Noodweer!! (foto)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Annash
Blogger

Berichten: 26413
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Noodweer!! (foto)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 19:19

EINDELIJK .. het is ook hier Haha! Het komt echt uit de 'perfecte' hoek!!

Ben zo megahappy.. haha Vork Voor degenen die het nog niet door hebben, ik ben een echte noodweerfreak. Onweer, windhozen, hagel.. I don't care! Geweldig, zit hier echt te genieten.

Ik stond zojuist onder de douche. Mijn doucheradio aan, lekker Yorin FM aan het luisteren. BOEM ... radio kapte ermee. "Hmm.." dacht ik, "Batterij zeker leeg!"

Niet dus Haha! Dus ik staop onder de douche vandaan, schiet in mijn badjas en wil nieuwe batterijen halen. Klik de deur van het slot, gilt mijn broertje van boven: "SHANNAAAA NOODWEER IS COMING!!"

Muhahaha.. voor mij genoeg reden om snel een broek enzo aan te schieten en mijn digi te pakken. Heb slechts 1 foto, daarna begon het zo hard te regenen.. ik was net droog!

Echt waar, zo hard als dit heb ik het nog nooit zien plensen. Onweer overigens ook niet. Laat staan de wind, die hebben we hier in het binnenland niet zo vaak. De lucht ziet nu nog groen, maar helaas legt mijn digi dat niet vast... hij is niet zo best!

Zo donker was het dus een kwartiertje geleden, terwijl de zon nog scheen toen ik onder de douche ging...

Afbeelding

Ziet er lekker uit he?

Heb het hier intussen gezellig gemaakt. Muziekje op, drinken en chipjes erbij... lalala.. genieten maar! Haha!

Oke.. verklaar mij maar voor gek. Vanmiddag liep ik nog te roepen dat ik nu ook hier eindelijk eens noodweer wilde.

Goede invloed he? Haha!



Annash
Blogger

Berichten: 26413
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 19:22

Dyyy schreef:
Ruige foto heb je gemaakt!
Enne heb je genoten van het weer?

Ik geniet nog steeds!!

Onweer knalt boven mijn muziek uit en ik geef eerlijk toe dat die niet al te zachtjes staat Haha!

Annash
Blogger

Berichten: 26413
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 19:26

Pascha schreef:
Hier is het nu groen!! (de lucht... Haha! )


Hier ook nog! Lang niet gezien Tong uitsteken

Ik sprak net een vriendin uit Lichtenvoorde, die durfde niet meer op dr fietsje naar de Radstake, haha!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange1a, AngeliqueB, Arlette1991, Brittneyx, Ilayla, laura22, nafkedemi, roucha1, Slagroomsoes, Tess__, tiwi1969, Tynes, yvje86 en 43 bezoekers