Ervaring met ziekenhuidieet?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 11:59

Diëten zijn onzin.. en zeker zulke crashdiëten...
Wen jezelf een goed eetpatroon aan en ga sporten, dat is de enige manier om BLIJVEND af te vallen...
Ga je zo een crashdieet doen, val je wel snel af, maar eens je stopt met dat dieet komen die kilo's er evenzeer terug bij omdat je nog altijd geen goed eetpatroon hebt aangeleerd.

Een goed eetpatroon is gevarieerd en gezond. Begin al eens met ontbijten, maaltijden overslaan is het slechtste wat je kan doen als je wil afvallen... Eet regelmatig en voldoende... Snoepen moet af en toe kunnen, gewoon niet in overdrijven... En ga sporten.
Als je dat doet zal hetgeen je afvalt ook eraf blijven omdat je jezelf een goed eetpatroon aanleert wat je de rest van je leven kan blijven volhouden.

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be


Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 13:07

Is het nu zo moeilijk in te zien dat het beter is gewoon NU je eetpatroon om te gooien ipv eerst een dieet te gaan doen en daarna je eetpatroon om te gooien?
Als je je eetpatroon nu gewoon omgooit, val je langzaam af, wat veel blijvender is dan snel gewichtsverlies...

Wordt er een beetje onnozel van dat mensen steeds maar van die diëten willen proberen om snel af te vallen terwijl je er alleen maar je eigen stofwisseling mee om zeep kan helpen...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be


Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 18:45

Quellian schreef:
Snap ik, maar ik wil eerst wat afgevallen zijn voordat ik het echt doorzet. Ik ken mezelf en als het een maand duurt voor 2 kilo, dan hoeft het voor mij niet.

Ik weeg 60 kg, dus daar is ook best overheen te komen, maar 10 kg eraf zou lekker zijn.


Kijk, dat is het hem nu net.. Snel gewichtsverlies is niet goed, is niet gezond voor je lichaam, ook al wil je maar een paar kilo's kwijt... Als je echt die 10 kilo blijvend kwijt wil, dan is het veel beter om nu direct je eetpatroon aan te pakken en direct goed te beginnen ook al gaat het wat trager... Het is wel 100 keer beter dan zo een crashdieet.
Ik snap gerust dat je liever snel die kilo's eraf wil... Maar ze zitten er al langer aan, dus wat maakt een paar maandjes meer nu? Kan je beter zorgen dat je ze definitief kwijtbent met een goed eetpatroon dan dat je gaat jojo-en omdat je persé zo snel een aantal kilo's kwijtwou.

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Banjer, _Nadia_, AhrefsBot, AmberG, BarbaravdW, Berdien, Bo_Y, Century, Froukje, Googlebot, GrapeshotBot, Guusje17, History_, Jade91, JeaDH, JesdaJinn, Keizerinnnn, kreekie, leonietje, lina1998, Majestic-12, Miez, miezelke, MightyMike, MissMarije, Mrskiwi, Nymphe, OmgiliBot, Pardoesje, pinto_1, Renkle, Saaams, Selina, SennaS, Summerfly, Suusw, Tsplendid, Unoo, ViveChopin07, Winged, xPabloBokt, xSwanHeart, Yipee en 64 bezoekers