al 2 weken ongesteld?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

al 2 weken ongesteld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 18:02

beetje raar vraagje mischien, maar ik stap niet graag voor ieder wissewasje naar de dokter, mischien zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben..

Ik ben sinds 2 weken weer met de pil begonnen, ik heb een andere pil voorgeschreven gekregen omdat ik door mijn "oude" pil heen zwanger ben geworden..

Ik ben de eerste dag van mijn menstruatie begonnen met de eerste pil, zoals er in het bijgesloten boekje staat,... Maar ben nu al 2 weken ongesteld.. neem aan dat dit niet gewoon is?? Kan me niet meer herinneren hoe dat "vroeger" was toen ik met de pil begon...
Iemand een iedee of dit normaal is? of zou ik toch mijn huisarts moeten raadplegen?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:07

heb gewoon weer een minipil gekregen... tja tussentijdse bloedingen wat versta je daar onder? Ik ben al 2 weken aan 1 stuk ongesteld... Scheve mond


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 07:19

thanks, ik wacht het nog even een paar dagen af, blijft het zo ga ik ff naar de HA


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, _Cubby_, Duhelo, fleurtjeuh, FrNo, Justme_Lisaa, Kairos, Lisewiesje, MerleSimone, Mila_p, Slagroomsoes en 59 bezoekers