Nijmeegse Vierdaagse.....tip??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Silly99

Berichten: 220
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Arendonk Belgie

Nijmeegse Vierdaagse.....tip??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 23:26

Nou ik moet dus morgen naar Nijmegen om mijn vriend en zijn broer te verwelkomen bij de finish! Ik moet met de auto en ik weet eigenlijk niet waar ik goed aan doe. Kan ik nu beter met de auto naar Arnhem en dan de trein naar nijmegen of zal ik toch gewoon naar Nijmegen rijden met de auto? Zijn er mensen die er wonen en mij een tip kunnen geven?

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 23:41

ooohhh tip:
ga er een dag van tevoren zitten Scheve mond !!!
mijn vader loopt m dit jaar voor de 30e (oid) keer, en het is ieder jaar weer drukker! echt niet normaal!
zowel de parkeerplaatsen zijn overbezet als dat de treinen overvol zitten!
bij de finish is een mobiel bijna onmisbaar, want de mensen rijen zijn echt 6 lagen dik
je kunt ook echt nergens meer normaal lopen.
wees dus echt op tijd! en neem zelf drinken mee + petje voor als je lang in de zon moet wachten.

succes verder Knipoog

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:05

Ik adviseer je om met de trein te gaan, want je vindt echt nergens meer een parkeerplaats.
Ik was afgelopen weekend in Nijmegen en toen was het al een ramp om het centrum door te komen met de auto.

Prinnie

Berichten: 925
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Noord Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:07

Ga met de trein, het is hier (ik woon in Nijmegen) echt knetterdruk en je komt er echt niet door met de auto. Waarschijnlijk ben je trouwens al weg, zo niet, dan wordt het moeilijk een plekje te vinden.

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 13:06

Ik heb gisteren m'n moeder opgehaald uit het ziekenhuis in Nijmegen, toen kon ik er al bijna niet weg komen. (Eerst mocht ze vandaag pas weg, ben blij dat ze er toch achter kwamen dat dat niet te doen zou zijn.)
Ik wens je veel succes.

Silly99

Berichten: 220
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Arendonk Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 10:08

Nou ben uiteindelijk (ook op advies van Biepp OK dan! ) met de auto naar arnhem gegaan en daar de trein naar Nijmegen. Helemaal goed en nergens last van gehad! Was voor mij de 1e keer en ik vond het heel gezellig. Pieter is erg trots op zijn kruisje alleen doet het nooooooit meer hihi.. Zijn oom woont aan de Wilhelminasingel en ik had dus een heel mooi plekje om iedereen binnen te zien komen.
Leuke dag dus!