problemen met stiefvader :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 57914
Geregistreerd: 24-02-04

problemen met stiefvader :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 11:03

honden hadden weer gevochten. Mijn moeder is gebeten. En uiteindelijk heb ik ze uit elkaar gekregen door derop in te beuken met mijn tas die ik meestal meeneem!

Nu zit ie dus te zagen dat Dolly moet ingeslapen worden en rinthy moet verkocht worden Verdrietig

Maar dolly en rinthy zijn MIJN honden...
en daarbij is het benji die altijd begint! niet Dolly! Dolly kan 3/4 van de tijd niet eens bijten omdat benji in zijn nek hangt en Dolly er niet aan kan...

Net dus ruzie gehad! hij pitst ze altijd de keel toe wanneer ze vechten en dat wil ik niet! vorige keer was sloeber aan het piepen van pijn toen ie dat deed! mama en ik hebben hem verboden de keel toe te pitsen! ook gaat ie altijd op de heupen stampen wat ook niet mag van ons!

ik vind dat dus dierenmishandeling! we hebben hier een herder. honden die sowieso al bekend staan om hun heup problemen! en daar gaat ie op sjotten omdat ie even niet luisterd?
waar ben je dan mee bezig!

ik weet niet wát ik doe als ie MIJN honden weg doet of laat inslapen! maar het gaat voor hem niet gezond zijn Boos! en als ik zou zagen over rinthy zou sloeber volgen!

maar rinthy en sloeber de deur uit + dolly inslapen. en hij kan rinthy en sloeber volgen!!!

benji is degene die altijd vecht...

aarg! IK HAAT HEM! van mij mag ie dood vallen

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie



Ayasha
Blogger

Berichten: 57914
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 11:13

tja misschien een oplossing...maarja dan kan ze toch ook niet meer eten?

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Ayasha
Blogger

Berichten: 57914
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 19:37

er zijn vijf honden...Mira neem ik mee naar de hondenschool...en die doet hij nooit weg!
sloeber is van hem en rinthy en dolly zijn meer mijn honden. benji is van mijn moeder...
mijn moeder wil het natuurlijk niet...maar of ie gaat luisteren...

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Absolem, Amazonbot, Eleionomae, GoogleAdsense, idion, josien_m_, Kimberly520, lindo, LuCa88, Paloma_Janet, Pieke_Gwen, Rupser, SannevZ, suus_toes, Team_Sublime, VinandoW, viphorse en 217 bezoekers