Mijn kat is zo zielig!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Susanne1

Berichten: 174
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Den Haag

Mijn kat is zo zielig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 17:30

Hij heeft een urinewegverstopping gehad en moet nu 3 dagen met een catheter rondlopen. Dat betekent dus dat de urine er al die tijd gewoon uitdruppelt! Zij zijn groot en ik is klein!
Hij heeft nu sinds gistermiddag met een luiertje nog redelijk door het huis kunnen lopen, maar nu doet zijn catheter zeer en gaat dat niet meer. Dus nu zit hij opgesloten in de badkamer met een kap om zijn nek, helemaal onder de urine, stinkend als een bunzing en doodongelukkig Huilen
Hij kan niet zelf eten en drinken, want door die kraag duwt hij zijn bakjes weg en hij wankelt, want hij ziet niet waar hij heen gaat door die kap.
Het enige dat ik kan doen is hem een aantal keer per dag wassen, met de hand voeren en drinken geven en zo vaak mogelijk de grond dweilen.
Maar ik vind hem zo zielig Frusty Hij wil er uit en loopt steeds heel zielig te mauwen. HEt is ook nog heel warm nu, dus in de badkamer helemaal. O ja en hij moet ook nog medicijnen.
Maandagochtend mag zijn catheter er pas uit. Nu maar hopen dat mijn andere kat hem dan weer accepteert, want nu vliegen ze elkaar aan als ze elkaar zien. Boos!


Susanne1

Berichten: 174
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 17:44

Het is voor mij in ieder geval erg bewerkelijk. Ik heb er nu dus 1 die ik minimaal 2 keer wil wassen, 2 keer medicijnen, tig keer dweilen, 3 keer handvoeren en drenken. Dan heb ik er ook 1 die van de zenuwen niet eet of drinkt, dus die voer end renk ik ook. En ik heb er nog 1 die is net 8 weken en die moet ook medicijnen. Gelukkig heb ik vakantie!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie