Mannen en boodschappen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Mannen en boodschappen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-02 13:35

Je kan ook niets aan ze overlaten he }> . Vanmorgen ging manlief de deur uit om een raamwisser te kopen, omdat de honden de ouwe te pakken hadden gehad. Rijd daarvoor naar de groothandel, terwijl blokker hier 5 minuten vandaan is. Maar dat was nog niet het ergste. Komt ie thuis, apetrots, ik heb een raamwisser en een koekenpan gekocht. Nou moeten jullie weten dat wij maar een stuk of 10 koekenpannen in huis hebben, dus het was hard nodig om een nieuwe te halen Knipoog . Maar ja, ik had zoiets van, ach maakt het uit. Tot ik de bon kreeg. Die gek heeft een raamwisser en een koekenpan voor 75,60 euro gekocht Extreme duivel . Dan spoor je toch niet!!!!!!!!! Ik moest er eigelijk wel om lachen, maar ik weet wel dat ik zorg dat als de honden weer wat slopen, ik meteen zelf iets nieuws ga halen.

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.



chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-02 16:01

hahaha, met de wekelijkse boodschappen mag hij soms mee, maar moet hij net als de kids met zijn handen overal vanaf blijven. Voor ik het weet is de kar zo vol dat ik er de gewone boodschappen niet eens meer bij krijg. Hij let ook nooit op de prijzene en zo, maar pakt wat hij wil.
Ze zijn wel eens met zijn drieen boodschappen wezen doen en ik had zeggen en schrijven voor die dag het eten in huis en de rest waren lekkere dingen en een hoop dingen die nu nog in de kast staan.
Ik klaag niet over hem hoor, want hij heeft best wat te lijden Haha! bij ons. Maar soms is het makkelijk als ik de gewone dingen ook aan hem kan overlaten.
En Fitz, Kan je die van jou niet even doorsturen voor de zaterdagboodschappen??????????

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-02 21:24

hihihi toch hebben veel mannen dus overeenkomsten. Cadeau`s daar kan ik op wachten tot ik een ons weeg, want zo vlot is ie niet. Daar tegenover staat dat ik wel elke dag koffie op bed krijg. Dat is ook wel weer een luxe hoor. En...... hij heeft de ramen gelapt met de nieuwe raamwisser. Goed he?

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-02 01:43

Nu begrijp ik in elk geval waarom Prima niet op prijzen let Lachen hij ziet ze gewoon niet. Maar sorry hoor prima, ik ben ook voor goede spullen maar bijna 150,- voor een koekenpan?????????? Laten we wel wezen. Dat ei smaakt net zo goed in een pan die je voor de helft van de prijs heb.

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-02 01:56

Hahahaha dat is ok de rede dat ik hem meestal gewoon thuis laat, want mijn bankrekening raakt aardig leeg als hij te vaak mee gaat.

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 130123, _Bonte_, afkepieteke, Amazonbot, Eleadoras, Facebook, Femek2902, Glenda, GrapeshotBot, inge_romeo, noviceh, Paardennamen, Suliko, Touchem, Yentaah, zuperzmoker en 118 bezoekers