pffff.....verhuizen.....zucht!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

pffff.....verhuizen.....zucht!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 18:20

jaja na 4 dagen verhuizen heb ik het ff helemaal gehad(en blijf nu ff bij mn ouders bokken omdat de moeder van mn vriend komt poetsen, again Rolleyes en hij zelf op zn werk is en ze iets te poetserig is waardoor ik gestressed wordt na een paar dagen!)

maargoed, donderdag eind van de middag de sleutel gekregen, donderdagavond eigenlijk niet echt veel gedaan, ik had bij mn ouders thuis mn spulletjes al grotendeels ingepakt

vrijdagochtend moest mn vriend werken, dus ben ik om 7.45 begonnen met alles in zijn appartement in te pakken, en toen hij rond 12.30 thuiskwam, was ik klaar Haha! (duidelijk verschil in hoeveelheid rotzooi tussen mannen&vrouwen opgemerkt Clown )

vrijdagmiddag spullen verhuisd, en alvast wat meubels
en heel de zaterdag+zondag hebben we gepoetst in het nieuwe huis

en ook gingen we 'even' een nieuwe bed(van 1.98 x 2.45 Bloos! ) in elkaar zetten, en een grote hoekkast, waar je in kan staan/zitten met zn 2en en een ladenkast+nachtkastje

maargoed, vriend heeft 2 linkerhanden, en ik ook, en hij kijkt niet goed naar de plaatjes, dus een aantal dingen zaten verkeerd om, waarvan een deel mn vader heeft hersteld, en bij het bed heb ik de fouten hersteld Haha!

ruzie hebben we niet gehad Haha! ook niet tijdens de 2 middagen die we bij ikea hebben doorgebracht Lachen

maargoed, zijn moeder weet van geen ophouden als het om poetsen gaat, en dan verplaatst ze mn spulletjes ook

maarja ze bedoeld het goed, is blij dat ze ff thuis weg kan( bjorn zn vader heeft erge reuma en klaagt heel de dag, heeft nu al 4 weken ontsteking in zn voet en kan dus niet lopen etc) en t schiet nu wel hard op!

2 slaapkamers zijn af, de 3e komen mijn ouders deze week laminaat leggen(lag vieze oude vloerbedekking in) en dan kunnen daar ook de spulletjes in, die spullen staan nu tijdelijk in de garage

nu ging zn moeder vanavond de woonkamer helemaal schrobben etc(alle muren van t hele huis heb ik trouwens schoongemaakt, ben er nu nog moe van!!) en dan kunnen we daar alles op zn plek zetten, al zie ik haar goed in staat om dat te doen voordat wij daar bij zijn, maargoed, dan tel ik nog maar een keer tot 10 Bloos

en dan gaat ze de bijkeuken schrobben(waar nu een deel vd meubels staan) en dan komen de wasmaschine droger en vaatwasser daar te staan, en dan ging ze alle gordijnen wassen, en meteen de ramen wassen, en dan wilde ze ook buitne nog wat doen, maar dat wil ik niet, tuin doe ik zelf!

hebben maar een klein voortuintje, en in e achtertuin staat nu een rotte poort, zodat de helft vd tuin er buiten valt, komt ook omdat dde berging is uitgebouwd tot garage, en daardoor midden in de achtertuin staat, die gaan we dus slopen en houden er alleen ee bergin staan, dan hebben we meer tuin
dan nog een hek er omheen zodat de hond niet wegkan!

maargoed, dit is het huis:
Afbeelding

en dit wordt de hond die we hopelijk eind vd week, en anders volgende week uit het asiel ophalen Lachen
Afbeelding

ik moet aleen wel bekennen dat het heel erg wennen is, van een groot vrijstaand huis met 6000 m2 grond, naar een rijtjeshuis, el hoekhuis gelukkig, met iets van 300 m2 grond
al die drukte om me heen ben ik niet gewend!! gelukkig zit ik in ee doodlopend deel van de straat, voor ons huis draait ie af naar rechts, voor ons is dus een soort pleintje, is dus vrij rustig

maarja, we hebben nu nog geen tv, geen radio, geen pc/internet en nog geen echte huisdieren, ja 3 goudvissen en 2 parkieten, strax als alles op zn plek staat, en de hond er is, vermaak ik me er prima volgens mij *LOL*

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 18:29

Dat doe je alsnog snel het verhuizen, je kon er in principe zo in? Niet veel te verven/behangen?

Lekker hoor je eigen stekkie, we zitten er ook serieus over na te denken, maar financieel is het nog niet haalbaar.

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 18:32

lekker toch je eigen plek! Vind het hondje er trouwens wel super schattig uit zien! Lovers

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 18:49

het huis was in goede staat achtergelaten, inprincipe was het instap-klaar Lachen gelukkig maar want weet nu al dat ik niet het type ben voor grote verbouwingen Haha!

de hond ziet er idd heel lief uit, maar is een groot lomp onopgevoed monster Tong uitsteken heeft 9 maanden in het asiel gezeten en is pas 1 jaar en 7 maanden oud Ach gut

hij is wel superlief hoor, beetje lomp alleen nog, en dominant naar andere honden, maar we nemen hem nu al zo'n 2 maanden 1 of 2x per week mee voor een flinke wandeling, en hij kent inmiddels de commando's zit en af al(als het hem uitkomt Clown )

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 18:50

Het schiet wel op, nog even en je bent helemaal genesteld Tong uitsteken
Veel plezier en geluk in je nieuwe huisje.
ps schattig hondje Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 19:03

Voor je het weet ben je een maand verder en helemaal gesetteld Lachen 't gaat rap zo... Pas 4 dagen bezig Wow! Wij hebben er geloof ik een 3-tal maanden over gedaan...

Als je schoonmoeder bij jou klaar is, stuur ze dan even door... Ik kan ook wel een poetsvrouw gebruiken Bloos!

Veel succes met de laatste loodjes!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 20:12

Ondanks wat ergernisjes (wie heeft ze niet Knipoog ) klinkt het erg goed!
Het zal zeker wennen zijn, ook om je paarden niet aan huis te hebben.
Maar als je op jezelf wilt zal je ergens moeten beginnen Knipoog
Succes nog verder!
En foto's als het af is he!! Knipoog

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 20:17

ja ik ben druk bezig met foto's maken Lachen voor&na foto's zijn altijd leuk om te zien, ook al veranderen we niet zo heel erg veel

en mn ouders zijn op een 2 kamer flatje begonnen, en als ik kijk waar ze nu zitten, dan heb ik ook wel vertrouwen in mijn toekomst hoor Lachen maar t is lang geleden dat ik echt buren naast me heb gehad(tot mn 6e ofzo heb ik in een rijtjeshuis gewoond, verder altijd vrijstaand, en laatste jaren ben ik helemaal verwend geweest qua woonruimte hier in hoogeloon)

maar ik heb nu al wel meer een thuis-gevoel in mn nieuwe huisje
in t begin was t echt zo'n vakantie-idee
spulletjes uitpakken, alles goed bekijken, alles nieuw en anders etc

nu is het al meer vertrouwd, en strax weet ik niet meer beter Lachen

foto's plaats ik dus ook zeker nog

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 20:25

Veel plezier in je nieuwe woning, schattige hond Haha! !! Blijven je paardjes bij je ouders staan?

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:45

Leuk he verhuisstress. Knipoog
Dan leer je elkaar pas echt kennen.
Als ik je verhaal zo lees, zie ik al op tegen onze verhuizing einde van het jaar. Maar wij moeten ook nog een maandje verbouwen en klussen, dus dat is nog veel erger.
Heb je trouwens niet hoeven schilderen en dergelijke?

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:52

Hey Renske, dat is indd erg snel gegaan... Dus ik hoef niet meer te komen knutselen Haha!
Ik kom snel kijken, en hopen dat Blake snel gewent is bij jullie... Zullen we hem samen gaan halen, als verassing voor Bjorn???