Vraag over Moddieforum voor iedereen en vooral Bart/Heike!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:41

Ik voel me ook niet helemaal lekker bij dit gedoe. Maar ik snap ook best dat MP niet openbaar mag en kan worden.
En ach, als je je normaal gedraagd (zoals wij Haha! ), wat valt er dan te roddelen?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:59

Kayla; dat was een mooi berichtje van je hoor. Met dat bericht kun je lekker de hele boel opstoken.
Ik ben nog nooit op MP geweest. Maar wat kan er nou zo erg zijn? Denk nou toch eens logisch na mensen! Als je jezelf hier 'normaal' gedraagd, dan valt er toch niets smeuiigs over je te zeggen op MP? Kom op! Laat je niet opnaaien door mensen zoals zei! Laten we de moderaters vertrouwen en bokt gezellig houden!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:04

Juist Sypheron! Dat probeerde ik net ook al te zeggen.

Dus mensen: Kom op! Twijfel niet aan jezelf of aan de moddi's en BOK!!!!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:26

Ach, dat ging over een halfdode rat hoor! Kom op Kayla, zit de boel hier niet zo op te stoken! Wat wil je daarmee nou bereiken?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bretsa, C_estmoi, Camino_S, Corelli, CRos95, Danij, Elitedeux, GoogleAdsense, Hjartje, maaikemuis, Marcato, Megane, tinker_sally, VenoSnorlax, YandexBot en 185 bezoekers