waterproof mascara

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

waterproof mascara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-02 00:05

Wie heeft er de gouden tip voor een waterproof mascara die je toch nog fatsoenlijk van je wimpers kunt poetsen met een normale remover?

Ik gebruik meestal mascara die niet waterproof is, dus die spoelt er 's avonds onder de douche gewoon vanaf, maar met weer zoals vandaag is waterproof ook wel prettig! Ik heb nu Max Factor Lash Finity (ofzo Haha! ) en dat is absoluut waterproof, maar ik krijg dat spul dus ook echt niet meer van m'n wimpers af! Dat moet gewoon slijten ofzo.

Ik heb hele gevoelige ogen en ben allergisch voor de meeste removers, speciale remover voor waterproof make-up heb ik een keer gebruikt en het resultaat was 2 ontstoken ogen ondanks heel goed uitspoelen dus dat probeer ik ook niet meer!

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 00:20

Ik gebruik altijd de waterproef mascara van miss porty en die vind ik zelf erg goed.
Misschien een idee?

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 00:26

Ik heb die van Maybelline (die in het roze potje met groen dopje) - geweldig spul, niet superwaterproof maar wel redelijk.
Het is er goed vanaf te krijgen met een goede remover.

Je kunt natuurlijk ook naar de Douglas oid gaan en je eens laten voorlichten door een deskundige...... Lachen

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 00:30

Ikgebruik ook maybeline, maar ik heb een andere manier van verwijderen:

Ik probeer zoveel mogelijk met een watteschijf met tonic of remover te doen, maar dan als ik naar bed ga smeer ik purol op mn wimpers. Lekker vet,dus drogen ze niet uit van de restjes. En dan één keer een tissuetje erlangs en weg zijn de mascararesten hoor!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-02 00:32

Dat was ik ook van plan Rieja! (heb nog een cadeaubon Haha! )
Maar misschien weet iemand een merk dat dus én watervast én verwijdbaar is zonder al te hard schrobben. Dat zijn namelijk dingen waar je vaak pas achter komt als je 'm eenmaal gekocht hebt en dan kun je moeilijk terug gaan als het toch niet bevalt *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 00:55

Je kunt je wimpers ook laten verven, ben je overal vanaf Haha!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-02 01:14

Ze zijn wel zwart van zichzelf, dat is het niet. Maar totaal geen volume!
Zonder mascara voel ik me 'bloot' en zie ik er bovendien uit alsof ik net uit bed kom, ook al is het avond.
Echt gebeurt: mascara was op, ik ging dus zonder mascara naar school. Maar liefst 4 mensen vroegen of ik soms ziek was omdat ik er zo slecht uitzag! Dat doe ik dus ook nooit meer!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 10:28

Je ogen insmeren met een beetje baby olie en dan met een nat watje voorzichtig poetsen.

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 10:30

in de hema kan je zo'n doosje kopen met allemaal olie doekjes (van die hele kleine ronde) dan werk wel goed alleen er komt bij mij toch altijd nog wat maskara onder m'n ogen Party!! Party!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 11:35

Ik was mijn gezicht gewoon met zeep en geen remover. Van de olie van de remover krijg ik last van mijn ogen.

Gebruik altijd Lux zeep en de mascara is van Maybeline Lovers .

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 12:05

Margreet, je moet maar ff aan Napoleon vragen wat zij gebruikt (allemaal van die dure meuk). Het is niet waterproof, maar gaat er bij regen of huilen toch niet zomaar vanaf, geloof ik. Lancome, kan dat?