Tour De France

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Tour De France

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 15:01

Vandaag is de Alpe D'Huez aan de beurt.. leuk om naar te kijken..
Maarrrr.. wat ik even mede wil delen..
IK HEB HEM OOK GEFIETST! Cool

Afbeelding

Nog meer mensen met dezelfde ervaring? Wat vinden jullie van wielrennen?

(Oh ja.. ik deed er 2 uur en 7 minuten over, incl. paarden aaien Bloos )

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 15:10

Knap van je zeg! Dat doe ik je niet na hoor .... Tong uitsteken
Ik vind het wel saai om naar te kijken, de Tour ... maar ik zag net die fransman, Thomas ... something, die was wel leuk om naar te kijken Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 15:23

Ik vind het vreselijk om naar te kijken. Het grootste deel bestaat uit een stelletje stuffkikkers.Het is gewoon niet mijn sport denk ik Haha!

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 15:29

Ik vind het wel gezellig, maar moet toegeven dat ik ook onder het kijken twee keer in slaap ben gevallen......

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 15:29

Knap van je hoor!! En dat nog wel in de gele trui OK dan! Knipoog
Ik heb wel jarenlang aan wielrennen gedaan, maar dat was een onderdeel van de schaatstraining. Ik keek altijd graag naar de tour. Samen met m'n vader...

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 15:30

Ik kijk het ook nooit.. Het is alleen leuk als er een flinke valpartij is.. Maar dat gebeurt bijna nooit als ik kijk...Dus dan maar niet..Haha!

Redgirl

Berichten: 558
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 15:48

Nouka schreef:
Knap van je zeg! Dat doe ik je niet na hoor .... Tong uitsteken
Ik vind het wel saai om naar te kijken, de Tour ... maar ik zag net die fransman, Thomas ... something, die was wel leuk om naar te kijken Schijnheilig


Thomas Voeckler zeker. Die is zeker niet lelijk Bloos
Ik vind het echt heel erg leuk om naar te kijken. Mijn favoriet is Ullrich maar die doet het dit jaar echt barslecht! Boos!

Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 16:26

Ah bah neeee.. Ullrich! Ik ben 100% voor Lance!

Maar goed, het was een zwaar karweitje hoor. Ik moest op mn langzaamst, anders viel ik om de paar minuten tegen de muur. Heb dan ook wel heel erg veel bewondering voor al die mannen die zich nu op de tv vertonen.. pfff, snelste tijd is nu 43 minuten (en wat seconden).

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 16:35

Ik vind het ook niet super leuk, het duurt zo lang. Maar mijn moeder kijkt het ook altijd dus ik vang wel eens wat op. {nu staat ook de tv aan en is Rogers aan het fietsen, lekker intressant Tong uitsteken}

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 17:54

Ik ben echt Tour de France junk Haha! Heb nu ook lekker vakantie, dus kan elke dag uuuuuurenlang kijken *LOL*
Niet alleen voor het fietsen, maar ook voor de omgeving. Verveel me iig niet.
Pittige tijdrit vandaag, ik zou zelf ontzettend agressief worden tijdens het fietsen van al die mensen die in de weg staan, zoals vandaag was het echt gekkenhuis. Bloos!
Maar knap dat je hem ook gereden hebt.
Wat was je tijd Knipoog

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 18:02

Ja ik kijk het ook, ik ben twee jaar terug ook een kijkje wezen nemen bij de tour en gezellig dat dat is.
En idd kijk ik ook voor de omgeving dat is zoooo mooi.

Knap hoor dat je hem gefietst hebt.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 18:38

Mijn vader wielrent, dus hier staat de Tour ook de hele middag op Haha!

Maar indd, die mensen Bloos! *mist kotsssmiley* Levensgevaarlijk gewoon.. voor de renners zelf én de toeschouwers..

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 19:00

Armstrong liet ook weten dat hij een tijdrit op de berg een slecht idee vond. Hij vond het niet veilig, omdat sommige mensen er al een week staan in de omgeving, lekker drinken enzo, en dan lekker agressief doen.
Hij was blij dat hij op sommige stukken erdoor was, zei hij.
Kan het me levendig voorstellen, zou er nachtmerries van krijgen, al die opgefokte gezichten voor je neus en maar joelen, joelen...

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 19:37

Ja idd op sommige stukken dacht ik echt die mensen gaan nooit meer opzij.
Ik vondt het echt link om te zien afentoe.

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 20:01

Redgirl schreef:
Thomas Voeckler zeker. Die is zeker niet lelijk Bloos

Ik vind m een beetje vrouwelijk over komen Tong uitsteken
Ivan Basso is wel leuk btw Cool
En Lance moet winnen Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 20:32

Ik zou het juist zo leuk vinden als een ander eens zou winnen.
Ben zelf Virenque-fan.
Wist trouwens helemaal niet dat Lance een relatie had met Sheryl Crow.
Vonden jullie het interview met Boogerd ook zo smerig? Scheve mond
Topsport is mooi, maar degene die zijn gezicht afdroogde met het handdoekje had het kwijl ook wel even weg mogen vegen brrr Ziek

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 20:34

Stoere foto hoor Haha! ,

Ik ben een kijker en geen doener,wielrennen is een sport voor bikkels,en jij bent een echte bikkel

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 20:53

Tadaa
Afbeelding
Tis wel een ukkie of niet? Scheve mond

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 22:06

Nee ik wist ook niet dat Lance een relatie met haar had, en dat terwijl ik al jaren echt een fan van hem ben, al voor dat hij voor de eerste keer de Tour won.
Tuurlijk zou het leuker zijn als er eens een ander zou winnen dat denk ik volgend jaar ook, dan heeft Lance zijn record en mag iemand anders winnen. Ik ga zo het tourjournaal kijken want ik heb vandaag niet kunnen kijken.

Ik heb het boek van Lance ook gelezen, door de pijngrens, en heb bij sommige delen echt moeten janken, wat moet hij er vreselijk aan toe zijn geweest tijdens zijn ziekte.

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 08:32

Jessminder wat knap Bloos! Ik vind een heuveltje op hier in Nederland al zwaar, laat staan de Alpe d'Huez Ziek

Lance Armstong is echt ongeloofelijk, het lijkt wel een bionische man. Hij verdient het gewoon om weer te winnen, al is het al jaren niet meer spannend in de tour.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 08:54

Sowieso is het ontzettend saai die tour...

Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 12:46

Lance laat gewoon zien dat hij de beste is.. Vind het daarom zeer terecht dat hij voor de 6e keer de tour zal winnen.

Ik deed er (nogmaals) 2 uur en 7 minuten over, dus das nog steeds 1,5 uur langzamer dan Pantani. Ik heb de berg niet in 1 keer gereden, maar ben verschillende keren gestopt om mn hoofd onder een watervalletje te douwen, of paardjes te aaien.. (Dat was zeker een uur.. Dromen )

Het was zeker riskant met al dat publiek. Hebben jullie niet gehoord dan Armstrong meerdere malen in zijn gezicht is gespuugd? Zeer triest, das wel het meest tegenovergestelde van sportief gedrag. Wat ik heb meegemaakt op de Alpe D'Huez is prachtig.. Hele mooie omgeving, en al die bergen.. schitterend! En ook de mensen.. Je bent slechts een beginner, en toch juichen de toeristen.. en moedigen je aan.. Veel Nederlanders ook, echt heel leuk!

Hier nog een aantal foto's op de Alpe D'Huez gemaakt..
Afbeelding
Afbeelding

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 13:12

Cody schreef:
Armstrong liet ook weten dat hij een tijdrit op de berg een slecht idee vond. Hij vond het niet veilig, omdat sommige mensen er al een week staan in de omgeving, lekker drinken enzo, en dan lekker agressief doen.
Hij was blij dat hij op sommige stukken erdoor was, zei hij.
Kan het me levendig voorstellen, zou er nachtmerries van krijgen, al die opgefokte gezichten voor je neus en maar joelen, joelen...


Krijg ook altijd nachtmerries als ik die horde mensen langs de kant zie staan. Niet te verwonderen dat de renners dan eens lelijk doen. Trouwens je ziet niet eens goed in zo'n hoop. Geef mij maar de TV kan je ze tenminste goed zien en hoef je niet in de brandende zon of in het slechte weer gaan staan Haha!

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 13:20

Wow, stoer hoor, dat je hem ook gereden hebt! Mijn vriend en zijn vader hebben gebluft dat ze het volgend jaar gaan proberen...
Eerst zien, dan geloven, het ziet er ERG stijl uit op jouw foto's...

En paardjes aaien is meer mijn ding. Ik zal wel meegaan op de brommer Haha!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 13:25

Ja hij is idd een paar keer in zijn gezicht gespuugd er zijn dingen geschreeuwd die echt niet kunnen en zulke leuzen waren er ook op de weg gespoten. Ik snap niet dat mensen zoiets kunnen doen, echt zeer onsportief als je het mij vraagd.
Maar goed ik zit nu een beetje in een dilemma het is buiten namelijk erg mooi weer, maar 1 van de mooiste etappes wordt ook live uitzonden.

Ik vind het ook jammer dat ik zondag op Cran Canaria zit en dan het einde niet kan zien en vooral de tijdrit van zaterdag moet missen.
Hoewel ik toch liever op Cran Canaria zit, zou ik dit toch ook heel erg graag willen volgen.