tilburgse kermis, radio is bang voor aanslag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

tilburgse kermis, radio is bang voor aanslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 17:13

we gingen met een stel vrienden naar de kermis in tilburg. Dit schijnt de grootste van europa te zijn en dus voor önbekende"aantrekkelijk om eens over te lopen. Nou we zijn uiteindelijk nog met zo'n 9a10man gegaan en het was hartstikke gezelli. Maar een vriendin van me durfde niet mee omdat ze op de radio gemeld hadden bang te zijn voor een aanslag. Denken daar veel mensen bij na? Is iemand daar bang voor

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 17:39

Nee!

Ik denk er niet over na, je kan toch niet leven met de gedachte dat er ergens wel eens iets zou kunnen gebeuren? Ik ga zo vaak naar de kermis als het nog kan, als er iets gebeurt merk ik dat toch wel, of ik nou thuis zit of daar.

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 17:39

Ik vrees er best wel een beetje voor ja.. ik woon dan zelf niet in omgeving tilburg maar ze hebben hier in zeeland een brief ontvangen dat ze hier ook maar eens moesten oppassen Scheve mond Was hier op het nieuws...

Hier in Zeeland ligt ntuurlijk wel de kerncentrale Verdrietig

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 18:37

Ik ben het totally met Vanilla eens, tenslotte stond er ook in de krant dat het niet waar is.
dus daar ga ik van uit..
De kermis is koel Haha!

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 18:42

Even offtopic tot wanneer is de kermis in tilburg?

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 18:44

De 25e Lachen

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 18:48

Ik denk daar eigenlijk wel bij na ....

Ik hou zowiezo al niet zo van de kermis, nah jah, het is wel leuk opzich, maar ik mis het ook niet. En ik heb er in ieder geval dus wel bij stil gestaan dat er iets zou kunnen gebeuren. Want als je er over nadenkt, het is wel HET evenement van dit moment in brabant. Met duizenden mensen in een mega drukke binnenstad. Ik kan misschien panisch zijn, maar dan nog.... voel me er gewoon niet prettig bij denk ik.

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 18:51

nope, ik zie de dreiging en wat dat met mensen kan doen al als een complete aanslag. Ik ga geen dingen laten omdat de kans op aanslagen zo groot is... Ik zou alleen niet naar de kermis gaan, want ik houd er totaal niet van Knipoog

haflingertje

Berichten: 5355
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:32

Het schijnt dat er helemaal nergens sprake is van een dreig brief of dreiging voor aanslagen...(was net op het nieuws.)
We zouden afgelopen zondag naar de kermis in tilburg gaan maar dat is niet doorgegaan omdat mijn tante bang was voor e.v.t. aanslagen.
maar dan moet je gewoon in een schuilkelder gaan zitten als je zo gaat denken.. Haha!
Nu er blijkt niks van waar te zijn gaan we aanstaande zondag...

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:39

Er was geen sprake van een dreigbrief.
Maar die brief had helemaal niets te maken met de verhoogde waakzaamheid. Die is er op aanwijzingen van de AIVD.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:41

bliksemluver schreef:
Ik vrees er best wel een beetje voor ja.. ik woon dan zelf niet in omgeving tilburg maar ze hebben hier in zeeland een brief ontvangen dat ze hier ook maar eens moesten oppassen Scheve mond Was hier op het nieuws...

Hier in Zeeland ligt ntuurlijk wel de kerncentrale Verdrietig


serieus, waar heb je dat gehoord?

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:45

Laar schreef:
Ik ben het totally met Vanilla eens, tenslotte stond er ook in de krant dat het niet waar is.
dus daar ga ik van uit..

Die brief was richting de VN, het terreur alarm was voor bepaalde gebieden in Nederalnd, 2 verschillende dingen.

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 23:57

Ik ben net terug van de kermis, nog niets gebeurd dus..
Maar DeesDebest.. who cares? oke foutje van mij maar mijn boodschap lijkt me duidelijk.

carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 08:07

ik ga een keer of 4-5 naar de kermis (woon er vlakbij) en ik denk er maar niet te veel bij na.
mijn schoonmoeder zou gisteren mee zijn gegaan, maar zij belde dus af omdat ze bang was voor aanslagen.

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 18:42

het was hartstikke gezelli gister op de roze maandag, waanzinnig druk. Oh wat kunnen sommige mensen toch uit hun bol gaan!! je kon gister echt op sommige gedeeltens over de koppen lopen. Waar zijn jullie geweest vanilla b.v.? Ik was bij het piusplein..

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 22:08

ach ik denk altijd zo ze kunnen nu wel allemaal dingen extra bewaken, controleren etc maar als die stel gekken echt iets van plan zijn dan hou je ze niet tegen en gooien ze wel een bom ergens op hoor zonder of met voorzorgsmaatregelen, ik ben er van overtuigd dat nederland ooit aan de beurt is, tenslotte is dit kleine kikkerlandje behoorlijk belangrijk (kijk maar naar rotterdam, pernis etc) ik kan nou wel bang wezen maar als ze een bom op rotterdam gooien dan is mijn leven niet zeker meer dus denk maar niet te veel over na, alhoewel beangstigend is.