is het nu echt zo moeilijk elkaar in elkaars waarde te laten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 00:00

wie zegt dat die persoon er wat aan moet veranderen?
Ik vind persoonlijk dat je vrij je mening mag uiten,als het op een goede manier gebeurt.Laat ik het geval van Nath er nou is bijnemen,dat vond ik banketstaaf.Want nu nath eindelijk een goede,lieve pony heeft gevonden waar ze helemaal happy mee is,dan gaan jullie er steeds over doorzeiken dat ze er te groot voor is.Zo'n reactie komt keihard aan.Als je het op een tactvolle manier brengt,kan het ook anders overkomen.Maar om meteen te zeggen "zo'n pony zou ik dus echt nou nooit willen" is niet bepaald 1 van de tactvolste reactie's toch? Ik nam het toen op voor nath,omdat die eindelijk geluk had met haar *mooie* pony en maar een paar mensen lieten blijken dat ze echt blij voor haar waren.Vind je het gek dat Nath dan terugreageert op de persoon die zich even later in ITP zet op een kleine welsh??? Jah dan help ik nath even ja.

Als iemand op een shet rijd,en ik vind het niet mooi staan,dan zeg ik het wel/of niet,maar dusdanig op een tactvolle manier,en als ik boos ben,dan zeg ik het dus niet op een tact-volle manier.DIe persoon hoeft zich er helemaal nix van aan te trekken,van mijn mening dan.Moet toch zelf weten wat hij/zij ermee doet.Maar dan rijd die persoon evengoed nog op die shet.

En waarom meteen met het vingertje gaan wijzen van: jij rijd toch ook op sunny!!!!?!!!!!?!!!!!!! Is het misschien even in iemands hoofd opgekomen waarom ik Sunny verkocht heb? Omdat ik haar zo graag kwijtwou? nope.
Omdat ik er te groot voor werd.Sun is 1.18m,die kan je niet vergelijken met een shet van 1.m of kleiner,en ik ben zelf ook niet 1 van de grootste en 1 van de zwaarste.

Als je iets tactvol brengt,kan je het goed over laten komen,doe je dit niet,kan je die persoon kwetsen.Maar wie de bal ketst,kan hem terugverwachten.Zo ook van mij,en ik neem het op,als iemand blij is met zijn pony,die overigens net nieuw is,om vervolgens reacties te krijgen van: je bent er te groot voor,het is geen gezicht,ik zou die pony nog geeneens willen hebben en blablabla.



Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 12:27

Dan vind je dat toch zo'n slappe smoes? En ik vind dat ik tactvol gereageerd heb,in dat topic.Ik heb er ook nog wat bijgeplaatst.Sjonge,
je mag toch wel je mening geven of niet soms? En als jij dat niet kan hebben,dan ga je toch lekker emigreren naar ehm...in welk land mocht je je mening ookal weer niet uiten,ehm...achja naar zo'n land iig.Basta!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 12:55

Merel:
Ja,je bent vrij om je mening te uiten,als het maar op een tactvolle manier gebeurt.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 17:36

Soms kan een meningsuiting ook heel handig zijn.Maar als het op een kwetsende manier gebeurt,dan voelt de persoon zich erg k-l-o-t-e...
Als het op een goede manier gebeurt,moet de persoon weten wat hij/zij ermee doet,en misschien gaat hij/zij er over nadenken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Amazonbot, CairnTerrier, Frummel01, IASCrawler, Isab123, journee, Lestria, lillylover, loeslover, Maaaarije, ryukapple, XxLMMxX, XxMariellexX, YandexBot en 169 bezoekers