Blijven vluchten of...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Blijven vluchten of...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 00:09

de consequenties aanvaarden...

1,5 week geleden heb ik mijn relatie die al bijna 5 jaar duurde beeindigt.

Ik wist dat er bij mijn ex een steekje los zit dus daarom heeft het lang geduurt voor ik er eindelijk een punt achter durfde te zetten...

Het begon met het bedreigen van een man waar hij nog geld van krijgt, hij heeft daar met een geladen pistool voor de deur gestaan met de intentie om hem dood te schieten. Politie was al snel ter plaatse en toen is hij gevlucht, hier voor de deur stapte hij uit de auto en werd besprongen door een zwerm politieagenten. Hij is toen meegenomen en een dag later weer vrijgelaten terwijl hij zei dat hij bepaalde mensen en zichzelf iets aan ging doen. (zie mijn topic over gedwongen opname)

De dag dat hij vrijgelaten werd stond hij hier 's avonds met de auto voor de deur, hij gooide iets in de brievenbus. Dat was een brief waarin hij verteld dat hij een zooi pillen heeft geslikt en dood zou gaan. Mijn moeder is naar hem toe gegaan en hij bleek idd erg versuft, dronken en onder invloed van coke. Mijn moeder heeft hem in slaap weten te praten en toen heb ik snel zijn autosleutels gepakt en zijn broer gebeld. Zijn broers hebben hem naar het ziekenhuis gebracht waar zijn maag is leeggepompt. De volgende dag stond hij hier weer voor de deur om te vertellen dat hij toch wel zelfmoord ging plegen en dat hij het bewijs die avond zou leveren.

Na een hoop gedoe heeft hij nu 1,5 week later nog steeds niks bewezen maar wel een hoop stennis geschopt. Hij doet er nu alles aan om mij kapot te maken, ik ben al een weekje gevlucht en dat was lekker rustig. Maar nu mijn eerste dagen weer thuis en ik heb al een gigantische klap tegen mijn hoofd te pakken van hem en een hoop dreigingen en lekke autobanden. Vandaag heb ik aangifte gedaan voor mishandeling, ik heb een gigantische blauwe bult achter mijn oor en een flink dreunend hoofd. Tijdens mijn aangifte kwam hij binnen met zijn broer om aangifte tegen mij te doen Verward Ik zou hem bedreigt hebben met een mes en naar aanleiding daarvan zou hij mij geslagen hebben. Dat verhaal had hij dus compleet verzonnen dus toen ik dat te horen kreeg heb ik eerst 5 minuten de slappe lach gehad... ik en iemand bedreigen? Clown Ik had ook niet echt het idee dat de politie zijn aangifte serieus nam (onder invloed van drank en coke)

Maar goed... nu loopt hij dus voorlopig nog steeds vrij rond totdat hij gestraft kan worden voor verboden wapenbezit en mishandeling. Ik ben bang in mijn eigen huis maar wil ook niet blijven vluchten...

Hij is echt ziek in zijn hoofd en ik heb geen idee wat hij nu allemaal nog gaat uitspoken bij me Huilen

28-09-2007
Nothing compares too you...


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 00:13

Die broer waar hij veel mee omgaat is net zo gek... die heeft hem waarschijnlijk ook opgestookt tot die aangifte tegen mij.

Ik heb wel een veilige plek om heen te gaan... maar ik wil ook wel weereens in mijn eigen huis zijn met mijn eigen spullen en beesten. Ik kan toch niet voor altijd blijven vluchten... ooit moet ik toch weer terug.

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 00:17

Ik dacht dat er zat was... maar er moet eerst onderzoek komen en dan moet hij nog voorkomen voordat hij gestraft kan worden. Het Nederlandse rechtsysteem...

28-09-2007
Nothing compares too you...


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 00:23

De politie raadt me helemaal niks aan, ze zeggen gewoon doodleuk dat ze niks voor me kunnen doen.

Hij heeft geen sleutels van dit huis... alleen de reservesleutel van mijn auto maar die sloten laat ik morgen vervangen.

De aanklachten zijn nu: verboden wapenbezit, mishandeling en bedreiging... Ook heb ik gemeld dat hij flink aan de coke en drank zit en ook dealt.

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 10:21

Ik ga nu een tijdje buiten de stad... ik moet alleen nog een week werken in Den-Helder voor ik vakantie heb dus daar kan hij me alsnog vinden. Ik ben alleen ook bang dat hij wat bij mijn moeder of mijn beesten uithaalt... hij is gek genoeg.

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 18:12

Nee, mijn katten zijn hier zo thuis, we zetten wel extra sloten op de poort, als ze buiten zijn zijn ze toch in de tuin. En Flair durft hij toch niks te doen, die is hem te groot en gevaarlijk (zure merrie)

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 19:34

Hoe ik het zo lang vol heb gehouden snap ik ook niet, gewoon een bord voor mijn kop hebben en in zijn mooie praatjes trappen. Hij kan echt heel erg overtuigend liegen.

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 14:54

Dat vluchten doe ik al maar het bevalt me gewoon niet om constant maar bij andere mensen te moeten zitten. Ik voel me gewoon bezwaard nu ik elke dag daar zit, ookal blijven ze herhalen dat ik welkom ben en dat ik zo lang kan blijven als ik wil, de mensen bij wie ik zit hebben ook geen priveleven zo. Dit schiet gewoon niet op, ik wil mijn eigen leventje kunnen leiden.

Gelukkig kan ik overdag wel gewoon thuis zijn omdat hij dan toch werkt buiten de stad.

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 19:49

Hmm er is nu toch letsel... ik had eigenlijk niet weg moeten rennen en me finaal op mn bek moeten laten slaan, misschien hadden ze dan meteen wat gedaan.

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 20:10

Dit is nu de schade, een beetje onduidelijk omdat de zwelling niet zo zichtbaar is en een deel doorloopt in mijn haar.

Afbeelding

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 20:19

Dit is dus van die klap van zondag, daar heb ik idd aangifte van gedaan. Dat staat in mijn eerste bericht.

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 20:27

Daar geef ik hem de kans niet meer voor, ik ga straks weer naar mijn onderduikadresje en daar vind hij me toch niet.

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 20:59

Hij is zelf als de dood voor Flair, plus dat Flair op een drukke manege staat waar altijd wel iemand is en waar een aantal flinke honden rondlopen.

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 19:29

Ik heb ergens toch wel medelijden met hem... zijn vader is vanmorgen ook nog eens overleden.

Maar goed, dat haalt niet weg dat hij moet ophouden met mij kapot maken. Ik blijf nu helemaal weg uit Den-Helder, hij zal wel helemaal doordraaien nu zijn vader er ook nog eens niet meer is.

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 13:52

Ik heb nu een brief van hem gehad met daarin dat hij overal spijt van heeft en of ik hem alstjeblieft nog een kans wil geven om zijn fouten te herstellen. Of ik met hem mee wil naar de crematie van zijn vader...

Ik heb hem gebeld en gezegd dat ik best met hem mee wil naar de crematie en hem best wil helpen maar dat een relatie tussen ons er absoluut niet meer in zit. Hij zegt dat alles wat hij in de afgelopen weken gedaan heeft uit wanhoop was en dat hij de dood van zijn vader al aan zag komen.

Hij werd alleen boos toen ik zei dat ik geen relatie meer wilde en zei dat ik al niet meer mee hoef naar de crematie en toen hing hij op.

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 14:56

Ik woonde met hem samen maar de flat stond op zijn naam (huurhuis) dus ik ben daar gewoon weggegaan en weer bij mijn moeder ingetrokken. Ik hoef dus niet te verhuizen, ik maak eerst mijn opleiding af en dan ga ik wat voor mezelf zoeken.

Ik blijf nu weer gewoon thuis, ben het zat om voor hem weg te rennen.

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 20:39

Ik denk niet dat hij me nog wat zal doen, hij ziet nu iig in dat hij flink fout is geweest. Hij verwacht alleen het onmogelijke van mij... dat ik hem nog een kans geef. Ik vind het moeilijk om daar niet aan toe te geven, maar ik weet dat ik nu de juiste keuze heb gemaakt.

28-09-2007
Nothing compares too you...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie