjes *LOL*

Ik zat een keer met mijn neefje van 6 op de vlonder en het begon al aardig donker te worden. Het ging zo:
Hij: Marieke?
Ik: Ja?
*toen was het even stil*
Hij: als de aarde nou stil blijft staan he? Dan blijft het altijd zo donker

Bloos! Dat kindje was 6!

En zo heb ik ook een heel slim nichtje van 4, niet normaal. Maar ik kan er even niet opkomen wat voor grappige uitspraken die gemaakt heeft.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 23:16

Ze zijn zo leuk Haha! En zooo vreselijk eerlijk.. Geweldig!!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 23:19

flubber schreef:
hahaha echt zo van: hoe kun je dat nou zeggen?!? snap je dat zelf niet?!?

whahahah echt leuk


Voelde me natuurlijk wel een beetje dom ja, na die uitspraak van haar Haha!

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 23:25

[quote="GeNeRaAlTjE"]Whahaha. Geweldig die kindjes *LOL*

Ik zat een keer met mijn neefje van 6 op de vlonder en het begon al aardig donker te worden. Het ging zo:
Hij: Marieke?
Ik: Ja?
*toen was het even stil*
Hij: als de aarde nou stil blijft staan he? Dan blijft het altijd zo donker

doet me denken aan nog een uitspraak van lesley.had haar nl verteld dat als t licht bij ons is dat t dan donker is in Australie.(lesley is nu trouwens 6)
Zitten we vorige week in de metro in Amsterdam,..pikkedonker natuurlijk onder de grond,..zegt lesley ineens met een grijns:
tsje ,..mam,..je hebt me nooit verteld dat Australie zo dichtbij was!!!!!
Knipoog

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 23:28

Whahahaha
Slim kindje Haha!

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 23:28

nou had ik ook zoiets op mn werk Haha! werk als verkoopster in de trekpleister en had net mn make-up en haar goed zitten komen er een meisje van een jaar of 5 en een moeder aan om te betalen.
zegt het meisje tegen haar moeder : Mam die mevrouw achter de kassa is mooi ,lijkt wel heel erg op mijn barbie !!
Haha! kwam niet meer bij van het lachen !

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 23:35

[quote="fabiola"]
zegt het meisje tegen haar moeder : Mam die mevrouw achter de kassa is mooi ,lijkt wel heel erg op mijn barbie !!
:quote]

whahahahah zou je maar gezegd worden!!! En was Ken er ook whahahahahah
mischien een hint dat je de volgende keer minder make-up op moet doen (barbies glimmen nl altijd zo mooi whahahah)

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 23:37

haha leuk is dit zeg.
ik heb een oppaskindje waarmee ik naar zwemles moet zat ik daaro in de kleedkamer zo een gezamenlijke ruimte met allemaal moeders al die kinderen aankleden enzo.. zegt zo een jongetje naast mij zo heel jalours: "ik wil ook zo een moeder" zegt die moeder, waarom dan? "ze is mooi" haha en dat kwam er zo uit van JOu moet ik niet jij bent LELIJK zij is mooi dus ik wil dat als mama!!

haha is alleen lastiger na tevertellen dan dat je het meemaak!! in het echt is het allemaal veel leuker!!


( Ps.. niet dat ik echt mooi ben hoor!!)

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 23:38

Ik heb ook zoiets!!! Bloos Bloos Bloos Ik was volgens mij nog nooit zo diep door de grond gezakt! Bloos

Een paar jaartjes terug was ik in de stad aan het wandelen met me neefje, want hij zou van mij, zijn grote neef Cool Tong uitsteken een cadeautje voor z'n verjaardag krijgen! *LOL* Hij mocht zelf iets uitzoeken. Lachen
Stonden we in de Intertoys:

Ik: Nou Dino, Weet je al wat je wil hebben voor je verjaardag dan?
Dino: Jaaa..
Ik: Wat Dan?!
Dino: Die Race-Auto! *wijst naar een bepaald soort auto die waarschijnlijk helemaal IN was op dat moment bij jongetjes van zijn leeftijd. Jaartje of 5-6 Lachen * Die geile Race-Auto!
Ik: Ehm.. Ja-Ja, OKe.. Bloos Weet je het zeker?
Dino: Jaa, ik WIL die geile! Lachen

Nou ik zakte echt zo diep door de grond!! Huilen Hij bedoelde dus GELE!! Schijnheilig Best pijnlijk als hij iedereen vraagt in de buurt, in de familie wat zij van zijn GEILE auto vinden die hij van mij gehad heeft!! Bloos

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 23:40

flubber"]
[quote="fabiola schreef:
zegt het meisje tegen haar moeder : Mam die mevrouw achter de kassa is mooi ,lijkt wel heel erg op mijn barbie !!
:quote]

whahahahah zou je maar gezegd worden!!! En was Ken er ook whahahahahah
mischien een hint dat je de volgende keer minder make-up op moet doen (barbies glimmen nl altijd zo mooi whahahah)


haha nou ik kan je vertellen dat ik echt niet heel veel make-up op had Haha! maar die lippestift deed het hem denk ik *LOL*

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 23:41

MiGzi_MiQ schreef:
Ik heb ook zoiets!!! Bloos Bloos Bloos Ik was volgens mij nog nooit zo diep door de grond gezakt! Bloos

Een paar jaartjes terug was ik in de stad aan het wandelen met me neefje, want hij zou van mij, zijn grote neef Cool Tong uitsteken een cadeautje voor z'n verjaardag krijgen! *LOL* Hij mocht zelf iets uitzoeken. Lachen
Stonden we in de Intertoys:

Ik: Nou Dino, Weet je al wat je wil hebben voor je verjaardag dan?
Dino: Jaaa..
Ik: Wat Dan?!
Dino: Die Race-Auto! *wijst naar een bepaald soort auto die waarschijnlijk helemaal IN was op dat moment bij jongetjes van zijn leeftijd. Jaartje of 5-6 Lachen * Die geile Race-Auto!
Ik: Ehm.. Ja-Ja, OKe.. Bloos Weet je het zeker?
Dino: Jaa, ik WIL die geile! Lachen

Nou ik zakte echt zo diep door de grond!! Huilen Hij bedoelde dus GELE!! Schijnheilig Best pijnlijk als hij iedereen vraagt in de buurt, in de familie wat zij van zijn GEILE auto vinden die hij van mij gehad heeft!! Bloos


hahahah dies goed!!! en weet je wat ik t leukste vind aan al die opmerkingen en zo?? dat die kinderen je op zo'n moment ook nog aankijken van: is er iets?waarom lach je nou?? dan lig je vaak meteen nog meer in een deuk hahaha!

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 23:44

Jaa echt hoor.. Ze zijn zo serieus als ze maar kunnen zijn!! Vingers aflikken

sans6

Berichten: 7894
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 23:56

Vandaag meegemaakt op stal:
Meisje (5of 6 jaar?): dat is een jongetjespaard he???
Ik: ja dat klopt
Meisje: weet je hoe ik dat weet??
Ik: vertel
M: hij heeft een piemel
Ik: ja inderdaad
M: meisjes hebben geen piemel he??
Ik:nee klopt ook
M: (trekt de band van haar broek naar voren, en tuurt naar beneden)... JA, ik ben een meisje!!!

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 00:05

sans6 schreef:
Vandaag meegemaakt op stal:
Meisje (5of 6 jaar?): dat is een jongetjespaard he???
Ik: ja dat klopt
Meisje: weet je hoe ik dat weet??
Ik: vertel
M: hij heeft een piemel
Ik: ja inderdaad
M: meisjes hebben geen piemel he??
Ik:nee klopt ook
M: (trekt de band van haar broek naar voren, en tuurt naar beneden)... JA, ik ben een meisje!!!


hahahha ga zometeen ook maar ff bij mezelf checken dan Haha! whahahahah

sans6

Berichten: 7894
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 00:11

JA je snapt dat ik helemaal vlak lag..

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 00:41

ik heb als klein meisje best wel wat blunders gemaakt!

1x op het strand, toen mijn zusje nog borstvoeding kreeg lagen er 2 meisjes topless te zonnen. Ben ik erheen gewandeld zo van "ja... die heeft mijn mama ook, maar Jennifer drinkt ervan!"

En in het winkelcetrum naar een man met een bierbuik toelopen en vragen wanneer de baby komt.
Of rond sinterklaas naar een donkere man toelopen en zeggen "jij verkleurt niet he, als je in het water valt?"

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 00:48

meis_lief schreef:
ik heb als klein meisje best wel wat blunders gemaakt!

1x op het strand, toen mijn zusje nog borstvoeding kreeg lagen er 2 meisjes topless te zonnen. Ben ik erheen gewandeld zo van "ja... die heeft mijn mama ook, maar Jennifer drinkt ervan!"

En in het winkelcetrum naar een man met een bierbuik toelopen en vragen wanneer de baby komt.
Of rond sinterklaas naar een donkere man toelopen en zeggen "jij verkleurt niet he, als je in het water valt?"


whahahha die arme moeder van je hahahha Tong uitsteken
maarre dat eerste stukje doet me ook weer aan mn eigen meisje denken(er komt steeds meer naar boven hahahah)
lesley was drie jaar en lag samen met mij te genieten en te zonnen bij n klein meertje in een natuurgebied.Komt er opeens een mevrouw aan die pal naast ons gaat liggen(topless)
lesley zat al de hele tijd te kijken en hoe langer ze keek hoe beduusder haar koppie werd(ze kreeg echt zo'n verschrikkelijke pruillip)
opeens begint ze verschrikkelijk te huilen,..compleet overstuur was ze.
ik dus: ach moppie,...wat is er nou aan de hand?
zegt lesley:,..snif mama,snifsnif,...ik vind t zo zielig snif dat ie mevrouw geen centjes heeft om een heel badpak te kopen !!!!! Haha!
heb haar toen een verschrikkelijke grote knuffel gegeven,..tje,.wat hield ik op dat moment intens van haar!!!

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 00:49

dat is zo lief!! niet genoeg geld... hahaha