De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 14:00

chipieke schreef:
Dat is toch de normaalste zaak van de wereld?


Waarom vraag je dat wéér? Je hebt al antwoord :)*

hc

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Re: De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 14:02

leuke foto's hc!!!
Een tevreden mens!
hoelang ben je al samen met je vriendin?

Mi_Amore

Berichten: 14848
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 14:02

Het was geen vraag. ? had beter . geweest ;)

@quellian: of je al dan niet woorden hebt hangt ook af van de relatie waarin je zit. Wij hebben in onze eerste 2 jaar dingen meegemaakt waar andere koppels niet mee te maken krijgen, al waren ze 50 jaar getrouwd.

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 14:07

chipieke schreef:
@quellian: of je al dan niet woorden hebt hangt ook af van de relatie waarin je zit. Wij hebben in onze eerste 2 jaar dingen meegemaakt waar andere koppels niet mee te maken krijgen, al waren ze 50 jaar getrouwd.

Wij hebben ook genoeg meegemaakt, met name ik, waardoor we wel redelijk op de proef zijn gesteld. Maar ik heb gewoon een vreselijk lieve vriend, ben echt gek op hem :)

Mi_Amore

Berichten: 14848
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Re: De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 14:09

Ik ook op de mijne :D maar toch, die ervaringen van het verleden hebben onze relatie getest, we zijn er meer dan goed uitgekomen en dat is nu echt geweldig omdat we weten wat we aan elkaar hebben. Maar het neemt niet weg dat we nog steeds op onze hoede zijn. Meer uitleg kun je vragen via pb, ik zet dit liever niet openbaar op internet ;)

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 14:10

geerke schreef:
hoelang ben je al samen met je vriendin?


10 jaar.

23 jaar met de vorige relatie tot de dood ons scheidde.
Ook gelijkwaardig, doch niet gelijk.

Idem de twee relaties.

hc

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Re: De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 14:16

wat erg van je vorige relatie...ik ben nu ook 10 jaar samen....ik vraag me af of het mogelijk is om gewoon 30 jaar bij elkaar te zijn en nog wederzijds respect te hebben....tja,je moet er wel voor doen,het gaat niet vanzelf....ik denk dat dat mijn probleem is....ik ben te graag alleen,met m'n dieren...

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 14:21

geerke schreef:
ik vraag me af of het mogelijk is om gewoon 30 jaar bij elkaar te zijn en nog wederzijds respect te hebben.....


Als er aan respect iets gáát schorten is dat het moment om daar integer transparant over te zijn naar jouw partner.
Er is geen tijdslimiet.
Het leven beweegt op de rand van chaos en verandering is continue. Dat is zoals het is, net als de consequenties.

hc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 14:41

geerke schreef:
willy alberti....(draait zich nu om in z'n graf)

En Hazes ook :).

Jasmijn76

Berichten: 3236
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 14:56

Huertecilla schreef:
Het leven beweegt op de rand van chaos en verandering is continue.

hc



klinkt als mijn leven ;)

je hoort me niet klagen hoor

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:01

Jasmijn76 schreef:
Huertecilla schreef:
Het leven beweegt op de rand van chaos en verandering is continue.


klinkt als mijn leven ;)



Dan heb je veel kansen +:)+

hc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:07

Citaat:
De crux is dat de evolutionaire takenverdeling was zoals de was en het daardoor nu is zoals het is dat mannen en vrouwen NIET gelijk zijn.
Vrouwen noch mannen doen zichzelf er een lol noch gemak mee door dit te ontkennen. De meeste mannen en vrouwen zijn het beste op hun plek in een klassieke rol.
Er is pas iets mis wanneer iemand om wat voor reden dan ook probeert te leven in een rol die niet lekker past bij díe persoon. Helaas is dat in de moderne maatschappij door sociale druk zoals politiek correcte vermeende emancipatie bij legio vrouwen het geval.
Ben je gelukkig achter het aanrecht met kinderen aan je rok een warme prak makend voor joúw vent dan moet je daar zowat een geheim van maken 8)7

@Laetitia: wie bedoel je met ´jij´?

hc




Huertecilla schreef:
laetitia schreef:
Het is geven en nemen.



Nee, het is níets ´nemen´. Het is geven en kríjgen. Klein, doch fundamenteel verschil.

hc


echt HC.. ik zou bijna verliefd op je worden :D ;)
ik begrijp niet waarom er zo vaak heftig gereageerd wordt op jou.
voor mij ben je een persoon waar ik echt respect voor heb heb gekregen :)
toch grappig hoe dat kan zonder ooit iemand ontmoet te hebben :D

ik begrijp niet waarom vrouwen zo boos kunnen worden over je eerste uitspraak.. de emancipatie is zo doorgeslagen dat vrouwen mannen proberen te zijn, in plaats van trots te zijn op hun vrouwelijke krachten en talenten en dáárin uit te blinken. wat is er mis mee te onderkennen dat man en vrouw ieder hun eigen talenten hebben?

de vraag van het topic is hoe behoudt je iemand die je liefhebt in je leven.
dat is natuurlijk al iets waar je nooit 100% zeker van kunt zijn, maar je kunt er in ieder geval je best voor doen! (de bochten en kronkels die het leven neemt daargelaten...)

alhoewel ik moet zeggen dat als ik iemand lief heb, ik in principe mijn best niet hoef te doen.
dan gaat al het geven vanzelf. geven van liefde, aanrakingen, attenties, advies, een luisterend oor, ruimte, vrijheid, respect, steun..
liefde houdt bij mij in de ander gelukkig willen zien en daar zou ik zeer romantisch alles voor over hebben, behálve mijzelf verliezen. maar als de ander mij ook zo liefheeft, zal diegene dat nooit van mij vragen.
en mocht iemand mij dan toch willen verlaten.. dan kan ik daar verder weinig aan doen, want ik heb al alles gegeven :)

en ik denk dat het 'cliché' absoluut waar is dat je pas zo lief kan hebben, als je jezelf op dezelfde manier liefhebt.
en dat is iets waar ik wél soms mijn best voor moet doen :D

Macusa
Berichten: 871
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:09

Huertecilla schreef:
Veel reacties op dit topic doen mij toch afvragen of die dames het eigenlijk leuk vinden iets voor hun partner te doen alleen omdat die dat leuk vindt.
hc


Zeker wel hoor:
Ieder morgen dat hij wisseldienst had hem uitzwaaien om 5 uur in de ochtend. 's-Nachts om 3 uur in de auto stappen en 60 km rijden om hem op te halen op zijn werk. Met stilettos aan onder de dekens kruipen, terwijl hij nog TV zit te kijken roepen met het verzoek om even het licht uit moet komen zetten :P, hem een speciaal knuffeldiertje meegeven als hij op zakenreis moet. Briefjes met lieve berichtjes in zijn binnenzak stoppen, die hij dan toevallig vindt, of gewoon een omelet voor hem bakken met de ingrediënten die hij het lekkerst vindt, etc

En inderdaad niet, omdat ik vind dat ik er moeite voor moet doen, maar omdat je spontaan op nieuwe ideeen komt, gewoon omdat je het zo fijn vind om hem gelukkig te zien.
Laatst bijgewerkt door Macusa op 14-04-09 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:10

Nog een leuke.
Dit jaar voor Valentijnsdag op ebay gekocht:

http://i209.photobucket.com/albums/bb22 ... in2997.jpg

Is te mooi als dagelijkse ´banger´ op de boerderij en dragen we bewust wel/niet.
Geeft héél veel lieve romantische gedachtes :+:
De Baby-G heeft een }> als backlight en de G-shock een O:)

hc

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:14

suze_ schreef:
echt HC.. ik zou bijna verliefd op je worden :D ;)


Dank je voor het lieve compliment :o

Citaat:
ik begrijp niet waarom er zo vaak heftig gereageerd wordt op jou.


Het zegt ook niets over míj ;)


Fijn trouwens om nu te lezen dat er ook póstief aan fijne relaties ´gewerkt´ wordt _/-\o_

hc

Macusa
Berichten: 871
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:15

suze_ schreef:
echt HC.. ik zou bijna verliefd op je worden :D ;)
...


HC kan haast een harem beginnen. :o
Wat ik me nou afvraag HC, ben jij door schade en schande wijs geworden of heb je deze inzichten (en daden!) van huis uit meegekregen?

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:20

Macusa schreef:
HC kan haast een harem beginnen. :o


Dat heeft zoals wij hier leven meer voor- dan nadelen ja.

Het is echter aanzienlijk complexer een win-win-win driehoeksrelatie te vinden/onderhouden dan het relatief eenvoudige win-win en dat laatste is zoals je op dit topic kan lezen al een hele klus :D

Citaat:
Wat ik me nou afvraag HC, ben jij door schade en schande wijs geworden of heb je deze inzichten (en daden!) van huis uit meegekregen?


Je bent jezelf plus jouw ervaringen = beiden.

hc

Anoniem

Re: De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:27

HC, ik kom er net achter dat je een man bent ;) Maar nu vraag ik me af wat je vriendin doet om jou "bij zich te houden" Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar ik kwam alleen maar tegen wat jij doet om je vriendin gelukkig te houden :)

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:34

Relaxed schreef:
HC, ik kom er net achter dat je een man bent ;) Maar nu vraag ik me af wat je vriendin doet om jou "bij zich te houden" Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar ik kwam alleen maar tegen wat jij doet om je vriendin gelukkig te houden :)


Lees ´de beloning´ op mijn site. Dat is maar een voorbeeld.

Nét merkt ze op dat vanavond om 20.15 de wedstrijd BayernMunich - Barcelona op tv komt en dat het wellicht leuk is om naar Cortijuelo te gaan. Vindt zíj niet leuk, want zit ze alleen thuis = héél lief om mij erop te attenderen.

Heeft ook onze http://www.mijnalbum.nl/Foto-F7A76BHW.jpg gemaakt :D

hc

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Re: De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:32

hc...mag ik ook bij je harem?
ik val wel op mannen die met een houthakkershemd hout aan het kloven zijn....en dan heb ik het alleen nog maar over het fysieke.....
(je vriendin zal nog meer van je gaan houden met al deze concurentie)

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:07

*\o/* *\o/* *\o/* het regent hier nu!!!
We hebben daar gister piskorrels voor over het land gestrooid en ik voor de haard hout gehakt, dus dan is het fijn als het ook daadwerkelijk groeizaam weer wórdt.

Oh, euh.... :o ...Geerke, via mijn site kan je het email-adres voor sollicitatie vinden ;)
Mijn vriendin gaat daar niets anders door of van vinden; is heerlijk ruimdenkend +:)+

Hmmmm, het houdt alweer op ;( Moet nog wel wat meer vallen.

hc

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Re: De man: Hoe zorg je ervoor dat ie bij je blijft? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:11

hi,hi...dat jij blij bent dat het regent begrijpen ze in nederland vast niet....ik wel...het was hier ook al 3 wkn droog,gelukkig ging het regenen!
ik zal solliciteren....zit je echt te wachten op een contact gestoorde einzelganger,die al 22 jaar op een berg in frankrijk zit?

Limanade

Berichten: 8782
Geregistreerd: 21-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:21

hoe je ervoor zorgt dat ie blijft??

door gewoon jezelf te blijven en er voor zorgt dat je qua uiterlijk niet gaat verslonzen.. niet 50 kilo aankomt.. want ja, een man houd ook van uiterlijk
en als je jezelf goed voelt, straal je dat ook uit :D

en zorg voor verassingen, leuke kleine cadeautjes,
ook voor jezelf.. koop een leuk sexy lingerie setje en verras je vent daarmee.. :)

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:33

LimaMambo schreef:
want ja, een man houd ook van uiterlijk


een vrouw niet?

hc

Limanade

Berichten: 8782
Geregistreerd: 21-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:40

Huertecilla schreef:
LimaMambo schreef:
want ja, een man houd ook van uiterlijk


een vrouw niet?

hc



ja ook.. duh.. maar het gaat hier om de man toch? ;)