Shiloh en haar rokjes fobie...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 22:49

Hmmm. Moet heel eerlijk zeggen dat ik dit niks vind. Ik heb ook jaren gedanst, en heb wel een paar tips voor je Haha!

Een leuk effect bij Latin dansen is een schuin rokje met fliebers (geen idee hoe ik dit anders kan omschrijven *LOL* ) Die beweegt mee met je dans en is een stuk minder stijf dan dit model.

Verder wbt benen: Rokje tot op de knie geeft juist het idee van korte pootjes, Je kan (echt) beter kiezen voor iets korters. Wil je je heupen niet zo duidelijk uit laten komen kies dan voor een uitlopend rokje (bijvoorbeeld van die plooimodelletjes)

Verder; inderdaad thank god for panty's; maar niet deze Haha! Probeer een lichte bruintint; zorgt voor een slanker aangezicht. Geen glas, dat legt juist accent op ronde kuiten.

Last but not least: Feel sexy Lachen Leg het gevoel in je dansen; je hebt een hardstikke leuk figuur om trots op te zijn, wees dat dan ook! Haha!

Trouwens, ik heb ook dezelfde dansschoenen alleen met strass op het middelste bandje.

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!



Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 17:34

Denk niet dat dat werkt want daar is de stof wrsch te stijf voor. Als je een personal shopper nodig hebt; ik heb vakantie en een auto dus dit weekend zou ik je uit de brand kunnen helpen Pling

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Indicatie van stof die 'fliebert' Haha!

Waar heb je geshopt eigenlijk? Denk dat je voor zoiets het beste bij Zara kan zijn ofzo, in Amsterdam oid

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, luuntje en 136 bezoekers