rare mening:'(geschrokken van de reacties!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 17:47

De hele kunst van het hebben van een mening is dat er mensen zijn met een andere mening...
vervolgens kan je daarover discussieren en kan ieder argumenten aandragen om zijn mening te sterken. Dat is hier gebeurd, naar jouw mening is het paard zielig, een hele hoop andere bokkers (die overigens een hoop meer ervaring hebben in de paarden - en dat bedoel ik niet l*llig maar is gewoon een feit) vinden van niet en beargumenteren dit.

Natuurlijk zou het een ideale situatie zijn als iedereen heel netjes en beleefd zijn mening geeft, maar zeg nou zelf, als deze lijnrecht tegenover die van jou staat vat je het ook snel té erg op. Iedereen heeft graag gelijk Knipoog

In het geval van dit topic zie ik ook een hoop dingen die me niet helemaal aanstaan; een paard ongezien kopen, een hengst nogwel, omdat het 'zielig' zou zijn, en dan 'cadeau' geven aan een zusje... Maargoed, ik ga er vanuit dat je met de jaren er net zo over zal gaan denken als menig oudere bokker Knipoog

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 17:59

Ik heb dit jaar een wijze levensles geleerd Haha!
Namelijk: er zal altijd wel iemand zijn die jou of je acties afkeurt. Je kan nooit iedereen tevreden houden. Het is maar net hoe jíj er mee omgaat.

Als je wil voorkomen dat er mensen commentaar op je berichtjes hebben dan kan je maar één ding doen:
Niet meer bokken!!

Anders zijn er twee opties: Het commentaar meenemen als zijnde opbouwend en er iets mee doen; of volledig achter je actie gaan staan en niet aan jezelf twijfelen!


"It's not your problem, the way you see your problem is your problem"
Slim

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 18:11

Kijk wat je nu doet, je probeert het verhaal weer zo'n wending te geven omdat je graag wil dat ik zeg; oh op die manier, nee dan vind ik het prima!

Of zie ik dat nou verkeerd? Haha!
Niet doen joh Lachen Blijf achter je woorden staan, of zeg 'ja dat zielige heb ik misschien iets overdreven' Knipoog Het zal jou toch een worst zijn wat ik vind? Knipoog Maar laten we verder maar niet offtopic gaan!

BounceBabe; ook mensen die een stukje lezen zijn vrij om hun mening te geven. Dat heeft niks met azijnpissers te maken. Sfeer maak je zelf; je kan denken: 'laat toch gaan' of je er druk om maken Knipoog

Ik vind een forum juist zo leuk omdat je een hoop verschillende visies tegenkomt, en dat zorgt voor (interessante) discussies. Die moet je niet uit de weg gaan, maar je moet wel de discussieregels volgen. Bijvoorbeeld netjes argumenteren en niet schelden enzo. En ik denk dat mensen best hun mening mogen aanpassen na een goede discussie en de ander gelijk mogen durven geven. Zo heb ik vroeger eens hele discussies over de slof gevoerd waar ik een hoop van geleerd heb en door de argumenten van de anderen ben ik eigenlijk van mening veranderd; weer iets geleerd!! Lachen

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 18:14

Hahaha zullen we dáár maar niet over ingaan? Ik geloof dat er een sticky staat op RT over slofgebruik; ga je gang: genoeg leesvoer voor de komende weken Tong uitsteken

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:58

Maar ace; je mag zelf ook best iets minder 'aangevallen' reageren. Niemand stampt je de grond in hier. Door dat te roepen help je de sfeer niet echt!

En voor iedereen die 'een vast groepje' de sfeer vindt 'verzieken' met 'kortzichtige opmerkingen': Reageer dan eens ter plekke dat je zo'n opmerking kortzichtig en arrogant vindt in plaats van er achteraf over te miepen Clown

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, bebble, brennie85, Celebi, fotolijstje, GoogleAdsense, HopeMyDay, Kairos, MarJon, Mars, Mrskiwi, Neelm3r9, Niobe, Paloedie, Roadracer, roxiie, senna21, Telpeva, Winna, YandexBot, Zebrastreep en 46 bezoekers