Heerlijk mijn ouders uitgelachen!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Heerlijk mijn ouders uitgelachen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 17:35

Zaterdag had mijn moeder heel erg pijn van een kies. Meteen naar Tandarts (ze gaat nooit wegens angst, ze kan zich namelijk nog goed de ouderwetse schooltandartste herinneren). Kies is getrokken en zit nu met nog wat pijn beneden.

Zaterdag wilde mijn vader ook geholpen worden (stukje tand afgebroken zei hij), maar dit was niet spoedgeval genoeg.
Zondag was het al dikker en maandag liep ie met een appel in zijn mond (zo dik zeg maar). Whaha Haha!
Maandag naar Tandarts: 2 kiezen getrokken, 5x verdoving, onwel geworden en een hoop stank van alle pus :kotssmiley!!

Nu zitten ze beide beneden met pijn in hun mond!!

Goed voorbeeld van niet poesten (mijn moeder wel 1x per dag) en vooral NIET naar de Tandarts gaan. Clown Clown

En dan zeur ik over 1 gaatje Schijnheilig

Soms is pijn lijden wel grappig hoor..... Heb ze zo vaak gezegt dat ze moeten poetsen en naar Tandarts moeten gaan Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 17:39

Pff ik heb medelijden met je arme ouders!
Ik poets elke dag 3x en had alsnog een gaatje.
Heb pijnlijk en zwak tandvlees, ook witroze door de bloedarmoede..
Nou.. ik ging bijna dood van de pijn!
Verdrietig
Dus ik ga ook nooit meer van mn leven..

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 17:39

vanwege het ontbreken van paarden in dit verslag, heb ik het naar algemeen verplaatst.

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 17:42

Oké Belker!

Nou ik weet dat het inderdaad heel pijn kan doen (ook gevoelige tanden en met gaatje op zenuw geboort, zonder verdoving), maar ik was ze al zolang elke dag aan het waarschuwen als ze weer eens klaagde over hun tanden en die kiezen (zaten al langer gaten in).
Dus vond het wel btje hun verdiende loon....