Zonnebrillen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Zonnebrillen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-02 00:22

Heej, ja, ik ben echt helemaal zonnebril-verlsaafd Party!!
Maar nu ben ik op zoek naar: een zonnebril die overloopt van kleur.
Bijvoorbeeld; Beyonce Van Destiny's Child,die heeft zo'n bruine zonnebril,en dan aan de bovenkant beetje donkerbuin,en onderkant wat lichter. En Brandy heeft in dr nieuwste clip ook zo eentje.
Weten jullie waar je deze kan kopen?
Ik kan ze namelijk NERGENS vinden Verdrietig Verdrietig
'T is echt zo'n glamour-bril,beetje groot.

Hier een paar foto's:
Afbeelding
het aller-rechtse meisje heeft zo'n bril(Michelle)

Afbeelding

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 01:41

Ik heb niet zo'n zonnebril. Lijkt me trouwens ook vrij irritant kijken met zo'n overloop-gedeelte.
Ik gebruik trouwens sinds ik mijn huidige bril heb helemaal geen zonnebril. Ik heb er een soort voorzet-zonnebril bij. Heel vernuftig systeem, met magneetjes.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 01:47

Waar woon jij in godsnaam?
Hier geen zon te bekennen!!!

Dan is het nu nacht natuurlijk, maar vandaag overdag ook geen zon gezien!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 02:05

Sjuimpje schreef:
Waar woon jij in godsnaam?
Hier geen zon te bekennen!!!

Dan is het nu nacht natuurlijk, maar vandaag overdag ook geen zon gezien!


Haha, inderdaad! Vandaag scheen het zelfs te sneeuwen (naja, inmiddels gisteren dan). Ik heb gewoon een zwarte zonnebril (heb ik overigens alleen in spanje gebruikt Cool ) en mijn vader heeft een normale bril en zo'n opklik systeempje.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 02:07

Vandaag heeft het hier gestormd, gehageld, geonweerd. Kortom niet bepaald zonnebril-weer.
Maarreh Xono, dan heeft je vader net zo'n systeempje als wat ik heb denk ik

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 02:10

Is geloof ik geen magneetsysteem hoor...je klikt het ergens tussen de glazen in aan de glazen. Je kan het ook omhoog klappen zeg maar. Moeilijk uit te leggen, maar je begrijpt wel wat ik bedoel Haha!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 02:12

ik heb ook zo'n opzet systeempje, werkt wel aardig.

maar misschien had het bij Clautje wel zo erg gesneeuwd dat ze last krijgt van sneeuwblindheid?

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 02:15

Zo'n opkliksysteem heb ik wel gehad. Nou ja, niet dat je het op kon klappen, maar ik begrijp wat je bedoelt. Gaan de glazen of het montuur daar niet door beschadigen op den duur?

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 02:26

bij mij niet, alleen die opzet stukjes gaan snel kapot. zeker als je hem eraf haalt en in je zak doet. ben er al een paar keer op gaan zitten en ook vergeet ik hem wel eens mee te nemen.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 02:30

Ja, dat is altijd een risico als je ze in je zak stopt. Net als dat ik ze in het borstzakje van mijn overhemd stop. Een onoplettend moment en...plats!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 02:45

Bij Hans Textiel hebben ze leuke zonnebrillen, goedkoop ook, vanaf 4 euro ofzo!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 12:37

Haha! Ben ook zo´n zonne-brillenfan. Ik heb zo´n bril Lachen , maar mijne is al bijna 20 jaar oud *LOL* , midden jaren 80 waren ze ook zo in! Zo zie je maar, heb ik ém toch niet voor niets bewaard Cool !
Misschien kan je op de markt kijken, daar hebben ze dat soort dingen vaak wel! Hou er wel rekening dat die goedkope dingen niet echt goed voor je ogen zijn (geen UV bescherming!).

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-02 13:38

Sjuimpje"]
Waar woon jij in godsnaam?
Hier geen zon te bekennen!!!

Dan is het nu nacht natuurlijk, maar vandaag overdag ook geen zon gezien!
[/quote]
hahahaha Haha!:D
nee,ik vind het gewoon leuk om ze nu al te kopen,en gewoon op te zeten KnipoogHier hagelde en sneeuwde het ook(natte)


[quote="Sterre schreef:
:D Ben ook zo´n zonne-brillenfan. Ik heb zo´n bril Lachen , maar mijne is al bijna 20 jaar oud *LOL* , midden jaren 80 waren ze ook zo in! Zo zie je maar, heb ik ém toch niet voor niets bewaard Cool !
Misschien kan je op de markt kijken, daar hebben ze dat soort dingen vaak wel! Hou er wel rekening dat die goedkope dingen niet echt goed voor je ogen zijn (geen UV bescherming!).


Ja,je begrijpt wat ik bedoel Lachen
Toen waren ze idd ds ook al in ja ,maar nu wil ik er ook zo-eentje Lachen
En bedankt voor de tips iedereen Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 14:17

Hmm ik vind die zonnenbrillen wel leuk bij sommige maar zou er zelf nooit 1 willen hebben. Wel van die kleine glazen en dan gekleurde met een dikke zwarte rand eromheen. Die heb ik 1 in het geel/ornaje en in t blauw.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:14

Ik heb een bril van Ralph Lauren met bruin overlopende glazen. Super mooi, in Amerika gekocht (sunglass hut)
Maar hij was wel errug duur (fl240 ofzo?) Op zich verkopen ze bij de hennes ook wel zulke brillen. Maarja, als je net zoals ik gek wil doen moet je die van RL kopen (veel modellen in de bladen hebben hem ook Cool )

Dit is mijn bril (je moet er wel een hoofd voor hebben trouwens:) Afbeelding

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:20

*Marije* schreef:
bij mij niet, alleen die opzet stukjes gaan snel kapot. zeker als je hem eraf haalt en in je zak doet. ben er al een paar keer op gaan zitten en ook vergeet ik hem wel eens mee te nemen.


Hoevaak moet je hem erafhalen dan, we hebben gemiddeld 3 dagen per jaar zon in dit land, dat moet je opzetsysteempje toch wel kunnen doorstaan?

Het opzetstukje beschadigd zeker de glazen niet omdat ze niet in contact komen met elkaar. Ook het montuur beschadigd niet, je klikt dat dingetje gewoon op dat verbindingsstukje tussen de glazen.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:21

Laura schreef:
Ik heb een bril van Ralph Lauren met bruin overlopende glazen. Super mooi, in Amerika gekocht (sunglass hut)
Maar hij was wel errug duur (fl240 ofzo?) Op zich verkopen ze bij de hennes ook wel zulke brillen. Maarja, als je net zoals ik gek wil doen moet je die van RL kopen (veel modellen in de bladen hebben hem ook Cool )

Dit is mijn bril (je moet er wel een hoofd voor hebben trouwens:) Afbeelding


240 gulden??? Ik heb de mijne voor 20 gulden gekocht ofzo Haha! Ik draag alleen zonnebrillen wanneer ik naar het strand ga, dan krijg ik allemaal krassen op mijn bril, omdat ze op een of andere manier altijd onder het zand zitten. En ze gaan vaak kapot. Daar heb ik geen 240 piek per keer voor over Tong uitsteken
Wel een mooie bril trouwens!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:23

hey die bril heb ik ook
heb hem gisteren bij h&m gekocht hij was onder de 10 gulden
je betaald alleen voor het ralph lauren merkje hoor
groetjes

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:25

haha ik moet ook eerlijk zeggen dat ik normaal ook altijd hennes brilletjes had van een 10tje ofzo Haha! Maar toen ik daar in Amerika was, in de Outlet stores (goedkoop voor dure merken) en net mn salaris had gekregen, en die bril zag hangen.... toen moest ik hem gewoon kopen Schijnheilig

Overigens zag ik later op Port Authority in New York bij van die kraampjes bijna exact dezelfde bril alleen dan zonder RL en voor 10$. Tsja Haha!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:26

je betaald ook wel voor de kwaliteit hoor..
die dingen van de Hennes zijn zo kapot!!

van de zomer ga ik ook lekker duur doen
en bij ons in t dorp een leuke zonnebril kopen
(zag gister een hele leuk van D&G Kwijl )

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:27

Haha, ik kan me voorstellen dat je je dan knap banketstaaf voelt. Ik hoop dat de verhouding prijs-kwaliteit je wel tevreden stelt Lachen En dat je er niet na een week op bent gaan zitten oid. Want die bril voor 10$ zal ook wel qua kwaliteit lik-me-versje zijn...

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:31

ik had een keer een zonnebril van 350 gulden
binnen 2 dagen was ie gejat, ik heb wel een goede bril hoor, eentje van diesel erg stoer ding die was ook 400 gulden, die heb ik nog steeds
dus ik koop nu van die goedkope brillen voor erbij

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:33

nouja de hennes en Port Authority brillen zijn niet exact hetzelfde. Je kan toch wel zien dat de bovenkant bijvoorbeeld een donkere streep hebben ofzo, als je ze naast elkaar houdt pik je de kwaliteit er wel uit. Dus dat je alleen voor het merk betaalt, tis maar hoe je het bekijkt. Ik hoop iig dat deze lang mooi en trendy blijft, ik kan niet wachten tot de zomer dat ik hem weer uit zn doosje kan halen en kan flaneren op straat ;D

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:49

Ik vind die zonnebrillen die mika hakkinen en Eddie Irvine bij de formule 1 op hebben (hadden) altijd zo vet !!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 16:03

ZO'n opklik systeempje voor over je gewone bril is heel handig natuurlijk, wat ik alleen zo afschuwelijk vind staan zijn die dingen die je omhoog kan draaien zodat je boven je gewone bril een soort afdakje hebt van 2 donkere glazen...
iieeeuuuhwww!
Echt zoooo fout!