Mannen en boodschappen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Mannen en boodschappen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-02 13:35

Je kan ook niets aan ze overlaten he }> . Vanmorgen ging manlief de deur uit om een raamwisser te kopen, omdat de honden de ouwe te pakken hadden gehad. Rijd daarvoor naar de groothandel, terwijl blokker hier 5 minuten vandaan is. Maar dat was nog niet het ergste. Komt ie thuis, apetrots, ik heb een raamwisser en een koekenpan gekocht. Nou moeten jullie weten dat wij maar een stuk of 10 koekenpannen in huis hebben, dus het was hard nodig om een nieuwe te halen Knipoog . Maar ja, ik had zoiets van, ach maakt het uit. Tot ik de bon kreeg. Die gek heeft een raamwisser en een koekenpan voor 75,60 euro gekocht Extreme duivel . Dan spoor je toch niet!!!!!!!!! Ik moest er eigelijk wel om lachen, maar ik weet wel dat ik zorg dat als de honden weer wat slopen, ik meteen zelf iets nieuws ga halen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 13:37

Praaaaaaaaaaaat me er niet van!!! Gaaaap

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 13:43

whoehahaha, dit klinkt echt helemaaaaal niet bekend hoor... Schijnheilig En ons commentaar geven als WIJ eens met iets thuiskomen Haha!

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 14:20

Daarom doe ik zelf meestal de boodschappen. En als hij toch gaat mag het van zijn eigen geld betalen en niet uit de huishoudpot. Extreme duivel

De gewone dagelijkse boodschappen schijnen ook erg moeilijk te zijn. Of zijn er meer mensen die alleen op chocola en koekjes de hele week overleven? Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 14:36

Dagelijkse boodschappen? Wat zijn dat?
Mijn vriend heeft laatst boodschappen gedaan (het is zelfs zo erg dat zijn moeder nog altijd op zaterdag zijn boodschappen doet terwijl hij op zich zelf woont Frusty ) en kwam thuis met 3 plastic tassen vol chips, frisdrank, snoep, bolletjes en pakjes vlees en kaas voor op brood. Bonnetje van 55 euro, en had hij ook avondeten gehaald?
"We kunnen toch wel naar de chinees ofzo?"

Hoezo zelfstandig??

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 15:37

Haha! Heb ik dan de enig normaal denkende man in huis, yeah!!

Applaus voor 'mijn' Marco, die iedere zaterdagochtend de boodschappen keurig doet. Ik grijp nooit mis en we hebben altijd avondeten, dat hij meestal ook nog kookt!

Ik geloof dat ik er wel erg makkelijk van afkom.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 15:39

Ruilen Fitz? Schijnheilig

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Re: Mannen en boodschappen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 15:43

chrico schreef:
Die gek heeft een raamwisser en een koekenpan voor 75,60 euro gekocht Extreme duivel . Dan spoor je toch niet!!!!!!!!! Ik moest er eigelijk wel om lachen, maar ik weet wel dat ik zorg dat als de honden weer wat slopen, ik meteen zelf iets nieuws ga halen.


Wees uberhaupt blij dat hij er zelf op uitgaat om iets nieuws te kopen! Dat mannen niet sporen dat had je kunnen weten, toch? Dan moet je er niet aan beginnen... of je leeft ermee of je leert er maar mee leven! Die van mijn mocht zomaar vorige week alleen boodschappen doen bij de AH omdat ik met P&K (poepenkots) in bed lag.
Ik heb nog nooit zo'n volle voorraadkast gezien. En hij zeggen; ik was er zo snel doorheen hoor! Ok, volgende keer ga ik dus niet meer mee...

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-02 16:01

hahaha, met de wekelijkse boodschappen mag hij soms mee, maar moet hij net als de kids met zijn handen overal vanaf blijven. Voor ik het weet is de kar zo vol dat ik er de gewone boodschappen niet eens meer bij krijg. Hij let ook nooit op de prijzene en zo, maar pakt wat hij wil.
Ze zijn wel eens met zijn drieen boodschappen wezen doen en ik had zeggen en schrijven voor die dag het eten in huis en de rest waren lekkere dingen en een hoop dingen die nu nog in de kast staan.
Ik klaag niet over hem hoor, want hij heeft best wat te lijden Haha! bij ons. Maar soms is het makkelijk als ik de gewone dingen ook aan hem kan overlaten.
En Fitz, Kan je die van jou niet even doorsturen voor de zaterdagboodschappen??????????

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 16:06

hihi ik lig in een deuk Haha!
gelukkig dak (nog) niet getrouwd ben, en dat gaat ook nog voor een lange tijd niet gebeuren Haha!
maar me pa kan er ook wat van, daarom mag hij nooit mee als me moeder boodschappen gaat doen

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 17:38

Dus deze vlieger gaat niet op voor onze mannen, Chrico!? Party!!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:23

Ha ha ha, wat een leuk onderwerp en vooral wat een leuke reacties!

Ik ben "gezegend"met een zeer zelfstandige man geloof ik. Ik kan hem iig prima alleen op de boodschappen uitsturen. Hij koopt echt geen rare dingen. Ik heb er echt totaal niets over te klagen. Ik kan hem zelfs alleen naar de Boerenbond sturen voor zemelen en een liksteen! Perfect toch? Lovers
Maar nee dames, wees maar niet bang hij is toch echt niet 100% perfect, als hij nieuwe schoenen nodig heeft ofzo dan doet hij er echt weken over om ze te kopen:
IK:"Schat, we zijn nu in de stad, je wilde toch nieuwe schoenen?"
Hij:"Daar heb ik nu geen zin in".
Week later: idem
Weer een week later:
Hij:"Ik heb echt nieuwe schoenen nodig"
Ik:"We zijn nu in de stad, zullen we even gaan kijken?"
Hij:"Nee, doen we volgende week wel"
Week later:
Hij:"Van de week heb ik leuke schoenen gezien bij die en die schoenenwinkel"
Ik:"Waarom heb je ze dan niet gekocht?"
Hij: "Daar had ik geen zin, ik wil nog even verder kijken"
Ik:"Zullen we nu even gaan kijken dan?"
Hij:"Nee, het is nu al zo laat en het regent"
Weer een week later.
Hij:"Ga je mee, ik ga schoenen kopen"
Vervolgens loopt hij zo een schoenenwinkel in wara hij al weken geleden leuke schoenen heeft gezien, past ze en koopt ze Party!!
Nee, dan ben ik toch makkelijker: Ik sleur hem minsten 5 verschillende schoenenwinkels in op 1 middag en belsuit dan dat de eerste schoenen toch de leukste waren en dt ik die wil hebben Frusty

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:30

Katrien schreef:
Hij:"Ga je mee, ik ga schoenen kopen"


Ik wou dat hij dat eens zei...
Ik ben nu al 3 maanden op zoek voor hem naar een stel BlackStones (dat zijn een soort werkschoenen). Heb vrijdagmiddag op mijn vrije middag allle schoenenzaken van de stad gehad, GEEN BlackStones... wel een paar hele leuke Panama Jacks, maar die wil hij dan weer niet, dat zijn "mieten"schoenen *zucht*
Resultaat is dat hij nu al maanden op een paar schoenen loopt (BlackStones) die er niet meer uit zien... hoe representatief...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 11:02

[quote="Sibold... wel een paar hele leuke Panama Jacks, maar die wil hij dan weer niet, dat zijn "mieten"schoenen *zucht*
Resultaat is dat hij nu al maanden op een paar schoenen loopt (BlackStones) die er niet meer uit zien... hoe representatief...[/quote]
Ha ha, toch zou ook mijn vriend dat kunnen zijn. ZIjn schoenen moeten echt helemaal verrot zijn (staat leuk onder je nette pak) voor hij nieuwe wil gaan kopen. Het is dat hij laatst natte voeten kreeg omdat de regen door de zool van zijn schoenen naar binnen kwam dat hij nu toch begint te denken over een paar reserve schoenen... Ik had al leuke gezien maar dat waren ook "mieten"schoenen Lips are sealed Frusty

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:00

Katrien schreef:
Ik had al leuke gezien maar dat waren ook "mieten"schoenen Lips are sealed Frusty


Zullen we ze dan maar eens samen (gedwongen) op pad sturen... kijken waar ze dan mee thuiskomen? Schijnheilig

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:04

Hahaha,
ben 1 keer met mijn broertje wezen shoppen, die had ook nieuwe schoenen nodig en geen auto bij de hand..

Nah ja, ik zie leuke schoenen, maar dat waren 'homoschoenen', toch maar gepast en tja, onder zijn worker viel het best mee vond hij...

Twee maanden later liep iedereen met die dingen en nu mag ik de volgende keer weer mee... Haha!
Maar ik heb gepast,
ik wil normaal door de stad kunnen struinen en niet op de footlocker afstormen om vervolgens bij de Mac snel alles naar binnen te schransen en weer naar huis terug te keren. Lips are sealed

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:08

Ja winkelen met je vriend is ook een ramp.
winkel 1: vriendje loopt braaf met je mee (lees: achter je aan)
winkel 2: vriendje loopt nog steeds braaf mee
winkel 3: de eerste zucht
winkel 4: vriendje is ineens heel behulpzaam (lees: "en deze dan, en deze?? in de hoop dat je sneller klaar bent)
winkel 5: vriendje zoekt het eerste het beste krukje in de winkel op en neemt er demonstratief op plaats
winkel 6: vriendje geeft je de portemonnee en wenst je een fijne avond toe

*ZUCHT*

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:18

Cody schreef:
Ja winkelen met je vriend is ook een ramp.
winkel 1: vriendje loopt braaf met je mee (lees: achter je aan)
winkel 2: vriendje loopt nog steeds braaf mee
winkel 3: de eerste zucht
winkel 4: vriendje is ineens heel behulpzaam (lees: "en deze dan, en deze?? in de hoop dat je sneller klaar bent)
winkel 5: vriendje zoekt het eerste het beste krukje in de winkel op en neemt er demonstratief op plaats
winkel 6: vriendje geeft je de portemonnee en wenst je een fijne avond toe *ZUCHT*


Die van mij zegt altijd bij alles wat ik aan heb : Jaaaaa dat staat leuk! Alleen al omdat hij geen zin heeft om verder te shoppen (neem dit nu maar). Ook al komt de cellulitis kilometers onder een rokje vandaan en heb ik me in blousjes maat 34 weten te persen zodat een push-up BH niet meer nodig is, hij vind het leuk (als ie dan al mee gaat) Gelukkig liegt een spiegel niet en heb ik zelf ook ogen, maar als het aan hem lag, zag ik er nu uit als ma Flodder (of nog erger) Lips are sealed

Trouwens... dat vriendje je de portemonnee geeft en je een fijne avond wenst... lijkt me niks mis mee, eerlijk gezegd Schijnheilig
Weleens die mannen op zaterdagmiddag voor de deur van de Hennes zien staan, zouden die ook...... Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:21

Ja hahaha ze willen je alles wel aansmeren he? Als je maar snel bij de kassa staat om vervolgens naar huis te kunnen. Ook al staat het voor geen meter, hij vindt het leuk inderdaad!!! *LOL*
Oh my god, als ik hem toch eens geloofd had Bloos
Dat van die portemonnee meegeven, is meer dat het onze gezamenlijke portemonee is hoor, maar hij vindt het stoer om bij de kassa te staan en net te doen of hij alles voor me betaalt, nog zoiets ... Frusty

Lovers

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 21:03

Hahahaha, na het huwelijk word het er ook niet beter op,
vooral niet omdat ik de neiging heb mijn man dan voor maandverband de deur uit te sturen *LOL*
Komt hij ook terug met allerlei snoepgoed! (voldoende voor een week)
ipv dat hij dan even iets nuttigs mee neemt ofzo.

Met de kinderen winkel ik regelmatig, maar hij 'kan' dat niet, om de een of andere reden moet ik dus altijd mee om boodschappen te doen, want hij haalt ze rustig niet!!
Bruin brood is volgens hem ook een fabel geloof ik!

Ach en cadeau's? ik zorg ervoor dat mijn wens verkrijgbaar is in een winkel met allerlei interessante hardware en machines....
dan lukt het wel Lachen

De rest schaf ik zelf maar aan.

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-02 21:24

hihihi toch hebben veel mannen dus overeenkomsten. Cadeau`s daar kan ik op wachten tot ik een ons weeg, want zo vlot is ie niet. Daar tegenover staat dat ik wel elke dag koffie op bed krijg. Dat is ook wel weer een luxe hoor. En...... hij heeft de ramen gelapt met de nieuwe raamwisser. Goed he?

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 21:34

Kan je dan ook een pan kopen voor onder de 79 euro? Dan wil je niet weten wat mijn pannen hebben gekost. Ik ga altijd voor het beste en het meest duurzame. gaat dus het langst mee en is ook nog mooi. Gelukkig is mijn vriendin het hiermee eens. Doet ze ook voor haar paard, maar niet van dat anky gebeuren, je kan natuurlijk ook overdrijven. Wel is het zo dat ik liever die spullen in de uitverkoop haal, anders kan ik het niet betalen.

Verder let ik ook nooit op de prijzen in een AH of bij de slager.(mijn vriendin ook niet volgens mij) Misschien hebben we daarom nooit geld?

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 22:17

Ojaaaaaa... er gaat zich een man mee bemoeien Knipoog Nu breekt de hel los...

Ik denk meestal in zakken (paarden)voer, voor een pan van €79 kan mijn paard (onee pony) 3 maanden eten... weet niet hoor, chrico. Doe mij dan toch maar een 3 maanden paardenvoer. Een ei bakken kan ik ook de motorkap van mijn auto Knipoog Sterker nog, dat laat ik hém doen Party!!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 22:32

Hahaha wat een herkenbaar onderwerp.
Manlief gooit in de supermarkt de kar vol met allerlei chips, bier, hapjes etc. etc. etc.. Enige vorm van avondeten en broodbeleg zal ik toch echt zelf moeten halen. De laatste tijd haalt hij ook alle zuivel in huis. Dit gaat vrij aardig hoewel wij nu een voorraad toetjes hebben die wij nooit opkrijgen voor de houdbaarheidsdatum javascript:emoticon(':))')
javascript:emoticon(':))')

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 23:03

Prima schreef:
Verder let ik ook nooit op de prijzen in een AH of bij de slager.(mijn vriendin ook niet volgens mij) Misschien hebben we daarom nooit geld?


Verder ben ik meestal Prima kwijt in de supermarkt, loopt ie aan de andere kant van de winkel......

Als wij samen gaan "shoppen" (voor mij) dan beginnen we meestal bij een electronicawinkel want computers zijn zooooo intressant, vervolgens zie ik minstens 2 telefoonzaken want misschien hebben ze wel nieuwe modelletjes en tenslotte heb ik nog een klein uurtje over om naar de winkels te gaan waar we eigenlijk voor kwamen Frusty Af en toe doet ie wel heel erg z'n best en is ie eindeloos geduldig, staat natuurlijk s'avonds wel wat tegenover Knipoog

Oja, nog een detail.......laatst ging ie met Lunatic de stad in en ik had haar nog zo gewaarschuwd: "Ga niet met Prima naar de Hunkemuller!" en ja hoor, Lunatic gaat bij Hunkemuller naar binnen! Standaard vraag van Prima aan het personeel daar:"Heeft u ook heren ondergoed?"
Personeel: "Nee meneer, alleen dames ondergoed".
Prima: "Waarom staat er dan voor Any Body?"
Lunatic wist niet hoe gauw ze de winkel uit moest komen want Prima begint dan altijd een discussie in die winkel. Heb ik al te vaak meegemaakt, dus mij krijg je daar niet meer naar binnen als ik samen met hem aan het winkelen ben!

Vindt het trouwens wel toppie dat ik altijd maar eindeloos in paardenwinkels mag snuffelen Haha!