Toch eigenlijk wel balen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat zou jij doen?

Ik zou gaan, wie weet is het dan wel weer veilig
3 (100%)

Totaal aantal stemmen: 3


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Toch eigenlijk wel balen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-02 17:40

Wij zijn nog bezig met het kijken waar we van de zomer op vakantie willen. Hadden we net een reis die we wel leuk vonden....
We dachten er over om een rondreis te maken door Namibië, Botswana en Zimbabwe.
AfbeeldingDeze route leek ons wel wat Cool .
Maar nu reed ik gisteren in mijn auto van mijn werk naar huis, hoor ik op de radio dat er een negatief reisadvies is voor Zimbabwe en Nepal. Balen dus, gaat de reis waarschijnlijk niet door. Dus nu zijn we op zoek naar iets anders.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 17:42

Geen risico nemen staks valt je vakantie in het water en dat vergeef je jezelf nooit meer en al je geld is dan wel.

Weet wat ook heel leuk schijnt te zijn Zuid-Afrika ?? Misschien niet wat voor je ?

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-02 17:46

Prisca schreef:
Geen risico nemen staks valt je vakantie in het water en dat vergeef je jezelf nooit meer en al je geld is dan wel.

Weet wat ook heel leuk schijnt te zijn Zuid-Afrika ?? Misschien niet wat voor je ?

In Zuid Afrika zijn we afgelopen zomer geweest en dat was inderdaad super!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 17:48

Ik zou inderdaad ook geen risico's nemen.

Canada, en dan met name Brits Columbia, is ook een heel mooi land...

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 17:48

Bij een negatief reisadvies is je reisverzekering niet geldig. Wel iets om in je achterhoofd te houden, er kan altijd wat gebeuren.

Dainese

Berichten: 91
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 18:06

Al gedacht aan Kenia en of Tanzania?? Ik zit voor m'n werk vrij veel in Kenia en ik vind het een geweldig land, ook erg veilig alleen iets minder gecultiveerd dan b.v. Zuid-Afrika d.w.z geen asfalt wegen door de natuurparken Haha! En als je voor de beestjes gaat heb je er in ieder geval zat te zien in b.v. Afrika's grootste nationale park Tsavo en de Maasai Mara en natuurlijk in Tanzania: de Serengeti en de Ngorogoro krater, Mount Kilimanjaro of Mount Kenya zijn ook absoluut de moeite waard!..... Verder liggen beide landen aan de Indische oceaan dus wanneer je nog een beetje wil poedelen behoort dat ook tot de mogelijkheden.

Verder moet ik zeggen dat de mensen ontzettend vriendelijk en gastvrij zijn.....

Maargoed, zoals je ziet ben ik een enorme Kenia fan en begin ik alweer door te draven Haha!
Mocht je wat meer info willen dan PB me maar even...

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-02 18:13

We zitten nu ook te denken aan Namibië of Kenia...
Ik ben al tevreden als we weer op safari gaan.

Eigenlijk wil ik zowel kamperen als hotels. Kamperen in zo'n safari gedeelte lijkt me geweldig.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:18

ik zou gaan en een goeie annuleringsverzekering afsluiten. Ben je iig je geld niet kwijt en kun je altijd nog lastminuten. Tsja, t is nog láng geen zomer! Mijn zus zit nu ook midden tussen de Zulu's in Z-afrika ergens in de rimboe, voor een halfjaar. Die had ook een goeie annuleringsverzekering, dus kreeg ze het geld voor haar ticket terug (na 11 sept ging Nbbs failliet en was ze dus eigenlijk haar geld kwijt). Als je het graag wilt is er altijd wel een mouw aan te passen.

Mijn ouders zaten ín Indonesië toen daar de hel losbarstte, was wel spannend, ze zaten er nl net buiten op Ambon. 2 mnd later was de hele stad afgefikt waar zij nog gewoon gelopen hadden. JAar erop zijn ze weer gegaan, maar niet naar Ambon, wel in de buurt overigens. Het jaar daarna is mijn vader alleen gegaan. De 2 laatste jaren zijn de in Papua geweest, en da's ook niet lekker. Ging allemaal helemaal goed (midden tussen de koppensnellers gezeten). Het ligt er ook aan hoe je je opstelt, iig niet als de rijke blanke die het allemaal wel beter weet.