vervolg "opname"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

vervolg "opname"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 19:33

Maandag ben ik dan om 11 uur opgenomen in het ziekenhuis. Om kwart voor 2 zou ik worden gehaald om naar de OK gereden te worden. Om iets voor 1 mocht ik het ziekenhuispakkie aan en moest ik me gereed maken. Mijn beste vriend was er om me te steunen. Zag er vreselijk tegen op. Om kwart over 2 lag ik alweer op de uitslaapkamer. Daar heb ik gedronken, gepraat en gelachen. Maar vooral heerlijk gedoezelt onder de morfine. Eenmaal op de afdeling was mijn beste vriend er weer voor mij. Hij is bij me komen zitten en we hebben gebabbeld. Ik ben in slaap gevallen en hij is naar huis gegaan. "s avonds kwamen mijn moeder en zus op bezoek. Toen verging ik al van de pijn en was praten onmogelijk geworden...

De volgende dag mocht ik naar huis. Ik voelde me steeds zwakker en zwakker worden, doordat ik niks naar binnen kreeg. Onder dwang van mijn moeder ben ik nu toch weer aan het eten. Het gaat beter. Langzaamaan vordert het... Ik vertoef op de bank en in bed. Er word goed voor me gezorgd.

Een ding weet ik zeker: DIT NOOIT WEER

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:37

Keelamandelen weg laten halen? Want in dat geval... over een tijdje ben je echt zo blij dat je het hebt laten doen! Zeker als ze verwijderd zijn omdat je regelmatig keelontsteking had, dan is het over een tijdje zo'n verademing om daar geen last meer van te hebben!!! Beterschap iig! Lekker veel perenijsjes eten.

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:17

Laat je maar lekker vertroetelen en snel beterworden he meis Lachen

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 22:35

Idd, als het over je keelamandelen gaat moet je nog een tijdje wachten, dan ben je zo'n arts dankbaar!!!!

Ik heb vorige lente 5x keelontsteking binnen 2 maanden gehad. En weet nu dat er uit halen ong. even erg is als een flinke keelontsteking. Maar daarna krijg je die nooit meer, of enkel maar heel licht.

Ik ben erg blij dat ik ze kwijt ben Haha! (al dacht ik daar de dagen na de operatie anders over).

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 22:53

Wat fijn dat je weer lekker thuis bent, dit heb je achter de rug moet je maar denken..Rust maar lekker uit en laat je verwennen met ijsjes, haha..
Beterschap!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 13:38

thnx voor de lieve berichtjes.

het gaat steeds wat beter. het vordert met de dag! begin me ook fitter te voelen.

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 16:10

was je operatie voor je keelamandelen??

heel veel beterschap

ennu, die beste vriend, was dat die jongen die je afgelopen zaterdag zo verrast heeft? Knipoog

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 19:32

De operatie was inderdaad voor mijn keelamandelen.

Mijn beste vriend is de persoon die ik vorige week dinsdag heb verrast met het avondje bowlen. De jongen die mij zaterdag heeft verrast is niet dezelfde persoon als mijn beste vriend.