Dieren, collega's soms :n

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Dieren, collega's soms :n

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 21:03

Vandaag had ik dienst op de kinderboerderij, kwam netjes om half 9 aan en deed de veldschuur open sta ik oog in oog met een ? rat...
Ik dichterbij, nee het is een van de 6 degoes. Dus ik richting hok gelopen om te kijken hoe ie er nou uit kwam, stond gewoon het deurtje open Alle 6 degoes eruit (degoes zijn familie van schijnratten en dus erg snel)
Nou ik geprobeerd ze te vangen, lukte dus niet.De katten gingen me al vrijwillig helpen maar dat vond ik niet zo een puik plan Knipoog. Uiteindelijk was het 9 uur en die degoes bleven maar rennen dus eerst maar de dieren gevoerd.

De rest werkte gelukkig aardig mee, toen ieder dier zijn/haar ontbijtje aan het eten was weer op degoe jacht gegaan. Had ik er een onder een doos maar ja hoe draaien we dat om? Ik dienblad eronder geschoven, doos omgedraaid op tafel gezet.... Springt ie eruit!!!

Nouja alles uitgemest en schoongemaakt enzo en ondertussen was het half 1, ik moest alleen nog overal water geven maar voor de rest was alles gedaan. Dus eerst maar pauze genomen en daarna weer ff op jacht gegaan.. Eentje liep een hoek in en ik had heb, 1 down 5 to go Tong uitsteken

Toen kwamen er nog 3 andere collega's en hadden we uiteindelijk om 3 uur alle degoes weer terug

Toen was het om half 4 weer voertijd dus alle beestjes moesten weer naar hun hokje.. Maar kleine ezels worden bijdehand en veulentje Doris had besloten zich niet te laten vangen Na een tijdje hadden we hem en stonden moeder en zoon weer lekker op stal.

Toen Kyana en Igor, die hadden ook nog geen zin, dus ook rennen. Kyana (mama ezel) had geen halster om omdat Igor er aan trekt en ze da wondjes krijgt dus was extra lastig. Heb ik kyana om haar hals vast gaat ze heel hard in galop, dus ikke vasthouden ben geloof ik 10 meter mee gesleurd Haha! maar we hadden ze OK dan!

Naja om een lang verhaal kort te maken had ik voer gehaald en moest ik langs mijn grote vriend Dikkie Dik (ram, grijpt mij altijd) en ja hoor, weer tot 2 x toe dus ik hem geschupt Bloos maar dat hielp niks.. Was ik eindelijk veilig overgestoken zeg ik "rotram" hoort mijn collega een bezoeker zeggen: Ow ze spot met die ram Verward Heel apart allemaal.

Nouja uiteindelijk waren we om 5 uur klaar en konden we weer naar huis. En de dieren? Die hebben mij vandaag lekker uit gelachen Knipoog

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 17:44

Ja echt hoor Lachen

Assie: Ja vooral nu met de veulens en als we gaan rijden met brownny gaan ze er weleens achteraan. Vooral Kyana is erg maar die is pas 5 en erg speels Lachen

Hier trouwens een foto van gister [ITP] Mijn dressuurhengst en ik @ work Knipoog Lachen

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, fokfanaat, Gee, Leukertje, MyWishMax, xCherissa, YandexBot en 188 bezoekers