Onze katten slopen zoveel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Onze katten slopen zoveel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 16:14

De laatste tijd vind ik dat onze katten best veel slopen. Er staat een krabpaal, maar nee ze krabben aan het behang of aan een houten paal die er staat om op den duur een kamer te maken . Ze krabben aan de deurposten. We wonen hier nu 2 jaar, maar de posten zijn nu al ontzettend kaal. Ik vraag me af of ze het nog wel naar hun zin hebben Verward . Wie herkent dit probleem en wat heb je eraan gedaan?

12 januari 2005 Levi Vernon
22 januari 2007 Jacy Collin



didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 17:05

Ik zou ze ook echt niet kwijt willen, wij hebben er 4! Maar ze hebben nooit zoveel gesloopt. Daarom ben ik zo bang dat ze het niet naar hun zin hebben. Alleen de oudste van 6 gedraagt zich. De andere zijn 3, 4 en 5. Het probleem is dat ik ze graag naar buiten wil laten, zodat ze daar hun ei kwijt kunnen, maar dat wilt mijn vriend niet. Hij heeft volgens mij liever dat we een ander adresje gaan zoeken ( Boos! ), al zegt hij me dat niet. We willen graag de zolder netjes gaan maken en dat is nou net de plek waar de katten veel zitten. Het kan dus nog een heel lastig probleem gaan worden ben ik bang.

12 januari 2005 Levi Vernon
22 januari 2007 Jacy Collin

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 18:41

We wonen sinds ruim 2 jaar samen in een nieuwe woning. Ik had 3 katten en hij had er 2. Ze zijn dus wel bij elkaar gekomen, maar dit ging heel snel goed. Afgelopen mei hebben we 1 kat moeten laten inslapen. We hebben er nu dus 4. Eigenlijk vind mijn vriend dit teveel. Ze mogen bij ons als we niet thuis zijn alleen op de zolderverdieping. Nu zijn we van plan om hier een logeerkamer van te maken, omdat mijn moeder in Canada woont en wel is over komt en dan hier kan overnachten. Maar omdat ze best veel slopen op zolder is dit eigenlijk geen doen. Daarom wil ik ze graag naar buiten laten, waar ze hun energie kwijt kunnen. Hij wilt ze niet naar buiten hebben, omdat hij niet wilt dat andere mensen er last van hebben. Hij vind ook dat we te weinig aandacht voor ze hebben en wilt ze dus het liefst een ander huisje geven. Ik zit echt even met mijn handen in het haar. Nu wil hij zijn kat wegdoen en dan moet ik maar zien wat ik met die van mij doe. Hij vind wel dat als ik ze hou ze ook geheel mijn verantwoordelijkheid zijn.

12 januari 2005 Levi Vernon
22 januari 2007 Jacy Collin


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GrapeshotBot, YandexBot en 138 bezoekers