Het is uit |(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Het is uit |(

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:25

En ik heb het uitgemaakt.
wat valt er dan te huilen zou je zeggen..
wel, het zit zo.
Ik werd ongeveer 4 maanden geleden heel erg verliefd op tjibbe..
dat ben ik gebleven, tot ongeveer 2 weken geleden. ik begon te twijfelen..
als we zoenden of iets dergelijks, had ik het gevoel dat ik met een goede vriend aan het zoenen was enz..
k wilde eigenlijk tijd. Tijd om na te denken wat ik voor hem voelde, maar ik wist niet hoe ik dat moest zeggen..
Dus, gingen al mijn stekels overeind.. ik werd afstandelijk, sarcastisch, die arme jongen snapte er natuurlijk niks van, dacht dat er iets ergs was gebeurd, en deed nóg liever tegen me.

Dat vond ik natuurlijk nóg vervelender..gister kwam hij onverwachts langs.. Nu wilde hij weten wat er was..
Hij zei: zeg eens eerlijk, als ik zeg "ik houd van je, wat zeg je dan? heel eerlijk". Ik wilde zeggen: ik ook van jou maar niet op de manier die jij wil, maar ik was bang dat mijn stem zou gaan trillen, dus ik zei niets. Ineens barstte ik in huilen uit, ik kon het niet meer hebben.
ik stortte helemaal in, kon niets meer uitbrengen, en hij snapte natuurlijk gelijk dat ik het wilde gaan uitmaken. Hij troostte me, en ik kon gewoon niet meer afstandelijk zijn. we hebben heel lang gepraat, het ging ook over zijn jeugd.. Hij heeft dus ( dat wist ik al) een hele erge poedersuiker gehad, met zulke aangrijpende dingen dat ik echt bijna over mn nek ga als k die hoor.
Toen begon ook hij te huilen.. nou, om zo'n stoere jongen te zien huilen... Huilen
Ik zou er een nacht over slapen, maar eigenlijk wist ik het al...

vandaag kwam hij dus weer, uit zijn werk. Ik zei : ik heb er over nagedacht , en.. *haalde heeeel diep adem, moest bijna weer huilen*
Toen onderbrak hij me en zei ik weet het al, zeg maar dat het uit is.
Ik kon het niet, ik kon het echt niet...
Toen zei hij het:"het is uit".
Het voelde alsof mijn hart brak..
Toch wist ik het zeker, dit is wat ik wilde, het kon niet meer verder zo.
Hij is 18, ik 15. Hij verwacht veel meer van een relatie dan ik..
Elkaar elke dag zien, alles delen (qua gedachtens enz)
maar ik ben gewoon niet zo open...
Ook al die verschrikkelijke dingen die hij mee heeft gemaakt.. ik kon er niet mee omgaan. Hij is bang dat hij weggestopt word in een inrichting als hij naar een psych gaat.
(komt omdat dat vroeger ook is gebeurd, toen in een internaat.)

Het gaat al zo poedersuiker, hij moet volgende week voorkomen, zijn moeder heeft hem een verjaardagskaart gestuurd, het kreng..
(ze heeft hem in november aangeklaagd.. omdat hij tijdens een flinke ruzie zei : soms zou ik je wel willen vermoorden :S)
Als hij haar zou aanklagen, zou hij zooooooooooooo'n was lijst kunnen opstellen... van dingen die wel erger zijn dan dat.. ECHT erg. maar hij wil het niet omhooghalen, al die gevoelens en herrinneringen..
Maargoed, nu is het dus ook nog eens uit. Verdrietig
IK denk dat hij er meer baat bij heeft als het uit is, dan als het aan is..
en dat weet hij ook..
Maartoch, ik voel me best schuldig.. Huilen
Sorry moest er even uit, ik weet nu al dat ik heel veel commentaar ga krijgen, maar toch....
Bedankt voor het lezen..

Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:26

Dit hoort niet bij VvdD maar bij Algemeen. Bij VvdD mogen alleen nog verslagen mbt paarden.
ik verplaats het topic naar Algemeen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:02

goh ik ben ook dom dat ik dit hele verhaal op bokt zet

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:04

sterkte meid.....

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:05

Ik weet precies hoe je, je voelt..
Een gedeelte heb ik het ook, kan het hier niet zo neerzetten. Als je het echt wil weten wil ik het wel pben.

Sterkte Ach gut maar het is het beste

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:13

Ik snap het wel, ik heb het ook twee keer gehad. Scheve mond Als je gedumpt wordt is het erg, maar om zelf te dumpen vind ik echt nog twintig keer erger...

Veel sterkte er mee, en je mag er best om huilen, ik heb er ook twee keer om gehuild terwijl het beide keren iets was wat ik als enige van de twee echt wilde... Ach gut

Eve_lien

Berichten: 12252
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:23

Boos! heel veel sterkte in ieder geval..

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:27

he meissie toch Ach gut
wat ontzettend klote voor je Verdrietig

ik had een poosje terug ongeveer hetzelfde... Verdrietig
je mag me altijd pb'en he Lachen als je wat kwijt wilt Ach gut

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:16

arme meid! maar als je er zeker van bent dat je verder wil moet je het niet aanhouden omdat het zo zielig voor em is!

WHOOPY

Berichten: 919
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Lilayi, Zambia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:51

Alacairion schreef:
goh ik ben ook dom dat ik dit hele verhaal op bokt zet

Tuurlijk niet, je mag hier best je hart uitstorten. Het is echt niet makkelijk voor je. Als je iemand heel aardig vindt, wil je diegene nooit kwetsen, maar jezelf opofferen om een ander niet te kwetsen is nog veel pijnlijker voor allebei! Heel veel sterkte!

christiane

Berichten: 524
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 22:45

hey meisie....,
heel veel sterkte Ach gut
en als je wilt praten ofzo hoor ik het wel Lachen

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 23:05

Hele grote knuffel van mij!
Zit bijna in dezelfde situatie als jij, heb nu twee jaar een relatie, maar zie hem meer als een beste vriend, wou het vanavond uitmaken, maar het lukte gewoon niet, hij voelde veel te goed aan hoe ik me voelde.

Ik kan je niet over je ontzettende poedersuiker heenhelpen, maar als je kunt hier natuurlijk altijd je hart uitstorten. Vervelend he als ze zo lief zijn, als het nou een grote klootzak was, was het vast een stuk makkelijker geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 00:00

ik wilde het eigenlijk ook gister doen, maar ik kón het gewoon niet.. Verdrietig
ik hou nog steeds zoooveel van hem, hij is mn beste vriend.. iedereen kent hem als gek, of stunter (hij springt van treinen af enz)
maar eigenlijk is hij gewoon heel emotioneel..
Hij heeft zoveel nare dingen meegemaakt, die hij wil vergeten, en dat doet hij door heel veel te blowen. hij werkt elke dag keihard en verdient maar zo weinig.. en hij is pas 18.. en nu dit, ik heb m echt pijn gedaan, en dat was zo moeilijk Huilen
daarnet met het uitgaan zag ik hem weer. hij deed heel vriendelijk en normaal, echt goed van hem Lachen
normaal met een tegenslag slaat hij zijn armen kapot tegen de muur ofzoiets dergelijks (dan gaat eerder de muur kapot dan zijn hand*-karate-* >;) )
maar nu had hij echt zooveel geblowd..
zondag is hij jarig, en ik ben dan weg Verdrietig
hij wil zijn verjaardag vergeten (nare herinnieringen van vroeger komen dan weer boven) dus gaat hij de hele dag hier in de buurt in het boszitten .
het leven is zo gemeen.. ik wilde hem geen pijn doen.

Alocasia

Berichten: 1568
Geregistreerd: 10-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 00:10

Oh meisje, heel veel sterkte. Ik weet hoe moeilijk het is om het uit te maken, maar bij jou ligt alles nog 10x erger!

Ik zou iig laten merken dat je nog voor hem klaarstaat (als hij daar behoefte aan heeft)
Ik denk dat je wel de goede beslissing hebt genomen, want om het aan te houden als je niet meet verliefd bent, dan houd je hem ook alleen maar aan het lijntje en zou je hem uiteindelijk alleen maar meer pijn doen.

Verder weet ik niks te zeggen, sterkte!!!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 00:14

Het enige wat je nog voor hem kan doen is hem vriendschappelijk bijstaan.
En dat is waarschijnlijk ook het eerlijkste.

Al was het moeilijk, je hebt een goede beslissing gemaakt, bij iemand blijven uit medelijden is niet goed, op deze manier kan jij hem beter helpen dan als jij zelf de hele tijd twijfelt.

En zoals gezegt: gedumpt worden is erg, maar het uitmaken met iemand waar je op een andere manier nog wel om geeft en geen pijn wilt doen is nog veel erger.

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 00:47

Hmmz meid wat oliebol! Ik sta ook op het punt om het uit te maken! Mijn ex maakt me gek, en heeft me laten zien de afgelopen maanden dat ik zoveel meer respect bij hem krijg dan mijn huidige vriend! Snap je wel! Wens je veel sterkte meid! Echt waar! It sucks! Huilen

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 14:10

Ik wil je ook veel sterkte wensen,
Ik hoop dat jullie samen goeie vrienden kunnen blijven.
Waarschijnlijk hebben jullie dan veel meer aan elkaar.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 14:17

Is idd een hele vervelende situatie. Maar jij kon er ook niet mee doorgaan als je niet meer van hem houdt. Laat hem weten dat je er voor hem bent en stuur hem een kaartje of bel hem met zijn verjaardag, zodat hij ook weet dat jij er voor hem bent {weet hij vast wel} heel veel sterkte voor jullie allebei Ach gut

Qweeny

Berichten: 558
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: (leidschenveen) Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 14:22

Veeel sterkte.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 15:06

Meis, ik vind het een heel wijs en moedig besluit wat je hebt genomen. Een relatie raakt makkelijk uit balans wanneer een van beide erge problemen heeft. Je probeert er dan rekening mee te houden en er voor hem te zijn en hem door dik en dun te steunen, maar soms lijdt dat er toe dat je jezelf wegcijfert en het is heel moeilijk om zo gelukkig te worden.

Nu de relatie over is kan je er veel beter 'voor hem zijn'; als vriend. En ik zou toch proberen hem te stimuleren hulp aan te nemen van een instantie oid. Sterkte ermee.

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 15:30

heel veel sterkte !

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 20:58

Heel veel sterkte Ach gut ! en 't is juist goed om het even van je af te schrijven!

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 12:04

Alacairion schreef:
goh ik ben ook dom dat ik dit hele verhaal op bokt zet


ik vind het helemaal niet dom
je mag hier best je hart uitstorten..
heel erg veel sterkte ermee Ach gut

Romano_lover

Berichten: 136
Geregistreerd: 27-04-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 17:42

Ik vind het echt zielig voor je!!!!

14cecile14

Berichten: 2726
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 18:32

Uitmaken van een relatie is nooit leuk maar ik denk dat jullie elkaar nu nog wel kunnen blijven steunen. En hoop voor je dat jullie goede vrienden blijven... sterkte meis ..