twee schoonzussen zwanger en ik.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

twee schoonzussen zwanger en ik.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 01:59

niet!!!!

alletwee mijn schoonzussen zijn zwanger en kregen in feb. hun kind (tja gepland of niet Haha! ) en ik niet...

er zijn al een tijdje rare roddels in de ronde aan het gaan en werd zelfs vorige maand al gefeliciteerd met een aanstaande kind door ouders van kinderen die bij mij rijden...

waarom denkt iedereen dat je getrouwd bent dat er dan ook gelijk een kind aankomt.....


heb er helemaal geen tijd voor en dat is nog niet eens het ergste maar die bevalling lijkt mij echt vreselijk..

hoop nu niet dat ik half bokt over me heen krijg maar moest het ff kwijt Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 06:32

Tja huisje boompje beestje he.... Vind het eigenlijk een beetje een ouderwetse gedachte... vroeger ging dat zo. Je trouwde en kreeg kinderen tegenwoordig krijgen vrouwen later kinderen... eerst carriere maken he Knipoog

Ik zou een kussen onder mn trui stoppen en de boel een op stelten zetten Haha! Just for the fun Knipoog

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 08:46

Ik hoef er ook nog even niet aan te denken. Niet dat ik getrouwd ben. Een carriere combineren met een kind is geen makkie en eigenlijk bevalt mn leventje me wel. Ik kan doen wat ik wil. Als ik morgen op vakantie wil, dan regel ik dat eventjes met werk, als ik 4 keer in de week wil sporten, dan kan dat.... Ik ben bang dat dat allemaal over is, als er een kleintje is. En daarnaast... die bevalling, daar heb ik al heel veel rampverhalen over gehoord, lijkt me doodeng en zeer pijnlijk.

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 08:54

Ja erg is dat ja.
Als je gaat samen wonen is t ook zo hoor. Ik krijg ook al 2 jaar vragen van wanneer komt er een kleine of wanneer gaan jullie trouwen.

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 09:01

samantha23 schreef:
Ja erg is dat ja.
Als je gaat samen wonen is t ook zo hoor. Ik krijg ook al 2 jaar vragen van wanneer komt er een kleine of wanneer gaan jullie trouwen.


hetzelfde hier!
gek wordt je er van soms...

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 09:13

samantha23 schreef:
Ja erg is dat ja.
Als je gaat samen wonen is t ook zo hoor. Ik krijg ook al 2 jaar vragen van wanneer komt er een kleine of wanneer gaan jullie trouwen.


Troost je als je lang genoeg doorzet houden die vragen vanzelf op.
Nu na 15 jaar samenwonen (waarvan 3 jaar getrouwd, ook daarvoor hadden ze de hoop al opgegeven Extreme duivel ) heeft de omgeving wel door dat er bij ons geen kinderen komen. Gewoon een kwestie van een lange adem dus...

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 09:17

Mijn zussen waren ook tegelijk zwanger

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 09:51

Tja sommige mensen denken die grapjes leuk te vinden, alleen weten ze alleen niet dat het soms wel eens pijn kan doen als ze dat soort dingen gaan zeggen.
Bij ons gaat het net zo eigenijk, wij zijn al 10 jaar bij elkaar en ze vinden het maar raar dat er nog niet getrouwd is en er nog geen kinderen zijn.
Tja trouwen doet mij niet zo veel dat komt vanzelf wel en kinderen heb je ook niet alla minute.

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 11:18

ik heb een lekker jochie van bijna 2,dan is het blijkbaar vanzelfsprekend dat de 2e niet lang op zich laat wachten!!!!
ik word ook constant gevraagd,wanneer de 2e komt!
welke 2.....????????

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 11:25

Wij zijn ook al meer dan 10 jaar bij elkaar. Inderdaad, eerst de vraag of we gaan trouwen. Nou, niet dus.
Huis gekocht, dus dan komen er vragen wanneer de kinderen komen. Ook niet dus.

Na verloop van tijd stoppen deze vragen vanzelf. Scheelt dat wij in onze omgeving ook veel kinderloze stellen hebben.

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 11:35

M'n schoonmoeder is zelfs zo erg dat ze alle baby spullen van m'n vriend nog heeft, en die bewaart ze voor de kleine. Bloos! (welke kleine) Cool
En ze heeft (toen we net gingen samen wonen nota bene ) aangeboden te helpen met de bevalling (ze is kraamhulp geweest)
Zo kan ik nog wel 100 uitspraken van haar noemen helaas. Haha!
Misschien wil ik ooit wel kinderen maar voorlopig nog niet.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 11:42


Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 11:42

Veel mensen zetten de stap om te trouwen op het moment dat ze kinderen willen, ik denk dat daarom iedereen bijna automatisch een dikke buik verwacht enige tijd na een huwelijk.

Ik zou daar zelf nooit naar vragen, mochten ze zwanger zijn dan kom je daar vanzelf wel achter op den duur Knipoog