Originele achterwand in de keuken?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Alet74

Berichten: 4110
Geregistreerd: 12-07-08

Re: Originele achterwand in de keuken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 19:23

Lastig inderdaad, we wonen al 2 jaar in ons huis en zo lang denk ik er al over na... Ben ook van glas (erg duur als je het op maat laat maken en stopcontacten laat uitzagen) naar RVS (goedkoop bij IKEA - kun je nog weer eens wisselen) gegaan. Blijf nu toch steken bij mozaiektegeltjes, van de kleintjes en dan witte (donkerblauwe, hoogglans keuken en geen direct daglicht). Die tegeltjes moeten er snel op, want na 2 jaar koken en dergelijke, ziet het er niet meer zo fris en fruitig uit... (bah!).


Alet74

Berichten: 4110
Geregistreerd: 12-07-08

Re: Originele achterwand in de keuken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 19:20

RVS schijn je mooi te kunnen houden met een beetje baby-olie heb ik eens ergens gelezen.
Het kurk vind ik erg mooi trouwens. Maar wij hebben een blauwe, hoogglans (IKEA) keuken, helderwitte tegeltjes lijken me wel mooi. Op de rest van de muren hebben we trouwens witte latex met flaces (misschien schrijf ik het verkeerd) in een blanke verf. Dat glittert heel leuk als het licht er op schijnt (is van Flexa). Ik houd nog steeds als optie om dit opnieuw te doen (is nu vies) en dan met een watervaste lak, ook leuk!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Aard, Eve_16, GoogleAdsense, HeleneDas, Lalidan, lizard, ManonGrr, Unit, Wescha, YandexBot en 48 bezoekers