Moet je wap hebben voor Polytone beltonen??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Moet je wap hebben voor Polytone beltonen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 13:14

Ik lees overal waar ik een polytone beltoon wil bestellen, dat ik wap moet hebben. Nou, is mijn vraag, ik snap dat dus allemaal echt niet.is geen mogelijkheid om gewoon om mijn telefoon een polytone beltoon te krijgen, zonder dak allemaal moet gaan wappen? Ik heb trouwens een Nokia 3200. Wie kan me helpen.? Alvast bedankt,

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 13:17

Volgens mij moet je inderdaad wap hebben. Een monotone beltoon krijg je via SMS, maar een polyfone beltoon wordt via wap verstuurd (kan waarschijnlijk niet via SMS). Maar als je een telefoon hebt die geschikt is voor polyfone beltonen (zijn dus ook niet alle telefoons) lijkt het me dat je ook wap hebt. Hoe zou je anders aan die polyfone beltonen kunnen komen ?

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 13:19

Ik heb wel een wap-telefoon, maar ik kan geen polyfone ringtones erop zetten. Ik heb een Nokia 3410 en die is daar niet geschikt voor.
3200 is volgens mij een wat nieuwer toestel. Grote kans dat het daarmee wel lukt. Volgens mij hoef je ze niet per se via wap te bestellen, maar kan dat net zoals met gewone, monofone ringtones.

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 13:21

Ik kwam daar dus laatst ook achter, dacht dat ik dus een telefoon had met polyphone beltonen maar niet dus, heb geen Wap en kan ze dus ook niet downloaden. En daar kwam ik dus pas achter nadat ik al zon ding besteld had, lekker dan Scheve mond Dus je moet wel kunnen wappen helaas!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 13:26

Oh oke, en weet iemand misschen hoe dat werkt? Want ik snap daar dus geen donder van. En het is ook nog eens zo duur ook..Met mijn nokia 3310 kon ik gewoon ergens opinternet beltonen overtypen..nouh, das wel balen, want ik weet echt niet hoe dat dat moet..

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 13:30


Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 13:44

Bedankt Karin, ik zal eens kijken. Heb zef wel een orange abbonement, Maar misschien dat ik er toch iets uit kan halen,.