Honden mishandeling!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 09:50

Echt walgel;ijk hoe sommige spanjaarden met dieren omgaan, ik ga om die reden al niet meer op vakantie daarheen!!!
Ik vind het echt vreselijk en krijg elke keer als ik er iets over lees, weer een huilbui!!!
Ik vind het super wat die mensen doen om die honden te redden, weet iemand of je hun misschien financieel kan steunen???
Groetjes Monique.
Ik zou zo graag willen, dat er een wereld was zonder dit dierenleed!!!


moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 09:52

Ik had trouwens meer reactie' s verwacht op dit onderwerp, we houden hier toch allemaal van dieren???


moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 22:44

Ja, het is vreselijk wat er gebeurd!!! het is zo makkelijk om te zeggen, ach ik kan er niks aan doen, oke, er is helaas niet veel aan te doen maar wel iets, een betere wereld begint tenslotte bij jezelf, toch???
Ik stort geld, en dat heb ik niet zoveel, waar ik kan, ik teken protestbrieven, enz.
Sommige beelden durf ik niet eens te bekijken, maar ik verstop me er ook niet voor het is helaas immers de waarheid!!! In in dit geval echt heel hard!!! Ik wilde ook dat ik nog veeeeeeel meer kon doen!!!
Ik vind dit heel erg en ik moet ook zeggen dat dit heel erg mijn leven beinvloed!!! Waarom doen mensen dieren dit aan??? En idd. als ik dit voor me neus zie gebeuren, dan sta ik niet voor me zelf in!!!
Ik hoop dat er een keer een einde komt aan dit wrede gedoe want dit kan gewoon niet!!! Net zoals de ganzenlever voor kerst hoe dat er aan toe ging, walgelijk!!! Ik snap niet dat dat mag!!! Sorry, ik wordt hier zo verdrietig van.

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 22:48

Het hoort bij de cultuur??? O, maar dan kunnen we dat zelfde misschien bij die mensen aandoen, weten ze hoe het is!!!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 20:37

Nou, dan moeten ze die cultuur toch veranderen, cursussen geven aan die mensen dat dieren ook gevoel hebben!!! Ik vind dit zoooooo walgelijk!!! Die mensen kunnen toch ook nadenken!!!?

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 19:05

Ik wil zo graag wat doen!!! Ik vind het zooooooooo erg!!! Ik kan er echt niet tegen, arme dieren!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange1a, CoonArt, Eefje_Sammy, Geerten, GoogleAdsense, IASCrawler, Jive03, Kayleigh__, Mutti, SentiBot, spookyskippy, Tribunals, YvonneV en 65 bezoekers